Snelste tijden:quote:1e rit: Andersson (Zwe) - De Haitre (Can)
2e rit: Blokhuijsen (Ned) - Nenzi (Ita)
3e rit: Tondo (Jap) - Makowksy (Can)
4e rit: Joo Hyong-jun (ZKo) - Tian (Chn)
5e rit: Spieler Nilsen (Noo) - Mezentsev (Kaz)
6e rit: Fernandez (Fra) - Anesi (Ita)
7e rit: Zhigin (Kaz) - Groothuis (Ned)
8e rit: Nagy (Hon) - Lehmann (Dui)
9e rit: Suvorov (Rus) - Kuck (VSt)
10e rit: Mace (Fra) - Babenko (Kaz)
11e rit: Beckert (Dui) - Jesin (Rus)
12e rit: Szymanski (Pol) - Giroux (Can)
13e rit: Silovs (Let) - Tuitert (Ned)
14e rit: Skobrev (Rus) - Swings (Bel)
15e rit: Bökko (Noo) - Morrison (Can)
16e rit: Hansen (VSt) - Lorentzen (Noo)
17e rit: Davis (VSt) - Brodka (Pol)
18e rit: Niedzwiedzki (Pol) - Koezin (Kaz)
19e rit: Joeskov (Rus) - Lunde Pedersen (Noo)
20e rit: Verweij (Ned) - Mantia (VSt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede scherm:
http://live.schaatsen.nl/live
Poll: Wie wint de 1500 m (m)?
• Andersson (Zwe)
• De Haitre (Can)
• Blokhuijsen (Ned)
• Nenzi (Ita)
• Tondo (Jap)
• Makowksy (Can)
• Joo Hyong-jun (ZKo)
• Tian (Chn)
• Spieler Nilsen (Noo)
• Mezentsev (Kaz)
• Fernandez (Fra)
• Anesi (Ita)
• Zhigin (Kaz)
• Groothuis (Ned)
• Nagy (Hon)
• Lehmann (Dui)
• Suvorov (Rus)
• Kuck (VSt)
• Mace (Fra)
• Babenko (Kaz)
• Beckert (Dui)
• Jesin (Rus)
• Szymanski (Pol)
• Giroux (Can)
• Silovs (Let)
• Tuitert (Ned)
• Skobrev (Rus)
• Swings (Bel)
• Bökko (Noo)
• Morrison (Can)
• Hansen (VSt)
• Lorentzen (Noo)
• Davis (VSt)
• Brodka (Pol)
• Niedzwiedzki (Pol)
• Koezin (Kaz)
• Joeskov (Rus)
• Lunde Pedersen (Noo)
• Verweij (Ned)
• Mantia (VSt)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Er komen er nog meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Als deze 2 er niet aankomen, lijkt me het podium wel zeker
Daarom Telfort.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Baran09 het volgende:
Godver die livestream van NOS werkt van geen kant. Mis alles
Jouw internet werkt van geen kantquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Baran09 het volgende:
Godver die livestream van NOS werkt van geen kant. Mis alles
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Tuitert moest alles alleen doen dit keer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weer vergeten op de kruisingen te letten
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hij staat! Ik staat! Het is ongekend. Markt Tuitert heeft hier de rit van zijn leven geschaatst.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Race van de Tuit soort van gemist
Ik staat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En hij staat! Ik staat! Het is ongekend. Markt Tuitert heeft hier de rit van zijn leven geschaatst.
Ik werd gebeldquote:
De winnende race missenquote:
Bartje gun ik het wel hoorquote:
quote:
Was ook niet te verwachten.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef Yuhina het volgende:
Wellicht de eerste medailje van de Belgen op deze winterspelen.
Mooi toch, dat enthousiasme.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef Nober het volgende:
Renaat dacht dat Swings wel even onder de tijd van Tuitert zou duiken, ze keken verder niet naar het verschil met Tuitert tijdens de rit.
Tuitert, Verweij, Davis bedoel je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef Uccie het volgende:
1. Tuitert
2. Davis
3. Swings
Ik zou er mee kunnen leven.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goud, zilver, brons kan nog steeds
Nu 2 ervanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef marcodej het volgende:
Morrison, Bokko en Davis zijn nog levensgevaarlijk.
En die andere Rus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef marcodej het volgende:
Morrison, Bokko en Davis zijn nog levensgevaarlijk.
Ik moet telkens aan theo maassen denken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef Mansjester het volgende:
Ze hebben een nieuwe uitdrukking gevonden hoor
Dat is waar ik op hoopquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Tuitert, Verweij, Davis bedoel je.
Met zijn oude pak, resultaat gegarandeerd #koekkoekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Tuitert, Verweij, Davis bedoel je.
Nee johquote:
Ik gniffel.twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:40:46Hij sTuitert naar GOUD?!! #os2014 reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:47 schreef b2py het volgende:
Bij Bokko hoop je gewoon dat de NOS even inzoomt op zijn zusje..
Heeft de beste seizoenstijd staan van de Nederlanders op een laaglandbaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:47 schreef Rockiejj het volgende:
Ik gniffel.twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:40:46Hij sTuitert naar GOUD?!! #os2014 reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe laat rijdt Verweij ongeveer? Vorige keer had ik mijn broek nog aan toen hij in beeld kwam. Dat was niet best.
Haha, viel me ook op inderdaad. Dat die een seconde achterliep met een ronde te gaan was ze even ontgaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef Nober het volgende:
Renaat dacht dat Swings wel even onder de tijd van Tuitert zou duiken, ze keken verder niet naar het verschil met Tuitert tijdens de rit.
4 uur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe laat rijdt Verweij ongeveer? Vorige keer had ik mijn broek nog aan toen hij in beeld kwam. Dat was niet best.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:47 schreef b2py het volgende:
Hij loopt nu wel uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:47 schreef marcodej het volgende:
Morrison moet toch voor Bokko kunnen openen?
De cameraman jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:47 schreef b2py het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef Rockiejj het volgende:
1. Morrison
2. Tuitert
3. Bokko
Nou Koen, laat zien wat je kan.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:48:50Dat is jammer! Sowieso geen volledig Nederlands podium. reageer retweet
Voor winst moet het denk ik onder de 1:45.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef Blik het volgende:
Geen goud voor tuitert, maar had ik ook geen seconde verwacht
Hippe boy togquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef Rockiejj het volgende:
Wat heeft Tuitert voor apenkapsel dan joh.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef b2py het volgende:
Wat een kuttoernooi. Gaat ook allemaal maar kut.
Leeft dat gezwel nog ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:48:50Dat is jammer! Sowieso geen volledig Nederlands podium. reageer retweet
Hele mooie race jaquote:
denk het welquote:
Jij bent wel beetje de schaatsguru niet dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Echt, dat jullie dachten dat een Nederlander zou winnen.
Ik ging uit van 3 gouden plakken vandaagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Minimaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging uit van 3 gouden plakken vandaag
ik haal swings en verwij door elkaarquote:
Heeft ie al gedaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je tv zichzelf mag opblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
dat magquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik haal swings en verwij door elkaar
Die heeft nog niet gereden.quote:
Cannabis?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Spannend! En nu? Verlenging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Geen slechte tijd voor Hansen.quote:
Gaat niet eens een diploma halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Swings eigenlijk dik niet zeg, poeh, had hem gevaarlijker geacht.
Had prima gekund. Tuitert deed wel wat ik verwacht had, alleen is er 1 beter, of misschien 2.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Neuhquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef Maver24 het volgende:
gaan de amerikanen het dan toch doen straks met die nieuwe "oude" pak
OT dacht ik ja.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net alsof ie pailletjes op zijn zak heeft zitten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Tellen uitdoelpunten dubbel?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net alsof ie pailletjes op zijn zak heeft zitten
twitter:olympics24h twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:44:32Morrison might be disqualified, "something wrong with his suit" http://t.co/GJjQd8Oicb reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |