Alsof hij dat gedaan had, denk na manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ruud heeft ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van verstand ...
Nee die was druk bezig grapjes bedenken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Klapskaats het volgende:
Die Ruud heeft ook niet vooraan gestaan tijdens het uitdelen van verstand ...
Die heb ik al een tijdje ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij ook al die sjaggie pi die nergens op slaat
Dat opperde ie al met Emil eerder maar hij zei nee dan word ik er zekur uitgestemd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Dottey het volgende:
ik denk eerder alle gesorteerde kleding uit de kisten halen en weer op de stapel mieteren
Hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef Klapskaats het volgende:
Als ik Ruud was ging ik al de was uitspreiden over de grond, netjes naast elkaar, de hele vloer vol.
Echt verschrikkelijk hoe neerbuigend ze er telkens over doet ivm die kleren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef castratortje het volgende:
Billy: "Leuk voor de kindjes in Afrika".
Billy weet niet dat er 23 Afrikaanse landen zijn waar alles naartoe gaat met voorrang, omdat die het armst zijn?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef castratortje het volgende:
Billy: "Leuk voor de kindjes in Afrika".
Tijd om dat te stoppen, rete irritant.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje ja.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ok.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Tijd om dat te stoppen, rete irritant.
Ik heb per ongeluk wel eens een zak met prima kleding in die bak gegooid. (mijn huis werd verbouwd en alles zat in zakken) Ik baal er nog steeds vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Klapskaats het volgende:
Denk dat de meeste kleding het best tot zijn recht komt als poetsdoek
Die kleding gaat nergens, heb ik eerder gelezen. Ja, naar kringlopen etc. en de opbrengst gaat naar derdewereldlanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Billy weet niet dat er 23 Afrikaanse landen zijn waar alles naartoe gaat met voorrang, omdat die het armst zijn?
Ik ben wel eens op zo'n sorteer centrum geweest bij Halfweg. Mijn kennis haalde daar kleding voor op de marktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kleding gaat nergens, heb ik eerder gelezen. Ja, naar kringlopen etc. en de opbrengst gaat naar derdewereldlanden.
LOL. Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef SailingDuck het volgende:
Stream 2 ziet er trouwens best apart uit met dat lint oid. Lijkt net of het aan Paul vast geknoopt zit
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:34 schreef SailingDuck het volgende:
Stream 2 ziet er trouwens best apart uit met dat lint oid. Lijkt net of het aan Paul vast geknoopt zit
Ja goed kijken, staat een paal op lots hoofdeinde waar het aan vast zit, kostte me wel drie keer switchen van streamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
LOL. Wat is dat dan?
Oh, ik snap het al, die ballon!
[ afbeelding ]
En ontkent het tegenover Emil als die vraagt: "Heb je dat echt gedaan?" "Nee joh, dat was met jou toen..." Hij zoog er trouwens niet aan hè, hij spoot het in zijn mond. Oh well.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Ruud leest nog even hard op voor over uiers likken. Kwam dat kaartje niet van een Fok user?
aan de andere kant ziet het er zo uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat voor draad is hier gespannen?
[ afbeelding ]
Ja van Ibenny.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Ruud leest nog even hard op voor over uiers likken. Kwam dat kaartje niet van een Fok user?
Dat is Om Paul in zijn bed vast te binden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
Wat voor draad is hier gespannen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
Bang dat hij weg druppeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is Om Paul in zijn bed vast te binden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |