twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:48:50Dat is jammer! Sowieso geen volledig Nederlands podium. reageer retweet
Voor winst moet het denk ik onder de 1:45.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef Blik het volgende:
Geen goud voor tuitert, maar had ik ook geen seconde verwacht
Hippe boy togquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef Rockiejj het volgende:
Wat heeft Tuitert voor apenkapsel dan joh.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef b2py het volgende:
Wat een kuttoernooi. Gaat ook allemaal maar kut.
Leeft dat gezwel nog ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 15:48:50Dat is jammer! Sowieso geen volledig Nederlands podium. reageer retweet
Hele mooie race jaquote:
denk het welquote:
Jij bent wel beetje de schaatsguru niet dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Echt, dat jullie dachten dat een Nederlander zou winnen.
Ik ging uit van 3 gouden plakken vandaagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Minimaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging uit van 3 gouden plakken vandaag
ik haal swings en verwij door elkaarquote:
Heeft ie al gedaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je tv zichzelf mag opblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
dat magquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik haal swings en verwij door elkaar
Die heeft nog niet gereden.quote:
Cannabis?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Spannend! En nu? Verlenging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Geen slechte tijd voor Hansen.quote:
Gaat niet eens een diploma halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Swings eigenlijk dik niet zeg, poeh, had hem gevaarlijker geacht.
Had prima gekund. Tuitert deed wel wat ik verwacht had, alleen is er 1 beter, of misschien 2.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
Neuhquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef Maver24 het volgende:
gaan de amerikanen het dan toch doen straks met die nieuwe "oude" pak
OT dacht ik ja.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net alsof ie pailletjes op zijn zak heeft zitten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Tellen uitdoelpunten dubbel?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt net alsof ie pailletjes op zijn zak heeft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |