quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tweede volle ronde denk ik.quote:
Hee je hebt hetzelfde IP als ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie wint de 1500 m (m)?
Je hebt gestemd op: Verweij (Ned)
Je IP is: 20.53.196.124
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee je hebt hetzelfde IP als ik
xd
Tweede volle ronde, eikel.quote:
Tweede tussenronde is een Hersmannetjequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Staat hier op TV aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
dan mij*quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hee je hebt hetzelfde IP als ik
xd
Vind het ook niet mooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat grijze deel op dat USA pak zo ongelukkig geplaatst.
Bij z'n genotsknots?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Inderdaad..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Zal daar niet zonder reden zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Staat hier op TV aan.quote:
En dan die naam in beeld er precies onder....ik wil helemaal niet zien of ze links of rechtsdragend zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Cee het volgende:
Ze doen allemaal mee, dus ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Nober het volgende:
Die poll Alsof ze allemaal kans maken.
Ben ook benieuwd of de Amerikanen echt zo slecht zijn of dat het aan het pak lag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Kijken wat Kuck met het "nieuwe" pak kan.
Had vast ookw el in een ander kleurtje gekundquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zal daar niet zonder reden zitten.
ik ga je hacken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie wint de 1500 m (m)?
Je hebt gestemd op: Verweij (Ned)
Je IP is: 20.53.196.124
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |