quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat de vergrotende trap van Tijl?
"Ze zeggen" dat je het weet als je het kindje ziet. Maar dat maakt het natuurlijk wel lastig als je dingen al van te voren wil aanschaffen met naam er op, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:11 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
Tijl, Tijler, Tijlst
Wij hebben gisteren onze kat gerenamed voor een dag met naam nr 1. Ze luistert toch niet en vreet de hele dag vanalles uit dus mooie gelegenheid om tig keer per dag de naam te gebruiken. Vanavond maar eens hernoemen met naam nr 2.
Ik blijf het maar lastig vinden en vraag me af hoe we hier nu ooit een beslissing in moeten gaan nemen.
Of als je een controlfreak bent die het van tevoren allemaal geregeld wil hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Ze zeggen" dat je het weet als je het kindje ziet. Maar dat maakt het natuurlijk wel lastig als je dingen al van te voren wil aanschaffen met naam er op, bijvoorbeeld.
Ah, jouw man wil naam A en jij wil naam B? Dat lijkt me wel lastig jaquote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Of als je een controlfreak bent die het van tevoren allemaal geregeld wil hebben
Ik ben een beetje bang dat als we het kindje zien we allebei nog steeds naar een andere naam neigen
Nou we vinden beide namen mooi, alleen ik neig iets meer naar A en hij iets meer naar B.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jouw man wil naam A en jij wil naam B? Dat lijkt me wel lastig ja
Geef het kind beide namen, roepnaam A. Als je dan later toch die andere naam mooier vindt gebruik je naam B?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou we vinden beide namen mooi, alleen ik neig iets meer naar A en hij iets meer naar B.
Zogezien is er geen verkeerde keus. Maar er is dus ook nog geen doorslaggevend argument voor een van de beide namen voorbij gekomen. Het het gebruik van de ene naam gisteren heeft bij mij nog niet voor een helder licht gezorgd
Ik kan nog naam C erin gooien thuis om het onszelf nog wat lastiger te maken.
@ laziness: Heb hier al eens gepeild en ook in mijn omgeving. Het loopt nogal uiteen, is maar net wat iemand belangrijk vindt in een naam.
Hahaha nee dat eerste gaat niet gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geef het kind beide namen, roepnaam A. Als je dan later toch die andere naam mooier vindt gebruik je naam B?
Geef het nog ff. Ineens weet je het. Zulke dingen moeten vaak ff 'vallen'
Prachtig he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Amarnta! Bedankt! Nu hoeven we niet meer verder te zoeken!
Hadden mijn ouders ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Of als je een controlfreak bent die het van tevoren allemaal geregeld wil hebben
Ik ben een beetje bang dat als we het kindje zien we allebei nog steeds naar een andere naam neigen
Lolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders ook.
Zo ben ik de eerste paar dagen van mijn leven naamloos geweest. Op mijn polsbandje van het ziekenhuis staat dan ook Baby Achternaam.
En toen..... "won" mijn moeder uiteraard
Definitely Maud. Marije vind ik echt een naam voor suffe veertigers, sorryquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef hanke het volgende:
lastig lastig.. onze dochter heet A.nne, en we waren er helemaal uit: zusje Maud!
Maar nu denken we steeds ''tja daar rijmt wel heel veel op'' en het is wel heel erg kort en stoer..
Ons alternatief: Marije (maar dan de twijfel: ''is dat niet te ouderwets meisjesachtig").
Kortom: ik ben benieuwd naar meningen!
Ik ken een A.nne - M.arij.equote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef hanke het volgende:
lastig lastig.. onze dochter heet A.nne, en we waren er helemaal uit: zusje Maud!
Maar nu denken we steeds ''tja daar rijmt wel heel veel op'' en het is wel heel erg kort en stoer..
Ons alternatief: Marije (maar dan de twijfel: ''is dat niet te ouderwets meisjesachtig").
Kortom: ik ben benieuwd naar meningen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |