Snelste tijden:quote:1e rit: Andersson (Zwe) - De Haitre (Can)
2e rit: Blokhuijsen (Ned) - Nenzi (Ita)
3e rit: Tondo (Jap) - Makowksy (Can)
4e rit: Joo Hyong-jun (ZKo) - Tian (Chn)
5e rit: Spieler Nilsen (Noo) - Mezentsev (Kaz)
6e rit: Fernandez (Fra) - Anesi (Ita)
7e rit: Zhigin (Kaz) - Groothuis (Ned)
8e rit: Nagy (Hon) - Lehmann (Dui)
9e rit: Suvorov (Rus) - Kuck (VSt)
10e rit: Mace (Fra) - Babenko (Kaz)
11e rit: Beckert (Dui) - Jesin (Rus)
12e rit: Szymanski (Pol) - Giroux (Can)
13e rit: Silovs (Let) - Tuitert (Ned)
14e rit: Skobrev (Rus) - Swings (Bel)
15e rit: Bökko (Noo) - Morrison (Can)
16e rit: Hansen (VSt) - Lorentzen (Noo)
17e rit: Davis (VSt) - Brodka (Pol)
18e rit: Niedzwiedzki (Pol) - Koezin (Kaz)
19e rit: Joeskov (Rus) - Lunde Pedersen (Noo)
20e rit: Verweij (Ned) - Mantia (VSt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede scherm:
http://live.schaatsen.nl/live
Poll: Wie wint de 1500 m (m)?
• Andersson (Zwe)
• De Haitre (Can)
• Blokhuijsen (Ned)
• Nenzi (Ita)
• Tondo (Jap)
• Makowksy (Can)
• Joo Hyong-jun (ZKo)
• Tian (Chn)
• Spieler Nilsen (Noo)
• Mezentsev (Kaz)
• Fernandez (Fra)
• Anesi (Ita)
• Zhigin (Kaz)
• Groothuis (Ned)
• Nagy (Hon)
• Lehmann (Dui)
• Suvorov (Rus)
• Kuck (VSt)
• Mace (Fra)
• Babenko (Kaz)
• Beckert (Dui)
• Jesin (Rus)
• Szymanski (Pol)
• Giroux (Can)
• Silovs (Let)
• Tuitert (Ned)
• Skobrev (Rus)
• Swings (Bel)
• Bökko (Noo)
• Morrison (Can)
• Hansen (VSt)
• Lorentzen (Noo)
• Davis (VSt)
• Brodka (Pol)
• Niedzwiedzki (Pol)
• Koezin (Kaz)
• Joeskov (Rus)
• Lunde Pedersen (Noo)
• Verweij (Ned)
• Mantia (VSt)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Dankje.quote:
Je hebt gelijk Heino.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Slotronde 27.9 gaan er echt niet veel rijden op deze baan hoor...
Dat dacht ik dus ook.quote:
Tweede tussenronde?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef marcodej het volgende:
Tuitert had vorig jaar een tweede tussenronde van 26.8, Groothuis al 27.3.
Goed plaatje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Heino.
[ afbeelding ]
Die doet niet mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Johnny Hoogerland heeft wel kans als de boarding niet te dichtbij komt?
wat is je IP?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Muto het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Morrison (Can)
Dat had een 26'er moeten zijn idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Slobeend het volgende:
De tussenronde was te traag voor Groothuis.
quote:
Er is een echte sport bezig in de hal ernaast met zowaar Rusland in de hoofdrol (Ijshockey tegen de VS dus)quote:
Konrad nu maar iets sneller.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef TheArt het volgende:
Nagy is wel iemand die in de toekomst mee kan gaan doen in de top.
Uh, okéquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, maar jij kaapt met kut TT's.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is een echte sport bezig in de hal ernaast met zowaar Rusland in de hoofdrol (Ijshockey tegen de VS dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
I knowquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is een echte sport bezig in de hal ernaast met zowaar Rusland in de hoofdrol (Ijshockey tegen de VS dus)
Even hekken brb.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Je hebt gestemd op: Verweij (Ned)
Je IP is: 20.53.196.124
Te zware omstandigheden voor een sprinterstype.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat had een 26'er moeten zijn idd.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Yay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
De Blok reed bijv. ook 'maar' 28.23 net.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Heino.
[ afbeelding ]
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tweede volle ronde denk ik.quote:
Hee je hebt hetzelfde IP als ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee je hebt hetzelfde IP als ik
xd
Tweede volle ronde, eikel.quote:
Tweede tussenronde is een Hersmannetjequote:
[..]Staat hier op TV aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
dan mij*quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee je hebt hetzelfde IP als ik
xd
Vind het ook niet mooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat grijze deel op dat USA pak zo ongelukkig geplaatst.
Bij z'n genotsknots?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Inderdaad..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Zal daar niet zonder reden zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Staat hier op TV aan.quote:
En dan die naam in beeld er precies onder....ik wil helemaal niet zien of ze links of rechtsdragend zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Ze doen allemaal mee, dus ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Nober het volgende:
Die poll Alsof ze allemaal kans maken.
Ben ook benieuwd of de Amerikanen echt zo slecht zijn of dat het aan het pak lag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Kijken wat Kuck met het "nieuwe" pak kan.
Had vast ookw el in een ander kleurtje gekundquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zal daar niet zonder reden zitten.
ik ga je hacken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef Uccie het volgende:
Had ie nu maar zijn nieuwe pak aangedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ik heb stroopkoekenquote:
Koekkoekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al die semi-grappige Kuck-grappen nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zeker. Was 2 minuten met het nieuwe pak geweest. Is dus 10 (!!) seconden sneller.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
Goeie verbetering wel idd die oude pakken
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom zal de 1500 meter nooit door een moslim gewonnen worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom zal de 1500 meter nooit door een moslim gewonnen worden?Wááárom moest ik lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelaat De Sijs?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gulbis - Berdych, ik ga kijken
Wauw!quote:
Noh meidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef Momo... het volgende:
Ik dacht eerst dat er meid stond in plaats van Verweij
That's it, ik zap over naar Canvas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
Je moet gebruik maken van het glijden op het ijs. Dat is de kunst van het schaatsen - De Belg
quote:An update from the Adler Arena, where everything is going as expected in the men's 1500m speed skating final.
By that, I mean two Dutchmen are currently sat in first and second place.
The 1000m champion Stefan Groothuis leads from his compatriot Jan Blokhuijsen, the 5000m silver medallist.
Still plenty of competitors left to go, but it's already looking ominous for the non-Dutch skaters.
Bazen juistquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef Rockiejj het volgende:
Kazachstan met zn oerlelijke pakken.
quote:
Woont in heerenveen...of die ander, zat niet echt op te lettenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Symphonic het volgende:
Babebko neemt een snelle jelle en gaat dan nog ff een stukkie
Mooiste pakken van de OSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bazen juistAllemaal Vino's
Ze zijn goed geïnformeerdquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een zaadwedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jacco?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij ging denk ik wat te snel weg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
De opening van Groothuis staat als een huis, aldus Renaat.
Volgens mij gewoon met een lollige insteek hoor.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon met een lollige insteek hoor.
Dat zit er wel dik in, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef marcodej het volgende:
Bokko - Morrison is de eerste rit die er onder gaat.
+ ff poepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:08 schreef Rockiejj het volgende:
Zo. En nu: Dweilen!
Ik ga wat te drinken pakken.
Nee, dit is humor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Je weet het nooit. De schaats is scherp. Het ijs is glad. Het is 1 tegen 1
Swings moet daarvoor nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef marcodej het volgende:
Bokko - Morrison is de eerste rit die er onder gaat.
Maar het ijs is ook koud.. 1-1-1...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Die zie ik het niet doen eigenlijk.quote:
Je moet schaatsen om te winnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerder ook al bij de BBC, bij de 1000m. Iets als 'Currently in first position is.. can you guess in which colour he's skating? Yes! Orange!' en even later toen Groothuis op 1 kwam 'And the first position has been taken over by, surprise surprise, a Dutchman!'quote:
Volgens mij ook ja. Als je de rest van de blog leestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon met een lollige insteek hoor.
Ik gooi m denk maar op BBCquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder ook al bij de BBC, bij de 1000m. Iets als 'Currently in first position is.. can you guess in which colour he's skating? Yes! Orange!' en even later toen Groothuis op 1 kwam 'And the first position has been taken over by, surprise surprise, a Dutchman!'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |