SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
Ze smelten de kazen!
Dan blijkt aan het eind van het programma dat ie millionair is en dat het zijn loods is , en dat de man die zijn grappen kon waarderen er met de kluis vandoor gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
De ultieme grap komt vast ooit nog wel langs van Ruud
paranormal activityquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:15 schreef Baconbus het volgende:
Dre zit nu de andere dames op te hitsen om de zakken met kleding om te gooien. In die chaos kan zij natuurlijk nog makkelijker te werk gaan.
[ afbeelding ]
Nee waarom, dat is toch werk voor jan lulquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:15 schreef mootie het volgende:
Hihi, de dames hebben een garpig idee. Alle zakken met kleding leegkiepen?
quote:[b]Op
ben je er nu pas?quote:
Het slaat ook werkelijk nergens op. Maar goed, we weten wie het verzint.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee waarom, dat is toch werk voor jan lul
Hunts met grammaticale fouten tikken extra hard aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond je deze topichunt nodig?
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond je deze topichunt nodig?
Dat was Andrea's idee. En weet je waarom? LEKKER MAKKELIJK GRAAIEN.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:15 schreef mootie het volgende:
Hihi, de dames hebben een garpig idee. Alle zakken met kleding leegkiepen?
Bij een hunt moet je snel zijn, dan interesseert het je geen flikker welke TT je neerkwakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Dottey het volgende:
Waarom prei grappen? Dat is nu toch niet aan de orde?
Als je alleen TV kijkt misschienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Dottey het volgende:
Waarom prei grappen? Dat is nu toch niet aan de orde?
Veel anderen daar schijnbaar ook maar ze houden het cryptisch. "hierachter ook" hoofdbeweging naar slaapzaalquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Mylene het volgende:
Nic stinkt uit haar bek aldus Rienks en Emil.
Stickertje er dan maar inquote:
Ze kan best mondproblemen hebben, ze praat ook moeilijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Mylene het volgende:
Dan heb jij die zweefkut niet zien graaien en onder haar matras de boel verstoppen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik denk dat het nu wel meevalt met die kleding. Gelukkig kregen ze op tijd een mailtje, zodat ze zich konden inhouden
Ze begint al te rottenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Mylene het volgende:
Rienk: Dat is als je de achterste kiezen niet goed schrobt... Dan is je vlees gewoon in je bek aan het rottenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Urb het volgende:
Rienk "Heb je gemerkt hoe mensen hier uit hun bek stinken"
Emil "Ja..."
![]()
Heb eigenlijk nog nooit gestemd op Gio.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gio: "Ik heb wel redelijk veel, 6 dingen..."
Zou hij echt niet weten wat Zweefteef, Crackkop en die zeug allemaal hebben?
Vergeet Aike niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog nooit gestemd op Gio.
Maar zijn rol binnen dit geheel heb ik ook nog niet gevonden.
Na Andrea en Hakim maar eens op hem stemmen.
Da's me nummer vier .. Of toch nummer 3 .. Begin nu al net zo te kwakkelen met mijn keuzes als Paul en Hakim ..quote:
het was cynisch bedoeld hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb jij die zweefkut niet zien graaien en onder haar matras de boel verstoppen.
Paul vind ik de laatste tijd meevallen, en hij heeft wel vermakelijke momenten (vooral zonder Hakim).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Da's me nummer vier .. Of toch nummer 3 .. Begin nu al net zo te kwakkelen met mijn keuzes als Paul en Hakim ..
Mijne precies zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef castratortje het volgende:
1. Hakim eruit
2. Paul
3. Andrea
4, Aike
my todo list
Paul en Aike omwisselen, en ik doe mee! Of G in plaats van Paul.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef castratortje het volgende:
1. Hakim eruit
2. Paul
3. Andrea
4, Aike
my todo list
Wat een RCO'squote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:35 schreef Dottey het volgende:
Stream 1 oor van Lot
Stream 2 lot aan tafel
Stream 3 close up van Emil
Stream 4 Ruud te zien (buiten) maar je hoort Emil en Billy.
Mijnequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef castratortje het volgende:
1. Hakim eruit
2. Paul
3. Andrea
4, Aike
my todo list
Kiek em goan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:36 schreef frensje het volgende:
Ruud heb het ook maar zwaar met zn geintjesweet niet wat hij precies probeert los te krijgen
Ja waaromquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:36 schreef Urb het volgende:
Nu loopt Ruud weer met een boomstam te zeulen.
Kan ik ook goed mee leven, met jouw lijstjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijne
1. Hakim eruit (Paul rent dan uit zichzelf eruit)
2. Aike eruit
3. Billy eruit (als ze dan nog niet zichzelf over het hek heeft gestort)
4. Andrea
Eigenlijk ligt dat niet aan de RCO-ers...quote:
Ik ook met de jouwe als de mijne niet gaat zoals geplandquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:38 schreef castratortje het volgende:
[..]
Kan ik ook goed mee leven, met jouw lijstje
Hangt er vanaf weer die reetveter zit en hoe strak ...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:43 schreef castratortje het volgende:
Ik zie Laura trouwens liever met een reetveter dan met een zwarte bril op en een blauwe haarband
Ik neem al genoegen met een Andrea of Aike.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Lijkt me kut als je de ster van de show eruit wilt hebben terwijl je ergens in je achterhoofd echt wel weet dat ie toch niet weggaat. Want binnen Utopia geldt, Everybody loves Happie
lees het stream verslagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Ik had er andere koppen op gezet, Alhoewel plaats voor tweequote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]Snelle JelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mja.. ik vind het niet zo nodig. Maar lelijke billen heeft ze niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]creepiest ever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bad Girlquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
mja.. ik vind het niet zo nodig. Maar lelijke billen had ze niet.
Der stringetje lijkt wel op het haarbandje van Ruud.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:51 schreef community het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Dan hoop ik voor hem dat hij het leven hier als 'primair' beschouwtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:52 schreef Dottey het volgende:
Rienk: Ik vind dromen echt vet. Ik zie het alsof ik twee verschillende levens heb...
Zo'n vader zou toch geweldig zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:54 schreef Dottey het volgende:
Ruud: Ik zou echt geen dochter willen.. Dan zou ik mij steeds zoooo druk maken!
Lotte kan haar wel verstoppen door er bovenop te ligen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:54 schreef Lenoire het volgende:
Zou Laura een beetje op Charlotte geilen ?
Dat is een ras fokker, werkelijkheid en je laptop verwarrenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:52 schreef Dottey het volgende:
Rienk: Ik vind dromen echt vet. Ik zie het alsof ik twee verschillende levens heb...
Surf maar ergens anders sportquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:54 schreef Lenoire het volgende:
Zou Laura een beetje op Charlotte geilen ?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef community het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Die laatste was een cap van de streamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:00 schreef Dottey het volgende:
Houd eens op met die gifjes....![]()
Dat is sc of voor het gifjes topic
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:59 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
heul niet.. eng genoeg weet ik dat het miss J is..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die laatste was een cap van de stream
Trouwens lotte en Laura zijn erg close aan het worden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:02 schreef community het volgende:
Het waren sterretjes die hij in buis stopte maar moest het inleveren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:03 schreef Urb het volgende:
Ruud "Gio heeft een bom gemaakt en moet hem inleveren"
Bomquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:03 schreef Urb het volgende:
Ruud "Gio heeft een bom gemaakt en moet hem inleveren"
Och een rookstaafjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het waren sterretjes die hij in buis stopte maar moest het inleveren.
Ahja, dat deden we vroegah ook toen we 12 warenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het waren sterretjes die hij in buis stopte maar moest het inleveren.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:05 schreef Grunge. het volgende:
Hebben jullie dit gezien, Ruud die Paul knuffelde en dat er toen bijna een brandende plank op hem viel?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:03 schreef Baconbus het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef Urb het volgende:
Emil en Rienk "Je moet je niet laten beinvloeden, vooral niet door... those who should not be named" (achter dus)
Billy aan het schilderen en Lot aan de armbandjes brengt wat rust daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
Billy is wel leuk aan het schilderen
Eens, leuke gesprekken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Grunge. het volgende:
Emil & Rienk zijn echt een leuk duo, vind ik. Rienk is niet eens irritant bij Emil.
Rienk is ook wat 'normaler'aan het wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Grunge. het volgende:
Emil & Rienk zijn echt een leuk duo, vind ik. Rienk is niet eens irritant bij Emil.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optiefen met die gifsquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef community het volgende:
[..]Rot opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef community het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga eens naar een ander topic met dit!
Loslaten, is het ultieme houden van.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]Nog even en je post niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Urb het volgende:
Zat dat vuurwerk ook tussen de kleding of wat? Lekker slim.
Ach, er zat ook een zwembad tussen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Urb het volgende:
Zat dat vuurwerk ook tussen de kleding of wat? Lekker slim.
En netwerk-kabels, en kinderstoeltjes en een vibo, en en..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, er zat ook een zwembad tussen.
Ze trekken al die kleding zo aan zonder te wassenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, er zat ook een zwembad tussen.
Verpest door een stelletje niksnutten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Punkman het volgende:
Word morgen leuk voor de mensen die SV maken.
Om dit allemaal terug te lezen ...
Daarom dat zwembadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze trekken al die kleding zo aan zonder te wassen
Ja die Vibo . vroeg ie aan Dre wat het was, toen ze zei dat het een vibo was rook ie eraanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:15 schreef Urb het volgende:
[..]
En netwerk-kabels, en kinderstoeltjes en een vibo, en en..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
SV maak je vanaf de stream niet vanuit COS.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Punkman het volgende:
Word morgen leuk voor de mensen die SV maken.
Om dit allemaal terug te lezen ...
Dit.. sommige mensen zonder PP willen gewoon meelezen.quote:
Mijn updates haalde ik in het begin uit de Cos, daar ben ik dus mee gestopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
SV maak je vanaf de stream niet vanuit COS.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja die Vibo . vroeg ie aan Dre wat het was, toen ze zei dat het een vibo was rook ie eraanJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Billy had het ook over een tril-ei voor in je kut, ofzo![]()
Stemming komt eraan he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef frensje het volgende:
Laura lijkt nu in de armen gesloten te worden door Bill en Lot, ben benieuwd voor hoelang...
Scherp!! Had ik niet aan gedachtquote:
Gyazo maar lukte niet helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef mootie het volgende:
Emil doet salto's in de kleding.
Dit zouden wel leuke gifjes zijn.
Die zijn er dan weer nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef mootie het volgende:
Emil doet salto's in de kleding.
Dit zouden wel leuke gifjes zijn.
Gister hadden ze het er buiten met zn 3en over om op Paul te stemmen, Lau zei er volgens mij vandaag nog over dat dat tussen hun moet blijven. We zullen zien of ze zich er over een paar dagen aan houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef frensje het volgende:
[..]
Scherp!! Had ik niet aan gedacht
Ah dat had ik gemist, wel dat met Vanes erbij over het aanspreken op Hakim zijn peuken bestellen,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Gister hadden ze het er buiten met zn 3en over om op Paul te stemmen, Lau zei er volgens mij vandaag nog over dat dat tussen hun moet blijven. We zullen zien of ze zich er over een paar dagen aan houden.
Nee dat zouden ze tijdens centraal doen als zakgeld afgeschaft maar was een anti-climaxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef frensje het volgende:
[..]
Ah dat had ik gemist, wel dat met Vanes erbij over het aanspreken op Hakim zijn peuken bestellen,
maar dat zal wel niet meer gebeuren
Zal best stoere mannetjes zijn meestal niet voorzichtig. Maar hij deed hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef castratortje het volgende:
[..]
Emile echt niet. Die is dat gewend vanuit WWE.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Dottey het volgende:
Ruud wilde ook een salto maken.
Laura: RUUD STOP! je hebt een tandenborstel in je bek man!
En turnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:22 schreef castratortje het volgende:
[..]
Emile echt niet. Die is dat gewend vanuit WWE.
hahahahahahahahahhahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Dottey het volgende:
Ruud wilde ook een salto maken.
Laura: RUUD STOP! je hebt een tandenborstel in je bek man!
Heb jij ook al die sjaggie pi die nergens op slaatquote:
Gister zeiden ze, er een nachtje over slapen en dan aankaarten op het moment wanneer degene zich dan sterk voelde om zoiets te brengen, ivm Hakim zijn "gevatheid" Dus kunnen we tot Sint Juttemes wachten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee dat zouden ze tijdens centraal doen als zakgeld afgeschaft maar was een anti-climax
Alles opvouwenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef sjampoeh het volgende:
Zou Ruud vannacht alle kleding gaan sorteren als n geintje
Alsof hij dat gedaan had, denk na manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ruud heeft ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van verstand ...
Nee die was druk bezig grapjes bedenken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ruud heeft ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van verstand ...
Die heb ik al een tijdje ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij ook al die sjaggie pi die nergens op slaat
Dat opperde ie al met Emil eerder maar hij zei nee dan word ik er zekur uitgestemd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Dottey het volgende:
ik denk eerder alle gesorteerde kleding uit de kisten halen en weer op de stapel mieteren
Hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef Klapskaats het volgende:
Als ik Ruud was ging ik al de was uitspreiden over de grond, netjes naast elkaar, de hele vloer vol.
Echt verschrikkelijk hoe neerbuigend ze er telkens over doet ivm die kleren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef castratortje het volgende:
Billy: "Leuk voor de kindjes in Afrika".
Billy weet niet dat er 23 Afrikaanse landen zijn waar alles naartoe gaat met voorrang, omdat die het armst zijn?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef castratortje het volgende:
Billy: "Leuk voor de kindjes in Afrika".
Tijd om dat te stoppen, rete irritant.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje ja.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ok.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijd om dat te stoppen, rete irritant.
Ik heb per ongeluk wel eens een zak met prima kleding in die bak gegooid. (mijn huis werd verbouwd en alles zat in zakken) Ik baal er nog steeds vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Klapskaats het volgende:
Denk dat de meeste kleding het best tot zijn recht komt als poetsdoek
Die kleding gaat nergens, heb ik eerder gelezen. Ja, naar kringlopen etc. en de opbrengst gaat naar derdewereldlanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Billy weet niet dat er 23 Afrikaanse landen zijn waar alles naartoe gaat met voorrang, omdat die het armst zijn?
Ik ben wel eens op zo'n sorteer centrum geweest bij Halfweg. Mijn kennis haalde daar kleding voor op de marktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kleding gaat nergens, heb ik eerder gelezen. Ja, naar kringlopen etc. en de opbrengst gaat naar derdewereldlanden.
LOL. Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef SailingDuck het volgende:
Stream 2 ziet er trouwens best apart uit met dat lint oid. Lijkt net of het aan Paul vast geknoopt zit
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef SailingDuck het volgende:
Stream 2 ziet er trouwens best apart uit met dat lint oid. Lijkt net of het aan Paul vast geknoopt zit
Ja goed kijken, staat een paal op lots hoofdeinde waar het aan vast zit, kostte me wel drie keer switchen van streamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
LOL. Wat is dat dan?
Oh, ik snap het al, die ballon!
[ afbeelding ]
En ontkent het tegenover Emil als die vraagt: "Heb je dat echt gedaan?" "Nee joh, dat was met jou toen..." Hij zoog er trouwens niet aan hè, hij spoot het in zijn mond. Oh well.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Ruud leest nog even hard op voor over uiers likken. Kwam dat kaartje niet van een Fok user?
aan de andere kant ziet het er zo uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat voor draad is hier gespannen?
[ afbeelding ]
Ja van Ibenny.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Ruud leest nog even hard op voor over uiers likken. Kwam dat kaartje niet van een Fok user?
Dat is Om Paul in zijn bed vast te binden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat voor draad is hier gespannen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Bang dat hij weg druppeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is Om Paul in zijn bed vast te binden.
Da's Lot's prinsesse-bed dusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
aan de andere kant ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
Daar hingen eerder vandaag de kaartjes die Charlotte gekregen had aan, maar moesten weggehaald worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is Om Paul in zijn bed vast te binden.
Arme Benniquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
"Dit is waarschijnlijk zo'n gast van veertig, hè," lacht Emil.
Ik weet toevallig hoe dit werkt omdat ik zelf voor een bedrijf werk die soort gelijk werk doet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kleding gaat nergens, heb ik eerder gelezen. Ja, naar kringlopen etc. en de opbrengst gaat naar derdewereldlanden.
Wanneer heeft ze het plastic weggehaald?quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:41 schreef SailingDuck het volgende:
Het briefje word genoemd op de kaart
Denk het niet met zo'n rot bekquote:
quote:
Ik heb mijne te laat gestuurd, vandaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Mijn kaartje voor Isa heb ik ook niet gezien
Mensen die post, mail sturen zijn toch al lachwekkendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
Leuk mensen uitlachen die post sturen
quote:
Dat zowiezo. Triest best wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen die post, mail sturen zijn toch al lachwekkend
Vervanger voor hakim nu al bekend!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:44 schreef GekkePoes het volgende:
Emil kan goed voorlezen, ik denk als hij verhaaltje tijd doet elke avond er heel wat kijkers bij komen
quote:
Dit is nog grappig maar de mails zijn soms echt te dom voor woorden.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef frensje het volgende:
Niemand last van bufferende streams? hier om de 10 seconden
nope.. is je verbinding wel oke?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef frensje het volgende:
Nee alleen cappen wil niet echt lukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:45 schreef frensje het volgende:
F5 misschien?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef frensje het volgende:
Normaal geen last van, maar nu al een kwartier
cookies verwijderen in internet explorer en anders gaan streamen in chrome.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef frensje het volgende:
Vervelend. Geen probleem hier dus jank ergens andersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:47 schreef frensje het volgende:
Die is creepyquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Vervelend. Geen probleem hier dus jank ergens anders
zeker vervelend, jank nu ff lekker hier is toch rustigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Vervelend. Geen probleem hier dus jank ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |