Ja, maar kut kwaliteit. Minimaal x264 720p is wat ik aan kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
3 weken terug al gezien
is al tijdje te downloaden
oohhquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar kut kwaliteit. Minimaal x264 720p is wat ik aan kan.
Bazenffilmquote:
Ik lach niet om die transgender hé.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar die gene heeft meer lef dan jou Yuri
Ok, maar waarom post jij nooit pics?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik lach niet om die transgender hé.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik lach niet om die transgender hé.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, maar waarom post jij nooit pics?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef dreamerbulk het volgende:
ONZ / Heb ik een gezicht voor boodybuilldings??
Noted! Thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goeie inderdaad.
Dit vond ik ook een goede film. http://en.wikipedia.org/wiki/Curdled_(film)
Zij speelt de rol van Esmarelda Villalobos in Pulp Fiction. De taxi chaufeuse die Butch (Bruce Willis) helpt na de bokswedstrijd.
lmao die "transgender"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moest ook lachen om die transgender.
Het heeft zich ook pas net aangemeld voor een transgender procedure.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao die "transgender"
lijkt echt totaal niet op een vrouwhij kan beter een ander geslacht kiezen wat beter bij hem past
wel beetje laat ehquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het heeft zich ook pas net aangemeld voor een transgender procedure.
Jij bent niet degene op dat plaatje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao die "transgender"
lijkt echt totaal niet op een vrouwhij kan beter een ander geslacht kiezen wat beter bij hem past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |