lmao die "transgender"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moest ook lachen om die transgender.
Het heeft zich ook pas net aangemeld voor een transgender procedure.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao die "transgender"
lijkt echt totaal niet op een vrouwhij kan beter een ander geslacht kiezen wat beter bij hem past
wel beetje laat ehquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het heeft zich ook pas net aangemeld voor een transgender procedure.
Jij bent niet degene op dat plaatje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao die "transgender"
lijkt echt totaal niet op een vrouwhij kan beter een ander geslacht kiezen wat beter bij hem past
Voor optimale gains is dat wel het beste ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel beetje laat eh
moet je zoiets niet starten pre puberteit?
haha nee , dat is de befaamde Jason Genovaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent niet degene op dat plaatje.
Oh jmmr, ik dacht misschien samen keertje trainen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nee , dat is de befaamde Jason Genova
ik ben veel bulkeriger, korte spieren, en vollere slipquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh jmmr, ik dacht misschien samen keertje trainen.
Thanks nu heb ik zin in spekkoek. Echt al jaren niet gehad..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:30 schreef dreamerbulk het volgende:
sinds ik spekkoek eet maak ik 2kg LBM per dag aan
Spekkoek is erg machtig en wordt over het algemeen in dunne plakjes gesneden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
zit er ook echt spek in die koek?
wel die bruine, niet pandanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks nu heb ik zin in spekkoek. Echt al jaren niet gehad..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao die "transgender"
DSL armyquote:
maak me maar gekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wel die bruine, niet pandan
lekkuurrrr
Dat was echt een leuke aflevering. Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
DSL army
leuk feitje.. DSL betekent volgens jason genova Dark Lord Spaniard..
zegt alweer genoeg over zijn kwaliteiten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zieke myspace taferelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou beide keren niet rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, geen problemen hieroquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
Loopt Youtube bij anderen ook zo te kutten? Srs soms krijg ik niet eens zo'n grijs balkje van buffer te zien en moet ik 3x refreshen voordat hij afspeelt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
jep al maandje hierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
Loopt Youtube bij anderen ook zo te kutten? Srs soms krijg ik niet eens zo'n grijs balkje van buffer te zien en moet ik 3x refreshen voordat hij afspeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |