Bertje kan heel goed zuigen...doet ie in het voetbal ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef TheVulture het volgende:
"Nog nooit is een schaatser zo dicht bij goud geweest die het niet won"
Bedankt Bert
\dat zei hij dus welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk zegt hij dat ook tegen Verweij. Met een beetje geluk slaat hij Bert dan knockout
Het gaat om goud, verder niks. Dat snapt de gemiddelde Nederlander nog niet volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Montov het volgende:
Beetje overdreven van Verweij. Hij reed een hele goede race. En er zijn zoveel meer die nog minder hebben.
Hij zei het tegen Verweijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk zegt hij dat ook tegen Verweij. Met een beetje geluk slaat hij Bert dan knockout
Dat Bert nog geen permanente bloedneus heeft opgelopen is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Uccie het volgende:
Echt, dit soort vragen stel je toch niet...wil je Koen een depressie aanpraten ofzo
Scharen zij elkaar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Ireenw twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:12:08AaaagrrrHHH *@/!$#** dacht dat roomie @verweijkoen GOUD had.. zo oneerlijk,waarom niet beide Goud? #trotsopKoen reageer retweet
Waarschijnlijk niet inderdaad..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder die laatste binnenbocht tegen Davis, had Brodka niet eens op het podium gestaan.
Soms zit het mee (Groothuis wint met 4 honderdste) , soms zit het tegen...
Het was echt tenenkrommendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh hij zei het ook daadwerkelijk tegen hem?
Je zou het bijna wel gaan denken jaquote:
Volledig terechte reactie juist. Hij omschrijft het juist goed: geen goud.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Montov het volgende:
Beetje overdreven van Verweij. Hij reed een hele goede race. En er zijn zoveel meer die nog minder hebben.
Ik zou die schaats ergens geplant hebben waar de zon niet schijnt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat Bert nog geen permanente bloedneus heeft opgelopen is mij een raadsel.
Alleen al omdat je weet dat ze zulke achterlijke vragen gaan stellen zou ik al niet eens willen meewerken met zo'n interview op zo'n momentquote:
In z'n puddingbuks.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou die schaats ergens geplant hebben waar de zon niet schijnt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Montov het volgende:
Dat is 3 honderste, het verschil tussen binnenbaan en buitenbaan qua geluid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
Erben, ze staan 3 meter van elkaar? Het geluid gaat vrij snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |