Dat is 3 honderste, het verschil tussen binnenbaan en buitenbaan qua geluid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
Erben, ze staan 3 meter van elkaar? Het geluid gaat vrij snel.
Ja dit dus, een Bart Veldkampje even de schaatsen over het middenterrein.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou eerst de kleedkamer verbouwen en dan pas een interview geven.
300m/s...dat is dus al 1/100equote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
300 meter per seconde 1 meter 1 meter per 3duizendste. Heeft opzcih wel gelijk dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
340 meter per seconde. Zo snel is dat niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
En 3 duizendsten is vrij weinig.quote:
Brodka heeft het gewonnen op die laatste kruising, hij kon achter Davis aan, omdat Brodka de laatste binnenbocht had. Hij startte dus in de buitenbaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
Startte Brodka in de binnenbaan? Koen Verweij wel, met een meter verschil tussen binnen- en buitenbaan (waarschijnlijk is het meer), hoor je het startschot in de binnenbaan 3 duizendsten later.
Dat verschilt ook per geval. Voor Boer op de 500 kon het onmogelijk om goud gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat om goud, verder niks. Dat snapt de gemiddelde Nederlander nog niet volgens mij.
Brodka had laatste binnenbocht, Koentje laatste buitenbocht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
Startte Brodka in de binnenbaan? Koen Verweij wel, met een meter verschil tussen binnen- en buitenbaan (waarschijnlijk is het meer), hoor je het startschot in de binnenbaan 3 duizendsten later.
Tuurlijk, maar met zo'n verschil en van tevoren favoriet zijn. Dan ben je gewoon niet blij met zilver, zeker niet een kwartier na de race.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat verschilt ook per geval. Voor Boer op de 500 kon het onmogelijk om goud gaan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Uccie het volgende:
Brodka tegen de coach in het pools: Snap je die idioot van een interviewer, wat een debiel. Zeg maar wat in het engels, mij boeit het niet, ik heb goud.
Idd, die spreekt bijna vloeiend Nederlandsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Derriedouche het volgende:
Ik had liever Konrad als winnende Pool gezien, dient spreekt tenminste zijn talen.
Thijsgod.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:39:41Dat lange haar van Verweij is juist aerodynamisch. Werkt als een spoiler. reageer retweet
Ik liever Pawel Zygmuntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Derriedouche het volgende:
Ik had liever Konrad als winnende Pool gezien, dient spreekt tenminste zijn talen.
Ik vind jou wel een leuke userquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Uccie het volgende:
Brodka tegen de coach in het pools: Snap je die idioot van een interviewer, wat een debiel. Zeg maar wat in het engels, mij boeit het niet, ik heb goud.
Kan je mij dat uitleggen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Thijsgod.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:39:41Dat lange haar van Verweij is juist aerodynamisch. Werkt als een spoiler. reageer retweet
Nee zeker, voor Verweij is dit gewoon stront natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met zo'n verschil en van tevoren favoriet zijn. Dan ben je gewoon niet blij met zilver, zeker niet een kwartier na de race.
Vorm van het haar icm de cap zorgt voor een kleinere wake achter je hoofd waardoor de drag lager wordt.quote:
Waarom zou de klok bij 0,009 niet 0,010 aangeven als je het alleen uitdrukt in honderdsten? Je rond uiteindelijk altijd ergens af.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet je niet, je weet namelijk niet dat het .009 en 010 is want je meet niet in duizendsten.
die klok kan dan zomaar .00 en .10 aangeven....
Dione zou wel willen worden uitgewoond door een bouwvakker uit Polen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"We zien steeds meer Polen komen, he?"Scherp, Dione.
Dank je, ik vind jou ook wel gezelligquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuke user
Jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef Uccie het volgende:
Die Polen pikken alles van ons in, eerst onze banen en nu onze medailles
of was dit al 100x gezegd?
E het verschil is ongeveer 10 meter (ze staan niet naast elkaar).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
340 meter per seconde. Zo snel is dat niet.Over 1 meter doet het geluid dus ongeveer 3 duizendste.
3/1000... Dat zie je nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Brodka heeft het gewonnen op die laatste kruising, hij kon achter Davis aan, omdat Brodka de laatste binnenbocht had. Hij startte dus in de buitenbaan.
Jij was nummer 100 denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef Uccie het volgende:
Die Polen pikken alles van ons in, eerst onze banen en nu onze medailles
of was dit al 100x gezegd?
Ik wel, overschatquote:
Open deuren hè, ik leer van Erbenquote:
Maar kun je zien of iemand 1 honderdste of zelfs 1 duizendste eerder weg is? Eigenlijk wel een interessante vraag, of de buitenbaan i.h.a. sneller weg is of niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef Montov het volgende:
[..]
E het verschil is ongeveer 10 meter (ze staan niet naast elkaar).
Echter, de schaatsers moeten gelijktijdig wegrijden, anders is het vals. Dus in de praktijk is dat geen vervalsing of oorzaak van dit verschil.
Mooiste goud is al binnen vind ik. 500 meter is op alle fronten historisch, heel belangrijk voor het Nederlandse sprinten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Arcee het volgende:
Shit man, dit zou ik denk ik het mooiste goud van de Spelen hebben gevonden.
Ook nog even bij Kuck vragen waarom hij niet gaat langlaufen of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Uccie het volgende:
Straks nog Shani afzeiken over het pak dat toch geen verschil maakte en dan kan Bertje weer met een tevreden gevoel zijn bedje in.
Moeten ze wel blijven staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die Koen heeft de gouden plek van de persuit toch eigenlijk al binnen?
En?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die Koen heeft de gouden plek van de persuit toch eigenlijk al binnen?
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:44:50Ja, en als Brodka een Zuidpool was geweest in plaats van een Noordpool, dan.... #blabla #OS2014 #Sochi #superkoenverwey reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:44:50Ja, en als Brodka een Zuidpool was geweest in plaats van een Noordpool, dan.... #blabla #OS2014 #Sochi #superkoenverwey reageer retweet
Ik ben homo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je zou haar wel raken! Eerlijk
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef Pino112 het volgende:
Bart Swings nog even vertellen dat hij beter weer kan skeeleren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook nog even bij Kuck vragen waarom hij niet gaat langlaufen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |