611 bij Ziggo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:25 schreef Nielsch het volgende:
Toch maar even naar de ZDF zoeken... voor de zekerheid...
Oh, ze gaan toch niet kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar niet live. De BBC is al wat verder.
Vanochtend zeiden ze van wel om daarna over te schakelen naar het schaatsenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ze gaan toch niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Ik vind het allebei kut. Canada en Finlandquote:
Ben altijd voor de underdog.quote:
Is het niet omgekeerd?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:49 schreef popolon het volgende:
De Russen spelen in Red Wings stijl.
Zo te horen welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:52 schreef Nielsch het volgende:
Zit er nou een Amerikaan als commentator bij de BBC?
Miller is niet quick genoegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom keept Miller niet?Die is veel beter dan Quick
waarom kijk je er überhaupt naar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
NOSZeggen dat ze ijshockey laten zien maar in plaats daarvan een flower ceremony laten zien van een bronzen medaille. En stottermars er doorheen laten lullen over een race die pas over 2 uur spannend wordt
Boeiend. BBC is sowieso beter.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
NOSZeggen dat ze ijshockey laten zien maar in plaats daarvan een flower ceremony laten zien van een bronzen medaille. En stottermars er doorheen laten lullen over een race die pas over 2 uur spannend wordt
Ik kijk nu net naar BBC 2 maar ik wist niet dat ik dat kon ontvangen. Ik heb geld staan op USA alleen moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen verstand heb van ijshockey. Is er een redelijke kans dat USA wint?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waarom kijk je er überhaupt naar?
Waarom wed je op dingen waar je geen verstand van hebtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik kijk nu net naar BBC 2 maar ik wist niet dat ik dat kon ontvangen. Ik heb geld staan op USA alleen moet eerlijk gezegd zeggen dat ik geen verstand heb van ijshockey. Is er een redelijke kans dat USA wint?
Maakt het volgen van sport leuker. Ik wed altijd kleine bedragen als ik OS zit te kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom wed je op dingen waar je geen verstand van hebt
Die spelen bij de scandi's.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:01 schreef truedestiny het volgende:
Heeft de USA ook alle sterke namen mee?
Dat wel geloof ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:01 schreef truedestiny het volgende:
Jazekerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:01 schreef truedestiny het volgende:
geen problemen mee als je het een paar keer hebt gezien...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Misschien een rare vraag maar zouden ze niet beter met een oranje puck kunnen spelen? Ik vind het echt spectaculair om te zien maar ik volg de puck niet altijd.
Omdat zwart donkerder is tov van een witte achtergrond?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Misschien een rare vraag maar zouden ze niet beter met een oranje puck kunnen spelen? Ik vind het echt spectaculair om te zien maar ik volg de puck niet altijd.
en oranje is beter dan zwart omdat? Let gewoon op de lichamen, dat vertel ik altijd iedereen. Ze gaan altijd richting de puck.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Onzin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef Nober het volgende:
Canada maakt zich weinig zorgen denk ik.
Ja maar de sticks zijn ook zwart. Het zal wel zo zijn hoor. Maar vaak bij een rebound ben ik de puck kwijtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat zwart donkerder is tov van een witte achtergrond?
komt vooral door de lichamen zelf, niet door de kleur van de puck...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja maar de sticks zijn ook zwart. Het zal wel zo zijn hoor. Maar vaak bij een rebound ben ik de puck kwijt
Tuurlijk niet.. Alle NHL sterren doen hier mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:02 schreef Silver_Shark het volgende:
USA heeft toch alleen College lui meegenomen?
inderdaad, heb nu een paar wedstrijden gezien en je gaat veel meer anticiperen op mogelijke passes en schoten (die dan vaak ook daadwerkelijk volgen) waardoor je het beter kan volgen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:09 schreef Katth het volgende:
Het is ook wel een kwestie van weten waar je moet kijken.
Ze zijn wel bijna allemaal door de college molen gegaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Alle NHL sterren doen hier mee.
Het is geen 1980 meer...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:02 schreef Silver_Shark het volgende:
USA heeft toch alleen College lui meegenomen?
quote:
Rusland won nog nooit, Amerika voor het laatst in 1980 en daarna slechts 2 keer de finale gehaald en verloren.quote:
Dat maakt zijn vraag niet dommer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze zijn wel bijna allemaal door de college molen gegaan
ff het filmpje doen, dan weten de newbs ook waar je het over hebtquote:
Mensen die denken dat London in Ierland ligt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kun je niet lekker in een voetbaltopic gaan rondhangen ofzo, met dit soort opmerkingen?
USA stond in een OT finale vier jaar terug. Ze zijn beter dan ze ooit waren qua selectie. En sowieso moet Canada ook uitrukken straks om te winnen. "Geen zorgen" is geen sprake van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Rusland won nog nooit, Amerika voor het laatst in 1980 en daarna slechts 2 keer de finale gehaald en verloren.
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Mensen die denken dat London in Ierland ligt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
ff het filmpje doen, dan weten de newbs ook waar je het over hebt
Gaat mooi op en neer inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
valt wel mee toch? okee nog geen goals maar verder mooi om te zien..
Mislukte Amerikaanquote:
pleur op met die verwende duikelaars. Dit zijn de echte mannen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Cristiano ronaldo beter vinden dan Messi
De commentator begon erover.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef popolon het volgende:
[..]
pleur op met die verwende duikelaars. Dit zijn de echte mannen.
Nascar niet te vergeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
De commentator begon erover.
Vraagje trouwens. Hoeveelste tv sport is dit in Amerika? 3de/4de? Na NBA/Baseball en american football?
Denk eerder 5 of 6. Als het geen 7 of 8 is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Vraagje trouwens. Hoeveelste tv sport is dit in Amerika? 3de/4de? Na NBA/Baseball en american football?
Dont sit on your ass and waste time. is de betekenis.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:34 schreef Nielsch het volgende:
He is whistling Dixie
Kan iemand vertellen wat dat betekent... die rare Amerikaan op commentaar moet niet denken dat we allemaal hun termen begrijpen...
6dequote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Zelfs op de Winter Olympics is het niet de #1 sport voor Amerikanen geloof ik, in termen van kijkcijfers...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Denk eerder 5 of 6. Als het geen 7 of 8 is.College sporten zijn ook nogal populair.
Ik had het meer over z'n stijl, maar goed...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
3 goede seizoenen gehad en daarna alleen maar geblesseerd?
Nee man, NASCAR maakt alweer een duikeling. Hockey is de 4de prof sport.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
6de
1. Football
2. Baseball
3. College Football
4. Basketball
5. Nascar
6. IJshockey
Doe niet zo anaal, ik had het over z'n stijl. Prachtige speler.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Domme vergelijking. Datsyuk is een absolute grootheid.
Hij heeft niet echt het fysiek van een litmanen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Wel zeer technisch inderdaad. Op dat niveau de besten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:42 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Doe niet zo anaal, ik had het over z'n stijl. Prachtige speler.
Dit was het resultaat van een grote nationwide poll van enkele weken terug, die elk jaar in USA gehouden wordt. Dus ik verzin het niet zomaar ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:41 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Nee man, NASCAR maakt alweer een duikeling. Hockey is de 4de prof sport.
Dit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Nationwide? Ja die sponsort NASCAR inderdaad...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:43 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dit was het resultaat van een grote nationwide poll van enkele weken terug, die elk jaar in USA gehouden wordt. Dus ik verzin het niet zomaar ofzo
7+ keer..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ik heb ook ingezet op de VS, 3x je inzet dit dat
ik voor 3,1 maarja het ziet er niet heel goed uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ik heb ook ingezet op de VS, 3x je inzet dit dat
The USA is not okayquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:46 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
ik voor 3,1 maarja het ziet er niet heel goed uit.
Hoezo jammer het zou toch leuk zijn om Rusland te laten falen op hun eigen spelen. Ik kan mij het gezicht van Putin al voorstellen.quote:
okee maar als ie er vanaf ketst dus wel...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Niet als je een schop beweging maakt.
yepquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee maar als ie er vanaf ketst dus wel...
Slap Shot!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Dekatria het volgende:
Straks maar eens een ijshockeyfilm aanzetten.
Sjinkie Connect.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef Nielsch het volgende:
Hee daar is Sjinkie weer met z'n brons
Gelukkig ben ik niet de enige die dat vind.quote:
Dit is echt de domste post tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ovichkin zal weer afgemaakt worden ala Messi.
Hehe.quote:Oh, look, Alexander Radulov is in the penalty box again. He is called for hooking with 11:33 left in the game. This worked out very well for the U.S. the last time.
Is het niet zo dan dat hij in Rusland hele hoge druk op zich heeft ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:35 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit is echt de domste post tot nu toe.
Echt he..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Katth het volgende:
Brown knee on knee, what else is new....
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef Nielsch het volgende:
Gaat die powerplay ook mee naar de OT?
Lolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef Saviola het volgende:
Als USA hier nu scoort dan zorgen die refs best dat ze snel weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |