Brodka heeft het gewonnen op die laatste kruising, hij kon achter Davis aan, omdat Brodka de laatste binnenbocht had. Hij startte dus in de buitenbaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
Startte Brodka in de binnenbaan? Koen Verweij wel, met een meter verschil tussen binnen- en buitenbaan (waarschijnlijk is het meer), hoor je het startschot in de binnenbaan 3 duizendsten later.
Dat verschilt ook per geval. Voor Boer op de 500 kon het onmogelijk om goud gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gaat om goud, verder niks. Dat snapt de gemiddelde Nederlander nog niet volgens mij.
Brodka had laatste binnenbocht, Koentje laatste buitenbocht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Felagund het volgende:
Startte Brodka in de binnenbaan? Koen Verweij wel, met een meter verschil tussen binnen- en buitenbaan (waarschijnlijk is het meer), hoor je het startschot in de binnenbaan 3 duizendsten later.
Tuurlijk, maar met zo'n verschil en van tevoren favoriet zijn. Dan ben je gewoon niet blij met zilver, zeker niet een kwartier na de race.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat verschilt ook per geval. Voor Boer op de 500 kon het onmogelijk om goud gaan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Uccie het volgende:
Brodka tegen de coach in het pools: Snap je die idioot van een interviewer, wat een debiel. Zeg maar wat in het engels, mij boeit het niet, ik heb goud.
Idd, die spreekt bijna vloeiend Nederlandsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Derriedouche het volgende:
Ik had liever Konrad als winnende Pool gezien, dient spreekt tenminste zijn talen.
Thijsgod.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:39:41Dat lange haar van Verweij is juist aerodynamisch. Werkt als een spoiler. reageer retweet
Ik liever Pawel Zygmuntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Derriedouche het volgende:
Ik had liever Konrad als winnende Pool gezien, dient spreekt tenminste zijn talen.
Ik vind jou wel een leuke userquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Uccie het volgende:
Brodka tegen de coach in het pools: Snap je die idioot van een interviewer, wat een debiel. Zeg maar wat in het engels, mij boeit het niet, ik heb goud.
Kan je mij dat uitleggen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Thijsgod.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:39:41Dat lange haar van Verweij is juist aerodynamisch. Werkt als een spoiler. reageer retweet
Nee zeker, voor Verweij is dit gewoon stront natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met zo'n verschil en van tevoren favoriet zijn. Dan ben je gewoon niet blij met zilver, zeker niet een kwartier na de race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |