Zeker. Was 2 minuten met het nieuwe pak geweest. Is dus 10 (!!) seconden sneller.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
Goeie verbetering wel idd die oude pakken
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom zal de 1500 meter nooit door een moslim gewonnen worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom zal de 1500 meter nooit door een moslim gewonnen worden?Wááárom moest ik lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoelaat De Sijs?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gulbis - Berdych, ik ga kijken
Wauw!quote:
Noh meidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef Momo... het volgende:
Ik dacht eerst dat er meid stond in plaats van Verweij
That's it, ik zap over naar Canvas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
Je moet gebruik maken van het glijden op het ijs. Dat is de kunst van het schaatsen - De Belg
quote:An update from the Adler Arena, where everything is going as expected in the men's 1500m speed skating final.
By that, I mean two Dutchmen are currently sat in first and second place.
The 1000m champion Stefan Groothuis leads from his compatriot Jan Blokhuijsen, the 5000m silver medallist.
Still plenty of competitors left to go, but it's already looking ominous for the non-Dutch skaters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |