en dan heb je de tijd van de voorbereidingen opzich nog niet eens meegeteld !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef 2cv het volgende:
'Even' de zolder isoleren met piepschuim plaat. Wat een kutklusZo'n plaat tegen de zoldering plakken kost geen tijd, maar het op maat maken van die plaat wel. Ik schat dat ik voor elke 10 platen die ik er op kan plakken zónder zaagwerk er 1 op kan plakken mét zaagwerk.
"Met passen en meten wordt de de meeste tijd versleten."
maar rockwool fikt nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:05 schreef 2cv het volgende:
Ik zaag ze met een (oude) handzaag op maat. Gaat op zich prima.
En rockwool moet je ook weer afdekken met iets om te voorkomen dat het gaat pluizen.
Neehoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar rockwool fikt nietpiepschuim als de neten
komt alleen een zeer giftige damp vanafquote:
Ook dat valt mee. Ik ben nog niet omgevallen er doorquote:Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef lipje het volgende:
[..]
komt alleen een zeer giftige damp vanaf
even een kaars eronder zetten om de damp te versnellenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook dat valt mee. Ik ben nog niet omgevallen er door
Daarom ook rockwoolquote:Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef 2cv het volgende:
Nah, beetje zonde. Dan gaat het piepschuim n.l. wél branden
Die heb ik al een jaar ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
je had die BXBULANCE gewoon eerder moeten kopen.. had je daar in kunnen wonen
Die zijn beneden al grijs geverfd. Gelukkig, want effen wit staat niet tof.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:05 schreef Miendientje het volgende:
Wordt mooi! Paneeldeuren zo laten! (dus niet die vlakjes grijs verven)
Een trapje gebruiken was geen optie? Sinds wanneer heb jij een prikplankje? Dacht dat jij vrijgezel was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die zijn beneden al grijs geverfd. Gelukkig, want effen wit staat niet tof.
Ben vandaag vergeten foto's te maken
Trappen zijn voor mietjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een trapje gebruiken was geen optie? Sinds wanneer heb jij een prikplankje? Dacht dat jij vrijgezel was.
Met prikplankje doel ik op dat vrouwtje wat bij je is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Trappen zijn voor mietjes
En wat is een prikplankje ?
Dat 'vrouwtje' is mijn moeder.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Met prikplankje doel ik op dat vrouwtje wat bij je is.
quote:
quote:
Zo zijn alle ouders, na mijn eerste verhuizing waren ze ook nergens te bekennen.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Die willen wel HEEL graag dat je zsm uit huis gaat
Wanneer gaat het gras eruit om daar de extra auto's neer te zetten?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:39 schreef 2cv het volgende:
UPDATE ! ! !
[ afbeelding ]
De achterdeur. Binnen fotograferen na 18:00u geeft geen denderende foto'sMaar de deur is hetzelfde grijs als elders. Door de ramen in de deur zie je nog wat ... eh ... moois
![]()
[ afbeelding ]
Dat 'moois' zie je ook vanuit het slaapkamerraam.
Gras er uit ? Gewoon tegels over het gras heen !quote:Op zondag 30 maart 2014 11:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wanneer gaat het gras eruit om daar de extra auto's neer te zetten?
Want zonder dat kluswerk kon ik er niet in ?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Die willen wel HEEL graag dat je zsm uit huis gaat
En naar m'n ouders om daar te etenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wel relaxed, je kunt lopend naar de winkel.
Dit is mijn 2e verhuizingquote:Op zondag 30 maart 2014 11:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo zijn alle ouders, na mijn eerste verhuizing waren ze ook nergens te bekennen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
En naar m'n ouders om daar te eten![]()
(neehoor, ik ga lekker zelf koken)
Vast wel,veel meer dan een bed, een douche en internet ben je niet nodig.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Want zonder dat kluswerk kon ik er niet in ?
Ben je niet nodig?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vast wel,veel meer dan een bed, een douche en internet ben je niet nodig.
Pragmatische aanpak, me like!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gras er uit ? Gewoon tegels over het gras heen !
Woensdag haal ik de eerste lading op
Ben je wél nodigquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben je niet nodig?
[..]
Pragmatische aanpak, me like!
Allang. Maar binnenkort ga ik er wonen en dat zal enige invloed hebben op de bewoonbaarheid ...quote:
ghehe, zal vast wel goed komen dan :-)quote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Allang. Maar binnenkort ga ik er wonen en dat zal enige invloed hebben op de bewoonbaarheid ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |