topquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeie middag allemaal, ik haak net in.
Had gedacht onderstaand mailtje als reactienaar Vanass te sturen
Graag jullie feedback.
[..]
Ze had voor de gasten bloemkool en broccoli..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike bakt boerenkool op.
Isa: Dat is helemaal bruin! Wilde ze dat serieus vanavond... ( ik gok, aan de gasten voorschotelen)
Ja, die ze nog ergens in de koelkast had staan.......quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze had voor de gasten bloemkool en broccoli..
Opbakken? waren het restjes dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike bakt boerenkool op.
Isa: Dat is helemaal bruin! Wilde ze dat serieus vanavond... ( ik gok, aan de gasten voorschotelen)
Das volgende week nog heul best te eten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze had voor de gasten bloemkool en broccoli..
Wat vertel je ons nu?!?!?!?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
Niet in de COS gelezen, wist jullie dit :
uit de SV
Meneer van Humana aan de telefoon, er is veel achterover gedrukt en er zijn stenen en hout in de kledingzakken terug gestopt/verstopt om het gewicht zwaarder te maken.
En dan staan ze het met grote verontwaardiging te ontkennen allemaal??
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
uit de SV
Meneer van Humana aan de telefoon, er is veel achterover gedrukt en er zijn stenen en hout in de kledingzakken terug gestopt/verstopt om het gewicht zwaarder te maken.
Topicje of 2 te laatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
uit de SV
Ik denk ook dat de mail weinig kans van slagen heeft. Idd Vanas bedanken en vooral erg veel sterkte toewensen in huize Utopia, heeft meer kans van slagenquote:
Geen idee, Aike vertelde zelf dat ze boerenkool aan het opbakken was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opbakken? waren het restjes dan?
Ben benieuwd of daar beeld van is, want voor ons was dat ook nieuws.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
uit de SV
Dat laatste is ook helemaal niet gebeurd. Heeft waarschijnlijk de chat gelezen op utopiatv.nlquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
uit de SV
Dat is ook niet waarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
uit de SV
Natuurlijk ontkennen ze dat. Sowieso, hoe zouden zij aan stenen of hout moeten komen daar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
uit de SV
Gewoon alle bacterien kapot kokenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Das volgende week nog heul best te eten!
plork: prachtig lichaam ontzettend rotte kop, plork.quote:
Prachtig Lijf Ontiegelijke RotKopquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:21 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Prachtig Lichaam Onder Rotkop
Dat, zij blij, en meer effect dan eergisteren krijg je niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de mail weinig kans van slagen heeft. Idd Vanas bedanken en vooral erg veel sterkte toewensen in huize Utopia, heeft meer kans van slagen
Wist je ook al dat Elvis dood is?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Miek37 het volgende:
uit de SV
Zie topictitelsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef Miek37 het volgende:
In welke COS staat dat lieve mensen, ik kan het niet bijhouden sorry!
WAT????? Dadelijk zeg je nog dat Michael Jackson ook dood isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wist je ook al dat Elvis dood is?
Neequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
WAT????? Dadelijk zeg je nog dat Michael Jackson ook dood is![]()
Nee!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Gelukkig is Beatrix nog koningin.
Dan zegt ze het fout. Voedsel bakken in de pan heet bakken. Als het een overgebleven kliekje is, is het pas opbakken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, Aike vertelde zelf dat ze boerenkool aan het opbakken was.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Achteraf-8 het volgende:
Hakim tegen Nico: "Gelukkig heb je een Marokkaan naast je zitten WIE kan schrijven"
Dat was dan ook het geval, anders moest het worden weggegooid en dat vond Aike zonde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zegt ze het fout. Voedsel bakken in de pan heet bakken. Als het een overgebleven kliekje is, is het pas opbakken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forumquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef Miek37 het volgende:
ik zeg doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Dan gaat Dre op je gezicht zittenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie dat nu pas, achter Paul staat op de wand: Mini Facial ¤20,-
...en als het al half gegaard is heet het afbakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zegt ze het fout. Voedsel bakken in de pan heet bakken. Als het een overgebleven kliekje is, is het pas opbakken.
En als Vanas het doet heet het kapotkoken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef community het volgende:
[..]
...en als het al half gegaard is heet het afbakken
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als Vanas het doet heet het kapotkoken.
Dat kan ik eerlijk gezegd wel van Hakim waarderen. Meestal schiet iedereen (vooral het correcte deel van Nederland) in de rode vlekken als je ook maar iets over Marokkanen zegt, maar Hakim kan er de humor goed van inzien en maakt zelf ook Marokkanengrappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Achteraf-8 het volgende:
Hakim tegen Nico: "Gelukkig heb je een Marokkaan naast je zitten WIE kan schrijven"
TOPPPIEEEquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Zijn best veel Marokkanen die dat doen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ik eerlijk gezegd wel van Hakim waarderen. Meestal schiet iedereen (vooral het correcte deel van Nederland) in de rode vlekken als je ook maar iets over Marokkanen zegt, maar Hakim kan er de humor goed van inzien en maakt zelf ook Marokkanengrappen.
maar nooit de goeiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn best veel Marokkanen die dat doen hoor
Yep gisteravond, stond ik valentijnskaart(en) van streamers, zie streamverslagenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef community het volgende:
Emil is erachter dat ze teamERG heten
Ze is dus duurzaam bezig. toppertje!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat was dan ook het geval, anders moest het worden weggegooid en dat vond Aike zonde.
Jawel hoorquote:
Wat dacht je van Rienk?quote:
Dit keer eens met Cc. Nu is het wel leuk geweest.quote:
Had ik ergens paar COSSEN terug gepost en tegelijkertijd in de SVquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef Miek37 het volgende:
Specialiteit van Bil, daarom draagt ze geen slip!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef castratortje het volgende:
[..]
Dan gaat Dre op je gezicht zitten
Ik hoop dat S een vriendelijker lach heeft. Mij gaat het door merg en been.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze is dus duurzaam bezig. toppertje!
Nee. Maar je zou ook eerst de streamverslagen kunnen checken. Hoef je al die topics niet door te lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Miek37 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kom je als je even gaat shoppen, schaatsen kijken en eten koken waardoor je geen tijd hebt om 16 x 301 cos berichten door te lezen van een andere planeet!
Nee, dan ga je even kijken waar je de door jou gewenste informatie kunt vinden. FOK! heeft daar heel handige tools voor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef Miek37 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kom je als je even gaat shoppen, schaatsen kijken en eten koken waardoor je geen tijd hebt om 16 x 301 cos berichten door te lezen van een andere planeet!
Ziet er goed uit hèquote:
Die man is zó eng.quote:
tis net erik engerd uit poltergeistquote:
Ze heeft ook een vriendelijke lach, maar veel zachterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat S een vriendelijker lach heeft. Mij gaat het door merg en been.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Dat zou Rienk willen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:32 schreef -sabine- het volgende:
David Carradine lijkt Rienk op, geen idee wie dat net zei.
Aike zei eerder al dat ze het wellicht van bedrijfs-kosten kunnen aftrekken (sportschoenen voor bootcamps)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef -sabine- het volgende:
Gio spaart zijn zakgeld tot hij de Nikes kan kopen van 115 euro.
Kun je toch ook van de bootcampinvestering doen, zegt Emil.
Lot vindt dat het ook halfhalf kan, maar Gio is nog niet overtuigd.
Mag een lamlul zijn volgens velen (zeker die boks was lelijk) ,maar het is geen graaierd
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea is haar bril kwijt, waarschijnlijk in een kledingtas verdwenen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze heeft ook een vriendelijke lach, maar veel zachterDat is het toch niet waard zeg. Doe niet zo raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
God straft onmiddelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea is haar bril kwijt, waarschijnlijk in een kledingtas verdwenen.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef -sabine- het volgende:
UTO / [COS #755] Wel eters, geen eters, wel eters, geen eters .......
Deze bijna op het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |