SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!![]()
Is dat waar van die stenen en hout??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Er is meer achterovergedrukt dan dat jij weet. O.a. stenen en hout toegevoegd om aan het gewicht te komen. Wat een stel ratten!!!!!!
Heeft hij gehoord van de kijkers.
Hebben FOK'kers ook iets gezien van die stenen en hout?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Er is meer achterovergedrukt dan dat jij weet. O.a. stenen en hout toegevoegd om aan het gewicht te komen. Wat een stel ratten!!!!!!
'Er is heel wat achterover gedrukt.'quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef beequeen het volgende:
Humana meneer aan de foon. Hij heeft alles goed in de gaten gehouden zo te horen.
Oh oh dan hebben wij streamers het weer gedaan hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Dat weet ik niet. Maar kijkers zouden dat gezien hebben. Ook kledingstukken onder matrassen en bedden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Is dat waar van die stenen en hout??
Mooi hè?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:20 schreef Disana het volgende:
'Er is heel wat achterover gedrukt.'
Andrea moet zich rot schamen.
Iemand hier stenen en hout in zakken zien stoppen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef GekkePoes het volgende:
Nicoline is erg naief, ze heeft er helemaal niet bij gestaan. en helemaal niets gezien![]()
Blijf daar dan maar meteenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ik ff Utopia commentaar in de OS topics ga plaatsen!
Ik heb de hele dag meegelezen overdag, en niemand heeft het genoemd...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef community het volgende:
[..]
Iemand hier stenen en hout in zakken zien stoppen?
Grapje van Ruud?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie heeft die stenen in zakken gestopt dan? is dat echt waar?
Die gaat het heel erg zielig terugmoffelen.. wedden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef beequeen het volgende:
Andrea maakt zich snel uit de voeten.
Ze hebben het denk ik sowieso verbruid. Hun verliezen mensen, omdat die geen kleding meer willen doneren op deze manier. Dat risico nemen ze niet nog een keerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Ebinas het volgende:
Als die stenen en hout niet waar is, is dat een beetje jammer.
Want daar kunnen ze dan de boel weer recht mee breien.
Daar zijn ze wel goed in nl
Helaas is de regie niet zo alert om een stream op haar te zetten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hou Dre in de gaten, die gaat het onder dr bed vandaan halen. Geloof het maar
of hier naar toe Mens erger je nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Beter ga jij daarheen met je OS posts.
Dat kán Nicolien wetenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Bij de kringloop werd ook gezegd dat we dingen achterover hebben gedrukt, hoe dom ben je..
Ja bewoners hoe dom zijn jullie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Bij de kringloop werd ook gezegd dat we dingen achterover hebben gedrukt, hoe dom ben je..
Die blauwe vliesje dekuhquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou mooie beelden opleveren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die gaat het heel erg zielig terugmoffelen.. wedden?
Allemaal de schuld van die stomme streamersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef GekkePoes het volgende:
Billy gelooft het niet dat mensen gewoon dingen zien terwijl ze zelf zegt dat er overal camera's staan_O-
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Ik heb alles op bed gelegd wat ik wil hebben."
O ja Lot, en die Lacoste-polo die je nu draagt?
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen als dat verzonnen is.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of hier naar toe Mens erger je niet
Stel je toch niet zo aan zeikerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ik ff Utopia commentaar in de OS topics ga plaatsen!
Lotte riep meteen het hardste dat het niet zo is, terwijl ze niet eens weet wat de rest doet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dat verzonnen is.
dat vind ik dan weer jammer, dat aandeel van de kijkersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Humana wil niet verder met sorteren.
Door aantal medebewoners is meer achterover gedrukt dan Nicoline weet.
Overstelpt met mail van de kijkers.
Directeur is pissed.
Ze zal wel naief zijn maar ze kan ook niet alles zien net wat die kerel ook zei. Dit is "haar" project en nu loopt het zo...wel zuur voor drquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef GekkePoes het volgende:
Nicole zegt dat hij helemaal niet naar de livestreams kijkt? Dan is Nicoline nu dus de stoker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |