SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!![]()
Jos schijnt hier onderdekoffer te komenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aha! Er zitten hier dus mensen van achter!
Nou, dat is ongeveer wat ze uitgegeven hebben vandaag aan eten en sigaretten en drank.quote:
Jimmy's antwoorden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:39 schreef patat het volgende:
Billy: Ik moet toch een man kunnen verleiden met mijn kookkunsten
Jimmy: Welke man?
Zo kom je aan spullen zonder er toestemming voor te hebben gevraagd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
Hier Aike een stapeltje geld...van Emile's bootcamp,
11x15 maar eentje die had een attribuutje bij 'm dus die hoefde geen bootcamp te betalen, maar die wilde wel een kaasje hebben
dus
10x15 minus het kaasje
¤165
Aldus het warrige verhaal van Emie's inkomsten
Als ie slim is verleid ie ze te blijven eten in het restaurant.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Morgen verwacht Emil 13 man voor bootcamp
Als Andrea het bestek ook nog achteroverdrukt, zullen ze wel moeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Achteraf-8 het volgende:
Hoop dat ze dalijk die diefstallen nog even gaan bespreken tijdens het eten...
Alles wordt toch weer onder de mantel der liefde geaccepteerd etc.. (mits nog niet gejat)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Achteraf-8 het volgende:
Hakim en Paul drukken dat er wel gewoon even doorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Achteraf-8 het volgende:
heel jochem is overbodigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk!
Jimmy deed een oproep, in de camera, voor Jimmy's Restaurant, Surinaams koken voor max 10 personen, Billy wil assisteren en Isa doet de bediening!
Daar ga je Vanes.....
Ik heb alleen terugbrengbeelden van Dreetjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicoline, Lotte en Billy hebben toch gelijk.
Er is helemaal niets van Humana gestolen...
UTO / Plaats hier de diefstallen van Humana-goederen
Staat ook echt zo op de officieele site he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gebruiken voor de volgende keer.. Wie gaat reserveren?
ik voor 20 manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
En dat is wel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk!
Jimmy deed een oproep, in de camera, voor Jimmy's Restaurant, Surinaams koken voor max 10 personen, Billy wil assisteren en Isa doet de bediening!
Daar ga je Vanes.....
Gewoon weer achterstevoren afspelen en je hebt je beelden hoor.. Doet Huub ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb alleen terugbrengbeelden van Dreetje
Rienk mag zijn dominee outfit houden vind ik alleen nog een wit boordjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb alleen terugbrengbeelden van Dreetje
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk!
Daar ga je Vanes.....
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Leuk!
Daar ga je Vanes.....
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik vind die Laura zo irritant met haar kut tattoo's
Ze heeft een 'lekker kutje'quote:
Volgens mij is dat juist die enige plek waar ze niet zittenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Hmmm lekker hoor Surinaams etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Tayu het volgende:
[..]![]()
Dan zou zelfs ik overwegen om te komen eten!
Oa Lot, Laura en Andrea hadden het ook al over ruilen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef GekkePoes het volgende:
Billy vroeg hoe het over ruilen ging
Ja afgedragen dingen voor nieuwere dingen zeker...
Plus je kan en mag je eigen eten slachten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Tayu het volgende:
[..]![]()
Dan zou zelfs ik overwegen om te komen eten!
Ze had het beter kunnen voorbakken en op borden met plastic folie de vriezer in, dan hoeft het alleen nog maar 4 minuten in de magnetron , "Ja sorrie is erg heet, Ut plastiekje moet u er zo zelf even afhalen as et wat is afgekoeld."quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft ze al meerdere malen verkondigd. Andrea ook niet trouwens.quote:
Dat gaat ze zelf ook vinden als ze straks thuis al haar eigen beelden terugziet..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Bij overleven is het niet echt de prioriteit of het gezond is hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud: "Chocolade is sowieso niet goed."
Daarom zit het ook standaard in je overlevingspakket in dienst.
pure chocolade is echt wel goedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ruud: "Chocolade is sowieso niet goed."
Daarom zit het ook standaard in je overlevingspakket in dienst.
Alles wat ze aanhad vandaag kwam van de kledingberg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Injetta het volgende:
Hoorde ik nou Billy op de achtergrond zeggen dat ze dit ook maar terug ging geven? (ze heeft dus ook nog van alles en zoekt nu naar een manier om het weer terug te geven zonder dat het erop lijkt dat ze zich te buiten is gegaan aan kledingrauschen?
Mits gewassen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Oa Lot, Laura en Andrea hadden het ook al over ruilen.
Hoe weet jij dat? Ze heeft ze ook op haar reet. Ik zie haar ervoor aan om daar ook nog een leuke toepasselijke tattoo te hebben. Teksten ga ik hier maar niet neerzetten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist die enige plek waar ze niet zitten
Die inktpot gaat er echt niet meer afquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaat ze zelf ook vinden als ze straks thuis al haar eigen beelden terugziet..![]()
Die bleeker gaat het druk krijgen
Ja ik ben er ook erg serieus over, ik durf er echt niet meer naar toequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef Majoraan het volgende:
Misschien kan iemand een nette serieuze mail sturen met de tip om kluisjes voor de bezoekers te maken, omdat is gebleken dat je je spullen niet onbeheerd kunt laten (vuurvliegje's post). En nisschien een kluis waar Charlotte 's nachts haar sierraden kan stallen.
Billy ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat soort info hoef je echt niet te delen hoor
Lekker frisquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef AnnaNassie het volgende:
Dus Billy draagt die kleding van Humana zonder ondergoed en nu legt ze het weer terug...?
"Schudt heftig met het hoofd: ja ja ja ja ja"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef AnnaNassie het volgende:
Dus Billy draagt die kleding van Humana zonder ondergoed en nu legt ze het weer terug...?
Denken die arme Afrikaantjes dat ze vis krijgen.....quote:
Die wordt apart gehouden om te bedrukken, dus hoeveel ton zou er terug gaan 2 ton rond.? OP zich geen verkeerde actie, ik zou je ook eens 6 weken met een beperkte gadarobe weg zetten en dan ineens je midden in een berg weggegooid spul zetten, dan moet je echt van goede huize komen om niet vuit de suikerpot te snoepen, zelfs Nicolien die maar een kleine week aanwezig is kan de verleiding niet weerstaan... bekijk het beschouwelijk, fantastische actie,,,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:47 schreef GekkePoes het volgende:
Het ligt daat toch nog vol met kleding enzo ?
[ afbeelding ]
Dat is ie ook, je kan daar niet binnen komen wandelen en al op je intro de keuken overnemen. We weten hoe het met Ruut is afgelopen. Verder is het ook een luchtverkopert, daar hebben we er al genoeg van. Amanda heeft ook wel iets, maar kan daar uiteindelijk ook niets van hard maken. Verwacht zelf dat Joey met zijn sporttoestellen samen met de jongens wel kan laten zien wat ondernemen is. Daarom heb ik ook voor hem gestemd.quote:
Die boetkampers mochten hun spulletjes binnen in een bakje oid achterlaten, nou da's ook lekker veilig zelfs met camera's schijnbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook erg serieus over, ik durf er echt niet meer naar toe
echte pure is wel gezond (80%+ cacao) de pure die daar onder zitten hebben meestal een hoog suiker gehalte wat dus omzet in vet als je niet genoeg sport.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij overleven is het niet echt de prioriteit of het gezond is he
En Nicolien zag datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef ansjovissie het volgende:
WTF onder Aike's stapeltje liggen slippers.
Ik zou alles bij de regie achter laten. Moeten ze toch weer langsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Die boetkamper mochten hun spulletjes binnen in een bakje oid achterlaten, nou da's ook lekker veilig zelfs met camera's schijnbaar.
Regie heeft denk ik ingegrepen ...........quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien maakt nu een lijstje met wie wat wil hebben, weg heeft gelegd van de kledingberg.
benieuwd naar dat lijstje als het af isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien maakt nu een lijstje met wie wat wil hebben, weg heeft gelegd van de kledingberg.
Dat bleek wellicht al met Peter en Lot (die hele heisa ontstond daardoor)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nog steeds geen romances aan het ontstaan he. Benieuwd of achter dat ook gaat willen sturen.
whahahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Brabopapa het volgende:
Het pak van Rienk krijgt hij van mij, waar moet ik storten??
Voor de tv-kijker is dat nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat bleek wellicht al met Peter en Lot (die hele heisa ontstond daardoor)
Goede gozerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Marenda het volgende:
Ruud wil niks,voelt niet goed zegt hij.
Of ze alles eerlijk 'op geven' ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
benieuwd naar dat lijstje als het af is
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Marenda het volgende:
Echt niet, maar naar de buitenwereld moet ook een gebaar gemaakt worden, of niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ze alles eerlijk 'op geven' ?
En een dekbed en dekbedhoes, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
Paul ook netjes:
3 paar sokken (had maar 1 paar mee) en sportschoenen.
Had Aike ze zelf gepakt of geen idee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef Olga het volgende:
[..]
En Nicolien zag dat![]()
Volgens mij was Aike daar niet blij mee
nou ook wel gewoon het resultaat, wie wat wil kopen. En dan nog voor hoeveel en of ze het nog steeds willen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ze alles eerlijk 'op geven' ?
zelf denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Had Aike ze zelf gepakt of geen idee?
Als wat allemaal is toegestaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef martend het volgende:
Denk dat ik de plaatselijke Humana bak ook maar eens openbreek, als dit allemaal al is toegestaan.
Is het al half 8 bij jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hakim moet zo voorlezen in de kas, of is ie dat alweer vergeten?
Paul bestelt gewoon kleding, net als hij heeft gedaan met zijn werkbroek, die hoeft niet in Humana spullen te graaienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
Paul ook netjes:
3 paar sokken (had maar 1 paar mee) en sportschoenen.
Kan, oordop viel uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een dekbed en dekbedhoes, toch?
Ze heeft gesproken met de humana man en die was not amused. Had wat berichten van streamers gelezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Regie heeft denk ik ingegrepen ...........
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Marenda het volgende:
Wacht, die had Andrea daar neergelegd tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een dekbed en dekbedhoes, toch?
Die jongen heeft een master degree van de Erasmus uni, welliswaar SCM maar tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Dat is ie ook, je kan daar niet binnen komen wandelen en al op je intro de keuken overnemen. We weten hoe het met Ruut is afgelopen. Verder is het ook een luchtverkopert, daar hebben we er al genoeg van. Amanda heeft ook wel iets, maar kan daar uiteindelijk ook niets van hard maken. Verwacht zelf dat Joey met zijn sporttoestellen samen met de jongens wel kan laten zien wat ondernemen is. Daarom heb ik ook voor hem gestemd.
Die douche scene was gênant ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat bleek wellicht al met Peter en Lot (die hele heisa ontstond daardoor)
En Lot leek gevraagd te zijn om meer over seks te praten maar Billy wilde niet omdat zn neefjes nog niet op bed lagen.![]()
En dan die "spontane" douche-scene van de week.
Nee, Andrea 'gaf' later haar spullen barmhartig weg aan Hakim.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Wacht, die had Andrea daar neergelegd toch
jiskefet geweldigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef community het volgende:
[..]
Dat mag dan weer wel?
Er stond een filmpje naast die me aan Hakim doet denken
Leuk, die kledingkeuzes.. zo stal Dreetje allen maar Maagdelijk witte rotzooi voor haar Zweefhoek activiteitenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als Rienk zijn priester pak maar houd
Rienk loopt erin rond verstopt het nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, die kledingkeuzes.. zo stal Dreetje allen maar Maagdelijk witte rotzooi voor haar Zweefhoek activiteiten
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef community het volgende:
[..]
Dat mag dan weer wel?
Punt is dat je doodgegooid wordt met die Olympische spelen. Vervelend voor mensen die er echt niets mee hebben. Toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef community het volgende:
[..]
Dat mag dan weer wel?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef community het volgende:
Weet je nog toen ze Emil verguisden omdat hij tachtig euro wilde voor de bootcamp? En weet je nog hoe die zaak drie weken vertraagd is door Hakim zijn gesteuk en de passiviteit van de rest?
??? Ben geen inwoner van Utopia!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als wat allemaal is toegestaan?
Hebben zij bakken opengebroken, trouwens? En spring jij wel vaker achter mensen aan de sloot in?
Klopt, doen ze bij kledingzaken ook.. gewoon aantrekken en weglopenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Rienk loopt erin rond verstopt het niet
Rienk verstopt toch niksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, doen ze bij kledingzaken ook.. gewoon aantrekken en weglopen
En wat zou onze Rienk hebben voor gestarte opleiding, een master bij een pretopleiding zegt ook niks, tot zover denk ik dat nicolien het hoogste staat met misschien al een master, alleen nog een scriptie, en daar is ze nu mee bezig.... stadium informatie verzamelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Die jongen heeft een master degree van de Erasmus uni, welliswaar SCM maar tochDat betekend toch wel iets, hoezeer sommige mensen dat tegen zouden spreken (rienk bijv). Volgens mij is Emil de hoogste opgeleide tot nu toe, wellicht zorgt dat nog voor wat confrontaties ook want hij heeft wel een ego wat dat betreft.
quote:Beste Vanessa,
Dank voor je mailtje, wegens drukte kon ik helaas niet eerder reageren.
Allereerst betreur ik het vreselijk dat mijn mail je zo overstuur gemaakt
heeft, nog meer betreur ik dat tijdens het centraal alles bij het oude bleef.
De zorgen over het al dan niet beschikbaar zijn van middelen om ingrediënten te
bekostigen, zijn tijdens het centraal de volgende dag deels weggenomen.
Wat mij echter blijft steken zijn de beledigingen aan mijn adres, met name
door Paul en Hakim. Waarvan ik leugenaar genoemd worden nog wel het ergst vond.
Kennelijk beseffen de meeste inwoners niet dat een streamer zeer veel
meekrijgt van wat er gebeurt op het Utopiaterrein.
Ook het constante commentaar op streamers ben ik zat, wij zien wat er
gebeurt en melden dat.
Als streamers negatief over Utopianen zijn hebben ze dat aan zichzelf te danken!
Streamers stelen geen Humana kleding, dat doen de Utopianen
Zo heb ik bijvoorbeeld feilloos meegekregen hoe Hakim, Aike en Paul zich
uitriepen tot de leiders en de andere bewoners daar met open ogen in liepen.
Ook het stoken, de onderonsjes en 'achterkamertjesoverleg' van deze lieden
is niet onopgemerkt gebleven. Zij beslissen alles, wat niet welgevallig is wordt
buiten centraal gehouden. Alleen zaken die zij goedkeuren worden ter stemming
voorgelegd, waarbij de uitslag eigenlijk al vast staat.
Wist je bijvoorbeeld dat er mailtjes voor bewoners 'verdwijnen' omdat het het
'management' niet uitkomt?
Of dat Hakim bonnetjes verbrandt zodat niet uitkomt dat hij extra bestelt?
Zo zijn er meer zaken gaande, die zeker niet in een Utopia thuis horen.
Hou je ogen en oren maar eens goed open!
Het moge duidelijk zijn, zoals de Utopianen hun Utopia vormgeven, is NIET het
Utopia van de streamers. Het etentje gaat nu dus definitief niet door.
Gr,
Ik drink op zaterdagmiddag ook weleens een paar biertjes. Ben ik nu raar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik val er weer eens vol verbazing in. Ik moet nog eten, maar zij zitten al aan het bier.
schitterendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Achteraf-8 het volgende:
Denk dat Andrea op gesprek is bij de regie?
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik drink op zaterdagmiddag ook weleens een paar biertjes. Ben ik nu raar?
Rienk heeft meteen al gezegd dat hij dat pak of jasje graag wilde kopen, niets geheimzinnigs aan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, doen ze bij kledingzaken ook.. gewoon aantrekken en weglopen
Ben benieuwd of ze zo'n tekst kan lezen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeie middag allemaal, ik haak net in.
Had gedacht onderstaand mailtje als reactienaar Vanass te sturen
Graag jullie feedback.
[..]
Vanessa laat zich niet achter een karretje spannen. Je moet niet een bewoner proberen te activeren. Je vorige actie was juist zo geniaal omdat je gewoon 'onschuldig' een probleem dat stilgehouden werd dropte.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Helemaal Top, versturenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
hoop dat ze het lezenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Marenda het volgende:
Andrea zit toch aan tafel,tegenover Isabel.
Inkorten naar hoofdlijnen dus?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:06 schreef community het volgende:
[..]
Vanessa laat zich niet achter een karretje spannen. Je moet niet een bewoner proberen te activeren. Je vorige actie was juist zo geniaal omdat je gewoon 'onschuldig' een probleem dat stilgehouden werd dropte.
haar concentratiespanne is idd ook een zorg van mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:06 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze zo'n tekst kan lezen...
Ik snap dat het irriteert als je er niets mee hebt. Ik houd van alle sport en wil best rekening houden met de sporthatersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Punt is dat je doodgegooid wordt met die Olympische spelen. Vervelend voor mensen die er echt niets mee hebben. Toch?
Origineel hoor Natasia 2quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Voorleestijd vervroegd naar 19.00 u.
Nice! Ik denk alleen dat die nooit door gaat komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Prima mail.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inkorten naar hoofdlijnen dus?
"Vanas, jullie worden genaaid door Oliebol en co!" ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
haar concentratiespanne is idd ook een zorg van mij.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Als je gewoon niets zegt over wat je gezien hebt of wat ze had moeten doen en alleen zegt dat je het betreurt. Ook geen oordelen geven over acties van bewoners. Maar je moet gewoon sturen wat je wilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar ik had het in eerste instantie over de kledingkeuze.. Rienk Priesterzwart en Dreetje Heilig wit.. of ze het al dan niet gejat hebben zal me een zorg zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Rienk heeft meteen al gezegd dat hij dat pak of jasje graag wilde kopen, niets geheimzinnigs aan!
met alle respect voor politieke filosofie (niet echt eigenlijk maar for the sake of argument), ik sla een master SCM toch wel iets hoger aan. Tevens is Erasmus voor logistiek en marketing wel een erge goede uni en staat UVA minder hoog aangeschreven. Rienk heeft geloof ik de PABO gedaan, wat de gemakkelijkste HBO opleiding is in Nederland (samen met MER)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
En wat zou onze Rienk hebben voor gestarte opleiding, een master bij een pretopleiding zegt ook niks, tot zover denk ik dat nicolien het hoogste staat met misschien al een master, alleen nog een scriptie, en daar is ze nu mee bezig.... stadium informatie verzamelen
Rienk was daar tegen jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:10 schreef ato het volgende:
Rienk had toch niets tegen ho of bi?
het was toch rienk en Dre
want al het zwart is teruggelegdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk, die kledingkeuzes.. zo stal Dreetje allen maar Maagdelijk witte rotzooi voor haar Zweefhoek activiteiten
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Misschien kun je het beter wat omkeren, proberen of je Vanessa een beetje positief kunt benaderen terwijl je het management slechter wegzet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Jawel hoor. Redelijk homofoob die Rienk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:10 schreef ato het volgende:
Rienk had toch niets tegen ho of bi?
het was toch rienk en Dre
En waarom het hebben over ' bewoners die stelen" ? Als je Andrea niet met naam wil noemen zou je bijvoorbeeld een hint kunnen geven door te zeggen dat 'een vd bewoners die zogenaamd Christelijk is zich van een satanische kant heeft laten zien door te stelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Top!! maar denk niet dat het erdoor komt!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
[..]
Schnap ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:09 schreef community het volgende:
[..]
Als je gewoon niets zegt over wat je gezien hebt of wat ze had moeten doen en alleen zegt dat je het betreurt. Ook geen oordelen geven over acties van bewoners. Maar je moet gewoon sturen wat je wil
Veel mensen vinden haar een plork maar ik wordt wanstaltig van die blote buik. Doet me aan ziektes denken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:10 schreef -sabine- het volgende:
Bil heeft een Pinklichaam zegt Isa.
Dus jij hebt de lies uitgevonden zegt Emil.
Bil zegt dat ze helemaal zichzelf is, volgens Rienk kan dat niet met kleren aan, jezelf zijn.
Goeie. Ff sleutelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter wat omkeren, proberen of je Vanessa een beetje positief kunt benaderen terwijl je het management slechter wegzet.
Okay ... Dan zal ik dit wel verkeerd lezen.quote:
quote:Denk dat ik de plaatselijke Humana bak ook maar eens openbreek, als dit allemaal al is toegestaan.
Ik hoorde Isa ook zeggen: Ik vind het sneu voor Nicolien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:13 schreef -sabine- het volgende:
Gesprek tussen Isa, Dre en Jim gaat over de gejatte kleding.
Stenen, zegt Andrea, stenen.
Emil staat te hard en is te druk om het echt te kunnen volgen. Jammer.
Ik zou alleen zeggen dat je het jammer vond dat je zo hard werd afgezeken en en dat je het niet slecht bedoeld had.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Schnap ikMaar juist constructieve kritiek kan ik in deze waarderen.
Het moet wel geloofwaardig overkomen.
BILLY?????? een PLORK????quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:12 schreef community het volgende:
[..]
Veel mensen vinden haar een plork maar ik wordt wanstaltig van die blote buik. Doet me aan ziektes denken.
Laat gaan. Het was aardig, nu wordt het imo een beetje treurig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Graag jullie feedback.
Eens met Isaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde Isa ook zeggen: Ik vind het sneu voor Nicolien.
Dat meende ik ook te horen en twijfelde, maar als jij dat ook hoorde is het waarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoorde Isa ook zeggen: Ik vind het sneu voor Nicolien.
Zo kan je het ook beschouwen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat gaan. Het was aardig, nu wordt het imo een beetje treurig.
Arrogantiepot.. gestooft met dodelijk blikken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:16 schreef Tayu het volgende:
Wat moet dit gaan worden?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |