En naar m'n ouders om daar te etenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wel relaxed, je kunt lopend naar de winkel.
Dit is mijn 2e verhuizingquote:Op zondag 30 maart 2014 11:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo zijn alle ouders, na mijn eerste verhuizing waren ze ook nergens te bekennen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
En naar m'n ouders om daar te eten![]()
(neehoor, ik ga lekker zelf koken)
Vast wel,veel meer dan een bed, een douche en internet ben je niet nodig.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Want zonder dat kluswerk kon ik er niet in ?
Ben je niet nodig?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vast wel,veel meer dan een bed, een douche en internet ben je niet nodig.
Pragmatische aanpak, me like!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gras er uit ? Gewoon tegels over het gras heen !
Woensdag haal ik de eerste lading op
Ben je wél nodigquote:Op zondag 30 maart 2014 23:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben je niet nodig?
[..]
Pragmatische aanpak, me like!
Allang. Maar binnenkort ga ik er wonen en dat zal enige invloed hebben op de bewoonbaarheid ...quote:
ghehe, zal vast wel goed komen dan :-)quote:Op donderdag 3 april 2014 00:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Allang. Maar binnenkort ga ik er wonen en dat zal enige invloed hebben op de bewoonbaarheid ...
Waarom heb jij een voordeur als achterdeur?quote:
Omdat dat de enige buitendeur in mijn huis isquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:40 schreef Executioner het volgende:
[..]
Waarom heb jij een voordeur als achterdeur?![]()
Kloptquote:Overigens gaat de boel snel verzakken als je die tegels gewoon zo op het gras legt, onder die tegels hoort een flinke laag zand te liggen...
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
volgens mij zittie meer onder zn BX te klussen dan in zn eigen stalling
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben er een groot voorstander van om een luik in de vloer van de bovenverdieping te maken, precies onder het luik naar de zolder toe. Als je dan op zolder een leuke lier ofzo monteert, kan je makkelijk wasmachines en motorblokken omhoog hijsen![]()
Heerlijk! een echte mancave, dat huis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:10 schreef 2cv het volgende:
(sja, ik heb geen vriendin om de afwas te doen)
OMG zeker net als dat project met dat eendje van je waar je na 3 jaar nog steeds op je motorblok wacht....quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef 2cv het volgende:
Hangt af van hoeveel goede blokken ik tegen kom
3 jaar ? Was het maar 3 jaarquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:53 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
OMG zeker net als dat project met dat eendje van je waar je na 3 jaar nog steeds op je motorblok wacht....
Dakpannen er af, houtwerk etc. met een kettingzaag verwijderen,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm.. panoramisch schuifdak er op bouwen?dat je hem met een kraan er uit kan tillen?
met badeendquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
Kan, maar dan heb je een lek dak
je kan natuurlijk je zoldervloer enzo nog waterdicht maken.. en wat verstevigen.. Zwembad
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:10 schreef 2cv het volgende:
Foto's post ik niet. Zelf kijken is veel tofferT.z.t. maar eens een housewarmingsparty op poten zetten.
post dan piccies van de eendquote:
Ding is in stukjes verspreid door Nederland en Duitslandquote:
Dat was 'ie vanavondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |