Nou sommigen hadden hem gelyncht als ze hem hadden gezien, dat weet ik zeker. Er is veel woede. Ik was er zelf om een foto te maken.quote:
Je hebt gelijk. Met al die kut D66-rechters kun je als bezorgde Nederlander beter het heft in eigen hand nemen. Voor je het weet is jouw kind het komende slachtoffer van Benno.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef Xa1pt het volgende:
Hoho, allemaal mensen die zich bekommeren om het welzijn van 'de kinderen'.
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.quote:
...dus?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Hitori het volgende:
Als hij in de flat woont die ik vermoed dat het is, is dat direct naast een middelbare school en met zowel een basisschool, een opvang voor (verstandelijk) gehandicapte minderjarigen, èn een zwembad binnen een straal van 200 meter.
Wat een misselijke opmerking zeg... Mensen geen stemrecht gunnen omdat zij gebruik maken van hun recht op protest. Wordt steeds gekker hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
Een vuist in de lucht en in de ander een shaggie.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
Altijd dezelfde types die bij dat soort gelegenheden komen opdagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vuist in de lucht en in de ander een shaggie.
De ironie der inteelthoofden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:23 schreef Tem het volgende:
Altijd dezelfde types die bij dat soort gegelegenheden komen opdagen.
Dat-ie snel in een hutje op de hei gaat zitten!!! Of alsnog op de brandstapel ermee!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt.
Ik verwacht ieder moment.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een seniorenflat lijkt me nog een van de minder slechte oplossingen.
Ja, jij bent ook echt te vergelijken met een veroordeelde pedofiel.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.
Zo woonde ik, met vrijwel de hele dag de rolluiken dicht. Nu heb ik in mijn huidige woning de meegenomen rolluiken alleen nodig als zonwering. Privacy heb ik hier opd ehoek hoog zittend genoeg.
Is dit dan normaal om zo te moeten wonen vanwege steentjes, sneeuwballen en laserpennen naar mijn ramen toe?? Ik vind van niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag het ze: http://over.nos.nl/contact/quote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zet de nos eigenlijk een linkje naar die facebook pagina op hun site ? Zelfs de telegraaf doet dit niet.
quote:'Draag Benno L. alsjeblieft over aan Duitsland. Nederlanders zijn zo'n intolerant volk. Wat mijn cliënt nu meemaakt, is mensonwaardig.' Dat zei de advocaat van de veroordeelde pedoseksueel Benno L., Pieter van der Kruijs, tegen het ANP. .
Gisteren werd bekend dat de voormalige zwemleraar, die zijn straf heeft uitgezeten, onderdak heeft gekregen in een flat in Leiden. Daar hebben zich vandaag honderden mensen verzameld die tegen zijn komst protesteren.
'Hij is een angstige man op dit moment. Hij kan nog geen snee brood gaan kopen', aldus Van der Kruijs. Benno L. wil op termijn naar familie in Duitsland, maar is onder voorwaarden vrij. Daardoor kan hij pas op zijn vroegst volgend jaar zomer verhuizen. Van der Kruijs zou graag zien dat die termijn wordt vervroegd en dat L. snel naar Duitsland kan. De Duitse autoriteiten zouden L. dan in het oog houden en rapporteren aan de Nederlandse reclassering. 'Dat zou de meest praktische oplossing zijn. Ook al omdat het recidiverisico van mijn cliënt praktisch nul is.'
Van der Kruijs pleit verder voor het instellen van een 'aanwijscommissie', die gemeenten kan verplichten huisvesting te bieden aan ex-zedendelinquenten. 'Burgemeester Lenferink van Leiden heeft zijn nek uitgestoken voor Benno L. en hij wordt nu tot de grond toe afgebrand. Met een aanwijscommissie voorkom je dat in de toekomst.' .
Waarom hebben ze dan een hekel aan jou ?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.
Zo woonde ik, met vrijwel de hele dag de rolluiken dicht. Nu heb ik in mijn huidige woning de meegenomen rolluiken alleen nodig als zonwering. Privacy heb ik hier op de hoek hoog zittend genoeg.
Is dit dan normaal om zo te moeten wonen vanwege steentjes, sneeuwballen en laserpennen naar mijn ramen toe?? Ik vind van niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, frans, en jij?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets relevants toe te voegen of ben je gewoon van huis uit een mongool?
ok en nu?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt. Ik ben blij dat ik helemaal aan de andere kant van Leiden woon. Wel weer een soort van grappig dat hij letterlijk om de hoek woont bij mijn ex. Ben ik ff blij dat ik geen kinderen met dr heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom precies, ik weet ook niet waar jij woontquote:Op zondag 16 februari 2014 18:06 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat mensen die in Leiden of Voorschoten wonen het weten.
Tja, het is nu eenmaal een buurt met veel sociale woningbouw. Dus veel SP/ PvdA volk daar op de been.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd dezelfde types die bij dat soort gelegenheden komen opdagen.
Zodat mensen die hier posten/ lezen, kinderen hebben en daarin de buurt wonen weten dat ze op hun hoede moeten zijn natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom precies, ik weet ook niet waar jij woont
Aha, vandaar dat verbodsbord als PvdA-logo.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:09 schreef Flounder het volgende:
Dus veel SP/ PvdA volk daar op de been.
Oh my.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef Flounder het volgende:
Zodat mensen die hier posten/ lezen, kinderen hebben en daarin de buurt wonen weten dat ze op hun hoede moeten zijn natuurlijk.
Zelfs voormalig PvdA'ers zijn soms het licht.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat verbodsbord als PvdA-logo.
Sjekkie draaien en heel hard gillen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my.
Jij stond ertussen hè, vanmiddag.
Nee lieverd, ik woon er niet in de buurten doe niet aan verboden demo's.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my.
Jij stond ertussen hè, vanmiddag.
Lieverd? Je bent in de war met je moeder/zus.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:17 schreef Flounder het volgende:
Nee lieverd, ik woon er niet in de buurten doe aan aan verboden demo's.
Blijf met je potuh van me kinderuh!quote:
volgnes mij hebben we al genoeg tokkies met fakkels op de been, waarom moeten we niet weten waar jij woont?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:13 schreef Flounder het volgende:
[..]
Zodat mensen die hier posten/ lezen, kinderen hebben en daarin de buurt wonen weten dat ze op hun hoede moeten zijn natuurlijk.
Ik heb geen kinderen. Maar ik hoop oprecht niet dat jou (toekomstige) kind(eren) ooit ten proii vallen aan een Benno L. figuur.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijf met je potuh van me kinderuh!
Wie is Brenno?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Flounder het volgende:
Ik heb geen kinderen. Maar ik hoop oprecht niet dat jou (toekomstige) kind(eren) ooit ten proii vallen aan een Brenno L. figuur.
Ik ben nou niet bepaald een gevaar voor de samenleving, in tegenstelling tot Benno Larue.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
volgnes mij hebben we al genoeg tokkies met fakkels op de been, waarom moeten we niet weten waar jij woont?
Jij bent een heer in het verkeer en verleent hem netjes voorrang?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Confetti het volgende:
Als ik hem op een kruispunt met mijn auto zou tegenkomen zou ik het wel weten.
Misbruik in de hand werken, that's the spirit!quote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Confetti het volgende:
De maatschappij heeft de plicht om hem het leven zuur te maken.
Er zijn anders legio slachtoffers van eigenrichting die daar anders over denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald een gevaar voor de samenleving, in tegenstelling tot Benno Larue.
Of het nu een ziekte, stoornis of geaardheid is. Lekker belangrijk Weet je wat het punt is? Ik denk dat er best veel pedofielen (m/v) rondlopen, die echter geen uiting geven aan die gevoelens. Die mensen zijn op zich niet gevaarlijk. Het gevaar zit hem echt in de figuren die wel uiting geven aan hun lusten.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is pedofilie nou eigenlijk een ziekte? Lijkt me niet een kwestie van een voorkeur om kleine kinderen te willen neuken, dan is er toch echt iets goed verkeerd in de bovenkamer.
Je draait oorzaak en gevolg om.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn anders legio slachtoffers van eigenrichting die daar anders over denken.
Vorig jaar was er op tv een pedofiel op televisie die een hekel had aan zijn drang om kinderen te misbruiken. Hij zat toen een gevangenisstraf uit en zou binnen afzienbare tijd vrijkomen. Hij had daarom een verzoek ingediend om zijn penis te amputeren maar dit werd afgewezen omdat dit wettelijk verboden was.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is pedofilie nou eigenlijk een ziekte? Lijkt me niet een kwestie van een voorkeur om kleine kinderen te willen neuken, dan is er toch echt iets goed verkeerd in de bovenkamer.
Ah, mensen die slachtoffer worden van agressieve tokkies hebben dat eigenlijk aan zichzelf te danken? Of waar wil je precies naartoe?quote:
De manier waarop er nu mee omgegaan wordt voelt nogal middeleeuws aan. Eerst stoppen ze hem in de gevangenis en vervolgens als hij vrijkomt staat er een woedende menigte voor de deur. Het lijkt me veel logischer dat zulke figuren een verplichte klinische behandeling krijgen om herhaling te voorkomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Of het nu een ziekte, stoornis of geaardheid is. Lekker belangrijk Weet je wat het punt is? Ik denk dat er best veel pedofielen (m/v) rondlopen, die geen uiting geven aan die gevoelens. Die mensen zijn op zich niet gevaarlijk. Het gevaar zit hem echt in de figuren die wel uiting geven aan hun lusten.
Die Benno L. is veroordeeld voor misbruik van kleine kinderen hè? Wil je hem serieus in de rol van slachtoffer duwen.....?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, mensen die slachtoffer worden van agressieve tokkies hebben dat eigenlijk aan zichzelf te danken? Of waar wil je precies naartoe?
Je zegt dat je geen gevaar voor de samenleving bent. Door eigenrichting aan te moedigen ben je dat wel. Want eigenrichting is willekeurig, maakt onschuldige slachtoffers en in het geval van pedoseksualiteit zorgt het er voor dat pedo's isoleren met alle gevolgen vandien.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Flounder het volgende:
[..]
Die Benno L. is veroordeeld voor misbruik van kleine kinderen hè? Wil je hem serieus in de rol van slachtoffer duwen.....?
Dat "ze" hem in het gevang stoppen is niet meer dan logisch. Dat er vervolgens een woedende menigte bij hem voor de deur staat kun je als middeleeuws bestempelen, maar vind je dat echt zo raar? Ook als je je verplaatst in de mensen met kleine kinderen die daar in de buurt wonen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De manier waarop er nu mee omgegaan wordt voelt nogal middeleeuws aan. Eerst stoppen ze hem in de gevangenis en vervolgens als hij vrijkomt staat er een woedende menigte voor de deur. Het lijkt me veel logischer dat zulke figuren een verplichte klinische behandeling krijgen om herhaling te voorkomen.
Waar moedig ik dat precies aan volgens jou? De straat waar hij woont staat in alle media vermeld. Ik heb er zelf bij vermeld dat ik dat kaartje en zijn foto hier plaats ter aandachtsvestiging van de mensen in de stad en omliggende gemeenten. Je leest nergens dat ik aanmoedig hem te lynchen of iets dergelijk. Integendeel.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zegt dat je geen gevaar voor de samenleving bent. Door eigenrichting aan te moedigen ben je dat wel. Want eigenrichting is willekeurig, maakt onschuldige slachtoffers en in het geval van pedoseksualiteit zorgt het er voor dat pedo's isoleren met alle gevolgen vandien.
Eigenlijk zijn je motieven heel nobel natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Flounder het volgende:
[..]
Waar moedig ik dat precies aan volgens jou? De straat waar hij woont staat in alle media vermeld. Ik heb er zelf bij vermeld dat ik dat kaartje en zijn foto hier plaats ter aandachtsvestiging van de mensen in de stad en omliggende gemeenten. Je leest nergens dat ik aanmoedig hem te lynchen of iets dergelijk. Integendeel.
Dat deden ze alleen met vermeende heksen. Chemische castratie is wellicht iets minder middeleeuws, vind je niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of alsnog op de brandstapel ermee!
Ik vind nl. dat ze erg weinig bijval krijgen van homo's.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind nl. dat ze erg weinig bijval krijgen van homo's.²
Nee hoor. Dat deden ze ook met al dan niet vermeende ketters. En waarom niet voor pedoseksuelen, of ze nu al wel of geen straf hebben uitgezeten? Een volksgericht willen we! Op het schavot ermee!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef Flounder het volgende:
Dat deden ze alleen met vermeende heksen. Chemische castratie is wellicht iets minder middeleeuws, vind je niet?
Heteroseksueel zijn is ook een geaardheid, maar net als de homoseksuelen vallen heteroseksuelen geen kinderen lastig met hun geaardheid.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind nl. dat ze erg weinig bijval krijgen van homo's.²
Ah, je wil mensen er gewoon even op attenderen dat hij daar woont en ze een bloemetje langs moeten brengen. Ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Flounder het volgende:
[..]
Waar moedig ik dat precies aan volgens jou? De straat waar hij woont staat in alle media vermeld. Ik heb er zelf bij vermeld dat ik dat kaartje en zijn foto hier plaats ter aandachtsvestiging van de mensen in de stad en omliggende gemeenten. Je leest nergens dat ik aanmoedig hem te lynchen of iets dergelijk. Integendeel.
Noem anders even wat namen en citeer een aantal posts.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:06 schreef Flounder het volgende:
Ik vind het eigenlijk best verontrustend dat een aantal users het zo enorm opneemt voor een kindermisbruiker.
Anoniem achter een PCtje durf ik ook een grote bek op te zetten. Maar als je ze in het echt tegenkomt. Ho maar!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:06 schreef Flounder het volgende:
Ik vind het eigenlijk best verontrustend dat een aantal users het zo enorm opneemt voor een kindermisbruiker.
Waar lees jij dat ik hem iets aan wil doen dan wel wens dat anderen hem iets aandoen?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Anoniem achter een PCtje durf ik ook een grote bek op te zetten. Maar als je ze in het echt tegenkomt. Ho maar!
Dat begrijp ik inderdaad. Maar ik speel meer in op de gevoelens an sich.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heteroseksueel zijn is ook een geaardheid, maar net als de homoseksuelen vallen heteroseksuelen geen kinderen lastig met hun geaardheid.
Homoseksualiteit heeft niets met pedoseksualiteit te maken, dus welke gevoelens?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik inderdaad. Maar ik speel meer in op de gevoelens an sich.²
Inderdaad, laten we iedereen die zijn straf heeft uitgezeten maar gewoon lynchen.. Vervolgens worden die daders weer bestraft, zitten hun straf uit en worden vervolgens gelynched door familieleden van hun slachtoffer enz enz enz.. Ruimt lekker op.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:06 schreef Flounder het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_Larue
Nogmaals, dat schrijf ik nergens.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we iedereen die zijn straf heeft uitgezeten maar gewoon lynchen.. Vervolgens worden die daders weer bestraft, zitten de straf uit en worden vervolgens gelynched door familieleden van hun slachtoffer enz enz enz.. Ruimt lekker op.
Wat vind je precies verontrustend aan het feit dat mensen vinden dat het na het uitzitten van de straf niet aan de maatschappij is om daar nog even over heen te gaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:14 schreef Flounder het volgende:
[..]
Nogmaals, dat schrijf ik nergens.
Dus dan zou ik me moeten verplaatsen in mensen die niet nadenken en zich maar wat graag laten ophitsen door sensatiezuchtige media?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat "ze" hem in het gevang stoppen is niet meer dan logisch. Dat er vervolgens een woedende menigte bij hem voor de deur staat kun je als middeleeuws bestempelen, maar vind je dat echt zo raar? Ook als je je verplaatst in de mensen met kleine kinderen die daar in de buurt wonen?
In de zin dat homo's zeggen dat ze er niks aan kunnen doen dat ze vallen voor een regular Herman. Datzelfde lijkt ook te gelden voor pedo's die wel wat zien in kleine Stefan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Homoseksualiteit heeft niets met pedoseksualiteit te maken, dus welke gevoelens?
Ik schrijf uberhaupt nergens dat ik vind dat de maatschappij er nog even overheen moet gaan of er een volksgericht/ eigenrichting moet komen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat vind je precies verontrustend aan het feit dat mensen vinden dat het na het uitzitten van de straf niet aan de maatschappij is om daar nog even over heen te gaan?
Waar zou hij wel moeten wonen dan? Overal wonen/lopen kinderen, zelfs als ze hem nergens onderdak verschaffen en aan zijn lot overlaten zal hij als zwerver nog steeds kinderen tegenkomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Flounder het volgende:
waar lees jij dat
[..]
Ik schrijf uberhaupt nergens dat ik vind dat de maatschappij er nog even overheen moet gaan of er een volksgericht/ eigenrichting moet komen.
Wel valt het mij op dat users het erg voor die Benno L.opnemen, bijvoorbeeld door te pleiten dat hij daar moet kunnen blijven wonen (en dus als kindermisbruiker vrij rond te lopen in de kinderrijke buurt) en/of door zijn daden te bagatelliseren (woorden in de strekking van "hij heeft ze alleen maar aangerand"). Dat vind ik verontrustend..
Er wonen vrijwel overal kinderen. Het risico dat hij kinderen op straat zomaar even de bosjes in sleurt is nihil. Het zijn juist vaak bekenden waar hij bijvoorbeeld over de vloer komt en ouders kinderen alleen laten met de betreffende bekende.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Flounder het volgende:
Wel valt het mij op dat users het erg voor die Benno L.opnemen, bijvoorbeeld door te pleiten dat hij daar moet kunnen blijven wonen (en dus als kindermisbruiker vrij rond te lopen in de kinderrijke buurt)
Een handjevol mensen noem je veel?quote:en/of door zijn daden te bagatelliseren (woorden in de strekking van "hij heeft ze alleen maar aangerand"). Dat vind ik verontrustend..
Precies, vandaar natuurlijk dat protestbord "PvdA". :pquote:Op zondag 16 februari 2014 19:34 schreef arjan1112 het volgende:
Als je van mening bent dat verkrachters en dergelijke te licht gestraft worden, dan kan je dat kenbaar maken bij de verkiezingen door op een partij te stemmen die dit harder wil aanpakken.
Ik dacht dat daar eerst veel stond.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Waar lees je "veel"? Een aantal is m.i. hetzelfde als een handje vol.
Daarom juist die ruchtbaarheid.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wonen vrijwel overal kinderen. Het risico dat hij kinderen op straat zomaar even de bosjes in sleurt is nihil. Het zijn juist vaak bekenden waar hij bijvoorbeeld over de vloer komt en ouders kinderen alleen laten met de betreffende bekende.
Ja maar daar zijn de meeste mensen dan weer niet van op de hoogte of ze willen het niet weten.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Veruit het gros van het kindermisbruik wordt gepleegd door een bekende van het gezin, dus dat maakt het alleen maar nog gevaarlijker.
Waarom niet? Ze zijn toch zo begaan met de veiligheid van kinderen? Of hebben ze eigenlijk een ander motief?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn de meeste mensen dan weer niet van op de hoogte of ze willen het niet weten.
Sinds wanneer staat het IQ van een strijkijzer gelijk aan het gebruik maken van het recht op protest?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wat een misselijke opmerking zeg... Mensen geen stemrecht gunnen omdat zij gebruik maken van hun recht op protest. Wordt steeds gekker hier.
"Die aardige nieuwe buurman, die oudere man, uit de flat heeft aangeboden vanmiddag even op Jantje te passen schat".quote:Op zondag 16 februari 2014 19:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat maakt die ruchtbaarheid uit als een pedo kinderen niet de bosjes in sleurt?
Als je stil gaat staan bij het feit dat elke man of vrouw die bij jou thuis over de vloer komt wel eens pedofiel/pedoseksueel zou kunnen zijn dan heb je geen leven meer. Allert zijn is absoluut goed maar er in door slaan is dat niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn toch zo begaan met de veiligheid van kinderen? Of hebben ze eigenlijk een ander motief?
"Oh ja, die van de Kerkstraat 157?"quote:Op zondag 16 februari 2014 19:45 schreef Flounder het volgende:
[..]
"Die aardige nieuwe buurman, die oudere man, uit de flat heeft aangeboden vanmiddag even op Jantje te passen schat".
Kennelijk denken ze daar niet zo in het belang van kinderen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Flounder het volgende:
Overigens zijn er in de VS van overheidswege complete sites waar pedofielen met naam en adres op vermeld staan. daar zijn ze niet zo moeilijk met privacy van veroordeelden.
Als jij je kind of kinderen in het algemeen wil beschermen, dan kijk je naar waar het gevaar vandaan komt, als je gaat kijken wat je zelf een goed gevoel geeft over jezelf dan ben je met iets heel anders bezig.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Als je stil gaat staan bij het feit dat elke man of vrouw die bij jou thuis over de vloer komt wel eens pedofiel/pedoseksueel zou kunnen zijn dan heb je geen leven meer. Allert zijn is absoluut goed maar er in door slaan is dat niet.
Het lijkt mij goed om te kijken hoe de VS het doet, om vervolgens hier precies het tegenovergestelde te doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Flounder het volgende:
Overigens zijn er in de VS van overheidswege complete sites waar pedofielen met naam en adres op vermeld staan. daar zijn ze niet zo moeilijk met privacy van veroordeelden.
Politici zullen altijd proberen om misbruik te maken van emotie bij het electoraat. Ook als de emotionele overwegingen van datzelfde electoraat linea recta tegen het belang ingaat van de groep die zogenaamd beschermd moet worden (de kinderen).quote:Op zondag 16 februari 2014 19:46 schreef Flounder het volgende:
Ja en dat gewaar kan dus van alle kanten komen. Het kan de gym meester of juf zijn van de school waar je kind op zit. Het kan de trainer zijn van de sport club waar je kind op zit. Het kan de oom, tante, opa, oma, van je kind zijn. Bij bekenden ben je er 9 van de 10 keer pas achter als het kwaad al geschiet is. Daar kan je kinderen niet tegen beschermen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij je kind of kinderen in het algemeen wil beschermen, dan kijk je naar waar het gevaar vandaan komt, als je gaat kijken wat je zelf een goed gevoel geeft over jezelf dan ben je met iets heel anders bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |