Dat kan je gewoon concluderen uit dezelfde OP die jij aanhaalt. Kennelijk slaat op het feit dat Justitie hem aanhoudt voor het onjuist vermelden van zijn sollicitaties. Maar goed, het ligt allemaal wat genuanceerder volgens jou.quote:
Net als dat iedere moordenaar zo ver mogelijk bij mensen vandaan moet worden gehouden, maar blijkbaar zijn er in dit hele rechtsysteem geen weldenkende rechters te vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef Richestorags het volgende:
Ieder weldenkend mens kan bedenken dat dit monster zo ver mogelijk bij kinderen vandaan moet worden gehouden.
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom is dit nieuws?
Laat die man, hij heeft z'n staf uitgezeten en start dus weer met een schone lei. Al moet hij natuurlijk wel door de juiste instanties in de gaten worden gehouden om recidive te voorkomen. Maar zoals ik lees gebeurd dat dus al.
Dergelijke artikelen zijn alleen maar koren op de molen voor de zelfbenoemde "pedojagers" die menen het recht te hebben om voor eigen rechter te spelen
Heb je ook nog iets relevants toe te voegen of ben je gewoon van huis uit een mongool?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oh ja?
of wil je gewoon iets roepen omdat je thuis boos op de tafel slaat elke avond bij het rlt nieuws?
Vraag het eens aan je profeet.quote:
Inderdaad. Ze verwoesten alleen maar kinderen voor de rest van hun leven. Niks om je druk om te maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het hysterische gedoe rondom pedo's nog wel het grootste probleem.
Thanks for proving my point.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:31 schreef Richestorags het volgende:
Inderdaad. Ze verwoesten alleen maar kinderen voor de rest van hun leven. Niks om je druk om te maken.
En wat precies is jouw punt als ik vragen mag? Je lijkt nogal overtuigd te zijn van je eigen moreel hoogstaande gelijk of niet?quote:
Dat mensen reageren als dramatische huisvrouwen en je door die hysterie heen elkaar niet eens kunt verstaan. Met die houding vererger je alles alleen maar.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En wat precies is jouw punt als ik vragen mag?
Dat oordeel laat ik aan jou over.quote:Je lijkt nogal overtuigd te zijn van je eigen moreel hoogstaande gelijk of niet?
Dus het benoemen van de feiten, namelijk dat pedosexuelen kinderen met een levenslang trauma opzadelen, staat voor jou gelijk aan het reageren als een dramatische huisvrouw? Een sterk staaltje redeneringsvermogen.quote:Dat mensen reageren als dramatische huisvrouwen en je door die hysterie heen elkaar niet eens kunt verstaan. Met die houding vererger je alles alleen maar.
Dat kan.quote:Dat oordeel laat ik aan jou over.
Als je er zulke bijzondere leesvaardigheden op nahoudt heeft het niet zoveel zin je iets uit te leggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus het benoemen van de feiten, namelijk dat pedosexuelen kinderen met een levenslang trauma opzadelen, staat voor jou gelijk aan het reageren als een dramatische huisvrouw? Een sterk staaltje redeneringsvermogen.
Jij zegt thanks for proving my point, en als ik jou vraag wat je punt is draag je dat als punt aan. Dat ik daar dan zo op reageer noem ik inderdaad een bijzonder scherpe leesvaardigheid. Dank je voor het compliment.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je er zulke bijzondere leesvaardigheden op nahoudt heeft het niet zoveel zin je iets uit te leggen.
Draag ik als punt aan dat je niet meer mag zeggen wat pedo's uitrichten, ja? Moet je me dat toch ff laten zien met een quote want dan is er kennelijk e.e.a. aan de hand met m'n korte termijn geheugen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij zegt thanks for proving my point, en als ik jou vraag wat je punt is draag je dat als punt aan.
Veruit het gros van het kindermisbruik wordt gepleegd door een bekende van het gezin, dus dat maakt het alleen maar nog gevaarlijker.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef chucky1987 het volgende:
Bijna niemand wil deze man als buurman hebben maar waarom niet ?? hij is bekend in heel Nederland dus in de gaten houden gaat ook makkelijker.
Kun je ook aangeven wat voor trauma's en hoe dit monster die veroorzaakt heeft?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus het benoemen van de feiten, namelijk dat pedosexuelen kinderen met een levenslang trauma opzadelen, staat voor jou gelijk aan het reageren als een dramatische huisvrouw? Een sterk staaltje redeneringsvermogen.
Precies.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Veruit het gros van het kindermisbruik wordt gepleegd door een bekende van het gezin, dus dat maakt het alleen maar nog gevaarlijker.
Of een bekende binnen het gezin. Papa bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Veruit het gros van het kindermisbruik wordt gepleegd door een bekende van het gezin, dus dat maakt het alleen maar nog gevaarlijker.
Ja of mama.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of een bekende binnen het gezin. Papa bijvoorbeeld.
Je hebt nooit gezegd dat het niet gezegd mag worden, maar als het gezegd wordt zeg je thanks for proving my point. Kennelijk staat het benoemen ervan voor jou dus gelijk aan hysterisch reageren, aangezien je in een latere reactie zegt dat dat je punt is. Je woorden staan zwart op wit, weinig anders in te lezen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Draag ik als punt aan dat je niet meer mag zeggen wat pedo's uitrichten, ja? Moet je me dat toch ff laten zien met een quote want dan is er kennelijk e.e.a. aan de hand met m'n korte termijn geheugen.
Moet ik werkelijk waar gaan uitleggen wat voor trauma een aanranding / verkrachting veroorzaakt?quote:Kun je ook aangeven wat voor trauma's en hoe dit monster die veroorzaakt heeft?
Ik ben het ermee eens dat de hulpverlening naar niet-pedoseksuelen (lees: pedofielen) beter kan. Zij kunnen er nou eenmaal vrij weinig aan doen dat ze deze gevoelens hebben. Wat betreft een pedoseksueel: deze heeft de gevoelens, maar weet dat het fout is om ernaar te handelen en heeft er toch naar gehandeld met alle gevolgen van dien. Ik heb eigenlijk niet zoveel medelijden met dat soort lui.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Precies.
Net als verkrachtingen bij volwassenen overigens; er wordt altijd verwezen naar 'de enge man uit de bosjes', maar seksueel geweld wordt echt veel vaker gepleegd door een bekende van het slachtoffer.
Heksenjachten op pedoseksuelen maakt het probleem alleen maar veel gevaarlijker - ze blijven dan 'ondergedoken' zitten en juist de frustratie die dat oproept kan de oorzaak zijn dat ze opnieuw in de fout gaan.
Dan moet het uit de taboe zweer. En moet het gros van de maatschappij geleerd worden dat er verschillen zijn tussen de pedofiel en de pedoseksueel.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat de hulpverlening naar niet-pedoseksuelen (lees: pedofielen) beter kan. Zij kunnen er nou eenmaal vrij weinig aan doen dat ze deze gevoelens hebben. Wat betreft een pedoseksueel: deze heeft de gevoelens, maar weet dat het fout is om ernaar te handelen en heeft er toch naar gehandeld met alle gevolgen van dien. Ik heb eigenlijk niet zoveel medelijden met dat soort lui.
Je maakt zeer terecht een onderscheid tussen pedoseksuelen en pedofielen. Ben het volledig met je eens, mijn punt is dat juist die hysterie van mensen die alles maar op één hoop gooien, de oorzaak kan zijn dat juist die op zich onschuldige pedofielen in de verdrukking komen, met wie-weet wat voor gevolgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat de hulpverlening naar niet-pedoseksuelen (lees: pedofielen) beter kan. Zij kunnen er nou eenmaal vrij weinig aan doen dat ze deze gevoelens hebben. Wat betreft een pedoseksueel: deze heeft de gevoelens, maar weet dat het fout is om ernaar te handelen en heeft er toch naar gehandeld met alle gevolgen van dien. Ik heb eigenlijk niet zoveel medelijden met dat soort lui.
Dat klopt en dat ben ik ook weer met je eens. Het punt alleen is dat ik die hysterie in het geval van een Benno L. begrijpelijk vind en goed kan plaatsen. Alleen zijn maar weinig mensen in staat om nuances te maken, als ze ook maar het vermoeden hebben dat jij op kleine kindjes zou vallen valt alle rede gelijk weg. En dat helpt de mensen die met deze gevoelens worstelen inderdaad niet vooruit. Het enige probleem voor deze mensen is dat hun gevoelens, ondanks hulpverlening, nooit tot uiting kunnen worden gebracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je maakt zeer terecht een onderscheid tussen pedoseksuelen en pedofielen. Ben het volledig met je eens, mijn punt is dat juist die hysterie van mensen die alles maar op één hoop gooien, de oorzaak kan zijn dat juist die op zich onschuldige pedofielen in de verdrukking komen, met wie-weet wat voor gevolgen.
Nee, je moet uitleggen welke trauma's deze man heeft veroorzaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:04 schreef Richestorags het volgende:
Moet ik werkelijk waar gaan uitleggen wat voor trauma een aanranding / verkrachting veroorzaakt?
Ik heb hier geen a4'tje liggen met trauma's die hij heeft veroorzaakt. Maar het is natuurlijk heel lastig om te bedenken dat het jarenlang misbruiken van zwakbegaafde gehandicapte meisjes niet tot trauma's heeft geleid, al dan niet bij de ouders die zich machteloos zullen voelen en altijd bang zullen zijn voor hun toch al zwakke dochters.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, je moet uitleggen welke trauma's deze man heeft veroorzaakt.
Volgens mij had hij stiekem foto's en filmpjes gemaakt, en hebben die kinderen daar doorgaans niks van meegekregen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb hier geen a4'tje liggen met trauma's die hij heeft veroorzaakt. Maar het is natuurlijk heel lastig om te bedenken dat het jarenlang misbruiken van zwakbegaafde gehandicapte meisjes niet tot trauma's heeft geleid, al dan niet bij de ouders die zich machteloos zullen voelen en altijd bang zullen zijn voor hun toch al zwakke dochters.
"In de zaak-Benno Larue[1] is een zwemleraar in 2010 schuldig bevonden aan drie gevallen van gedwongen ontucht (aanranding), en nog 37 gevallen van ontucht, met minderjarige meisjes.[2][3] Als zedenzaak met één dader en oorspronkelijk 98 potentiële slachtoffers is dit een van de grootste, dan wel dé grootste in zijn soort in de geschiedenis van de Nederlandse rechtspraak."quote:Op zondag 16 februari 2014 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij had hij stiekem foto's en filmpjes gemaakt, en hebben die kinderen daar doorgaans niks van meegekregen.
Het ging er niet om dat het een viezerik is, maar om de trauma's die hij heeft aangericht.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"In de zaak-Benno Larue[1] is een zwemleraar in 2010 schuldig bevonden aan drie gevallen van gedwongen ontucht (aanranding), en nog 37 gevallen van ontucht, met minderjarige meisjes.[2][3] Als zedenzaak met één dader en oorspronkelijk 98 potentiële slachtoffers is dit een van de grootste, dan wel dé grootste in zijn soort in de geschiedenis van de Nederlandse rechtspraak."
"Op 14 juni 2009 maakte de GGD Hart voor Brabant bekend dat een 59-jarige eigenaar van een particuliere zwemschool in 's-Hertogenbosch verdacht werd van onzedelijk gedrag met minderjarigen.[4] De zwemleraar koos bewust voor kinderen met een handicap en kinderen met watervrees.[5] Op vijf computers, harde schijven en USB-sticks waren tienduizenden foto's van zeker 98 meisjes van tussen de 5 en 16 jaar gevonden.[3][6] De Bossche zwemleraar werd in hechtenis genomen voor verhoor."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Benno_Larue
Ik heb al ontkracht dat hij alleen maar foto's en filmpjes heeft gemaakt. Hij is ook schuldig bevonden aan gedwongen ontucht. Je hebt geen hoog IQ nodig om dan te bedenken dat dit de nodige impact heeft bij de kinderen zelf, alsmede bij de ouders, zeker aangezien hun dochters al zwak en kwetsbaar zijn. Waar komt eigenlijk de drang bij jou vandaan om hier zo luchtig mee om te gaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat het een viezerik is, maar om de trauma's die hij heeft aangericht.
Omdat je mijn opmerking in alle hysterie opvat als "het mag niet gezegd worden". Dat je je aangesproken voelt, prima, maar maak het jezelf dan niet zo lastig door net te doen alsof ik gezegd zou hebben dat je het niet mag gaan hebben over de schade of iets.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt nooit gezegd dat het niet gezegd mag worden, maar als het gezegd wordt zeg je thanks for proving my point.
Nonsens.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze verwoesten alleen maar kinderen voor de rest van hun leven. Niks om je druk om te maken.
Ik luchtig? Jij maakt je er juist makkelijk vanaf door alle pedo's op één hoop te gooien en dan te roepen dat een kinderverkrachter zoveel schade aanricht en dus elke pedo heel veel schade aanricht.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb al ontkracht dat hij alleen maar foto's en filmpjes heeft gemaakt. Hij is ook schuldig bevonden aan gedwongen ontucht. Je hebt geen hoog IQ nodig om dan te bedenken dat dit de nodige impact heeft bij de kinderen zelf, alsmede bij de ouders, zeker aangezien hun dochters al zwak en kwetsbaar zijn. Waar komt eigenlijk de drang bij jou vandaan om hier zo luchtig mee om te gaan?
Hij heeft een gigantisch zware straf gehad. 6 jaar op water en brood. En naar het schijnt had hij enkel een playstation 2 in zijn cel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind die straf veel te laag, maar goed, zo werkt het wel.
Wat een baas.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:29 schreef arjan1112 het volgende:
De burgemeester was met demonstranten in gesprek gegaan.
http://www.telegraaf.nl/f(...)est__Benno_L.__.html
Nou sommigen hadden hem gelyncht als ze hem hadden gezien, dat weet ik zeker. Er is veel woede. Ik was er zelf om een foto te maken.quote:
Je hebt gelijk. Met al die kut D66-rechters kun je als bezorgde Nederlander beter het heft in eigen hand nemen. Voor je het weet is jouw kind het komende slachtoffer van Benno.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef Xa1pt het volgende:
Hoho, allemaal mensen die zich bekommeren om het welzijn van 'de kinderen'.
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.quote:
...dus?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Hitori het volgende:
Als hij in de flat woont die ik vermoed dat het is, is dat direct naast een middelbare school en met zowel een basisschool, een opvang voor (verstandelijk) gehandicapte minderjarigen, èn een zwembad binnen een straal van 200 meter.
Wat een misselijke opmerking zeg... Mensen geen stemrecht gunnen omdat zij gebruik maken van hun recht op protest. Wordt steeds gekker hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
Een vuist in de lucht en in de ander een shaggie.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
Altijd dezelfde types die bij dat soort gelegenheden komen opdagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vuist in de lucht en in de ander een shaggie.
De ironie der inteelthoofden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:23 schreef Tem het volgende:
Altijd dezelfde types die bij dat soort gegelegenheden komen opdagen.
Dat-ie snel in een hutje op de hei gaat zitten!!! Of alsnog op de brandstapel ermee!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt.
Ik verwacht ieder moment.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een seniorenflat lijkt me nog een van de minder slechte oplossingen.
Ja, jij bent ook echt te vergelijken met een veroordeelde pedofiel.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.
Zo woonde ik, met vrijwel de hele dag de rolluiken dicht. Nu heb ik in mijn huidige woning de meegenomen rolluiken alleen nodig als zonwering. Privacy heb ik hier opd ehoek hoog zittend genoeg.
Is dit dan normaal om zo te moeten wonen vanwege steentjes, sneeuwballen en laserpennen naar mijn ramen toe?? Ik vind van niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |