Dit meen je toch niet ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Humana wil niet verder met sorteren.
Door aantal medebewoners is meer achterover gedrukt dan Nicoline weet.
Overstelpt met mail van de kijkers.
Directeur is pissed.
Kan je op wachten.. en daarna wijzen naar iemand anders want de zweefteef van God, nee joh! Gij zult niet stelen enzoquote:
Als een Havikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:27 schreef GekkePoes het volgende:
Nicolien gelooft niet dat er mensen continu live kijken.
dat van die stenen en dat hout dat moet ik ook eerst zienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat verzonnen is.
Ze verzamelt kleren? Eens kijken waar het heen gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Andrea rommelen bij haar bed.
Whehehequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Ik heb alles op bed gelegd wat ik wil hebben."
O ja Lot, en die Lacoste-polo die je nu draagt?
[ afbeelding ]
dekbed bij paul op bedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea moet nu sneaky hopen kleding terug stoppen
Ja gelukkig zijn het de kijkers en niet de streamers.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer jammer, dat aandeel van de kijkers
Jawel, dat doe ik wel. Ik wil niets maar dan ook niets van de OS meekrijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan zeikerd.
Omdat : Ik heb er geen geld voor..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Ebinas het volgende:
Ja, ja. Nu gaat Andrea even voor andere denken.
Mooie bliksemafleider en even laten zien hoe goed ze wel niet is.
Een dekbed voor Paul.
Zo'n gehaaide doos.
Die uitgelezen grafharses ook van dr ....Zou de regie dit soort dingen nu echt net zie? Is de zovelste keer dat ze jat.quote:
En ze heeft laarzen gejatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef beequeen het volgende:
Ja Billyboy. Andrea heeft toen een fliesjen deken gejat en die zit in haar slaapzak. Kleptomane.
nee!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Er is meer achterovergedrukt dan dat jij weet. O.a. stenen en hout toegevoegd om aan het gewicht te komen. Wat een stel ratten!!!!!!
Heeft hij gehoord van de kijkers.
Ze tovert een sjaal onder haar jack vandaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Disana het volgende:
Ze heeft wat terug op de stapel gelegd.
Wij fokkers zien allesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:29 schreef Brabopapa het volgende:
Hele kuddes kijken mee, als er constant 100 man kijken op de stream, kun je niks flikken wat niet gezien wordt er zijn er bij die meerdere streams open hebben staan
Ze heeft het er maar druk mee - als enige.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze tovert een sjaal onder haar jack vandaan.
Fokkers hebben er een neusje voor om dingen te zien en te vinden wat anderen verborgen willen houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |