Snelste tijden:quote:1e rit: Andersson (Zwe) - De Haitre (Can)
2e rit: Blokhuijsen (Ned) - Nenzi (Ita)
3e rit: Tondo (Jap) - Makowksy (Can)
4e rit: Joo Hyong-jun (ZKo) - Tian (Chn)
5e rit: Spieler Nilsen (Noo) - Mezentsev (Kaz)
6e rit: Fernandez (Fra) - Anesi (Ita)
7e rit: Zhigin (Kaz) - Groothuis (Ned)
8e rit: Nagy (Hon) - Lehmann (Dui)
9e rit: Suvorov (Rus) - Kuck (VSt)
10e rit: Mace (Fra) - Babenko (Kaz)
11e rit: Beckert (Dui) - Jesin (Rus)
12e rit: Szymanski (Pol) - Giroux (Can)
13e rit: Silovs (Let) - Tuitert (Ned)
14e rit: Skobrev (Rus) - Swings (Bel)
15e rit: Bökko (Noo) - Morrison (Can)
16e rit: Hansen (VSt) - Lorentzen (Noo)
17e rit: Davis (VSt) - Brodka (Pol)
18e rit: Niedzwiedzki (Pol) - Koezin (Kaz)
19e rit: Joeskov (Rus) - Lunde Pedersen (Noo)
20e rit: Verweij (Ned) - Mantia (VSt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede scherm:
http://live.schaatsen.nl/live
Poll: Wie wint de 1500 m (m)?
• Andersson (Zwe)
• De Haitre (Can)
• Blokhuijsen (Ned)
• Nenzi (Ita)
• Tondo (Jap)
• Makowksy (Can)
• Joo Hyong-jun (ZKo)
• Tian (Chn)
• Spieler Nilsen (Noo)
• Mezentsev (Kaz)
• Fernandez (Fra)
• Anesi (Ita)
• Zhigin (Kaz)
• Groothuis (Ned)
• Nagy (Hon)
• Lehmann (Dui)
• Suvorov (Rus)
• Kuck (VSt)
• Mace (Fra)
• Babenko (Kaz)
• Beckert (Dui)
• Jesin (Rus)
• Szymanski (Pol)
• Giroux (Can)
• Silovs (Let)
• Tuitert (Ned)
• Skobrev (Rus)
• Swings (Bel)
• Bökko (Noo)
• Morrison (Can)
• Hansen (VSt)
• Lorentzen (Noo)
• Davis (VSt)
• Brodka (Pol)
• Niedzwiedzki (Pol)
• Koezin (Kaz)
• Joeskov (Rus)
• Lunde Pedersen (Noo)
• Verweij (Ned)
• Mantia (VSt)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
JAAAAAAAAAA GOUDquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef CaptainCookie het volgende:
twitter:olympics24h twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:44:32Morrison might be disqualified, "something wrong with his suit" http://t.co/GJjQd8Oicb reageer retweet
Nep zeker.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef CaptainCookie het volgende:
twitter:olympics24h twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:44:32Morrison might be disqualified, "something wrong with his suit" http://t.co/GJjQd8Oicb reageer retweet
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben een achterlijke mongool met mijn edit-tweets
En asperges plukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Polen kunnen dus meer dan alleen schilderen
Stucen, metselen en laminaat leggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Polen kunnen dus meer dan alleen schilderen
Ik had podium met Yuskov - Brodka - Morrison - Tuitert voorspeld, in random volgordequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet eens een verrassing
Hij zat in het poultje Verweij, Swings, Bokko ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet eens een verrassing
Geen verrassing hoor, goede schaatser.quote:
Met z'n vieren?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had podium met Yuskov - Brodka - Morrison - Tuitert voorspeld, in random volgorde
Nu meoten we allemaal gaan zeuren dat de Nederlanders falenquote:
Die komt nuquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef FaroHaviva het volgende:
Brodka, is dat niet de TVM Pool? Of was dat een ander?
Ja 2 samen op 3quote:
Is de kans groter dat je het goed hebt hè. Ik had er 20 voorspeld, in willekeurige volgorde.quote:
Kun je dat de volgende keer laten dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Eerste olympische act die ik kijk, big succes ;').
Ik denk dat hij best wel kan schaatsen.quote:
Kunnen? Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Maver24 het volgende:
denk geen medaille voor nederland. gaat em niet worden met Verweij denk ik. of kan hij het wel ?
Er is iets mis met zijn pakquote:
Langlaufen staat toch ook niet ter discussie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef HPLC het volgende:
Oei, zometeen nog zelfs zonder medaille. Nja, is ook weer goed want dan blijft het langebaanschaatsen wat langer Olympisch
xDquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is de kans groter dat je het goed hebt hè. Ik had er 20 voorspeld, in willekeurige volgorde.
Knap van jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is de kans groter dat je het goed hebt hè. Ik had er 20 voorspeld, in willekeurige volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |