Zo, ik heb me een Doge Kennel geRSId. Nu mogen die mijn taak overnemenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Maxbet het volgende:
Ik had kunnen weten dat dit ging gebeuren toen ik die link hier neerplempte
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
dus er zijn echt mensen die naar malloten op ijzers kijken?
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Ik heb net aflevering 1 gezien, wat een goed begin van het seizoenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Maxbet het volgende:
Ep 7 begint hier nuNadat ik wat drinken heb gepakt
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb net aflevering 1 gezien, wat een goed begin van het seizoen.
Het is wel echt een serie voor volwassenenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ging gisteren episode 1 van House of cards ofzo kijken, en ik viel in slaap (ik was moe), dus nu weet ik niet of het saai is of niet :/
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is wel echt een serie voor volwassenen.
Ik weet hier niks op te zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is wel echt een serie voor volwassenen.
vindtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet hier niks op te zeggen
Maar even serieus, waarom vind iedereen het zo leuk? Het lijkt me allemaal zo onrealistisch hoe ze zich gedragen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mijn humor wordt steeds erger :/
Cookieclicker. Ik was er net vanaf. Bedankt. Lulquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Maxbet het volgende:
Ik had kunnen weten dat dit ging gebeuren toen ik die link hier neerplempte
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Cookieclicker. Ik was er net vanaf. Bedankt. Lul
Heb dat hele cookieclicker nooit geprobeerd. Nu begrijp ik hoe verslavend:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Cookieclicker. Ik was er net vanaf. Bedankt. Lul
923 hierquote:
http://curvefever.com/play2.phpquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:07 schreef edcetera het volgende:
Is iedereen weg of zitten mensen hier te fappen op een tellertje
Wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
Toto ben je er? Ik bedenl me net toch iets
DMquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent beginnend schrijver en hebt in Portugal gewoond toch?
10k/s ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
923 hier
Hoeveel Doges/sec komen erbij met een Moon Base?
Uit die tab slepen naar een nieuwe sessiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:17 schreef Ame_thyst het volgende:
Bij mij gaat die miner niet verder als ik in een andere tab zit, jammer
oh coolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Uit die tab slepen naar een nieuwe sessie
30k nuquote:
En hier maar de onschuldige Toto uithangenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Toto ontmaskerd
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)Portugese-casa.dhtml
Heb jij het scryipt aangepast of zoietsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Geralt het volgende:
Het begint op te schieten. 55.846,3/s
=edit=
147.867/s nu, dat gaat lekker
Nee, ik heb RSI nuquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb jij het scrypt aangepast of zoiets
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:43 schreef Geralt het volgende:
LTC moet wel nog ff onder de 10 euro duiken aub
Qua ontwerp, is de Nederlansche Gulden wel mooier, dan die Euroquote:
Ik zou de gulden best terugwillen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Qua ontwerp, is de Nederlansche Gulden wel mooier, dan die Euro
Behalve de laatste danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Qua ontwerp, is de Nederlansche Gulden wel mooier, dan die Euro
En dan genaaid worden met de wisselkoersen en de provisie dje banken vragen als je moet wisselen op vakantie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou de gulden best terugwillen.
Desnoods met dezelfde 2,21 factor of iets wat het toen was, alleen dan andersom zegmaar. Dus dat 2 euro 21 dan 1 gulden waard is.
Ik zou er voor tekenen. Ik mis ze nog altijd
Ik geef er niks om.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan genaaid worden met de wisselkoersen en de provisie dje banken vragen als je moet wisselen op vakantie.
En nu streven naar een digitale wereld met 100en cryptocoins. Vreemde situatie behalve, dat we niet meer zulke hoge exchange rates willen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zou de gulden best terugwillen.
Desnoods met dezelfde 2,21 factor of iets wat het toen was, alleen dan andersom zegmaar. Dus dat 2 euro 21 dan 1 gulden waard is.
Ik zou er voor tekenen. Ik mis ze nog altijd
Bedrijfsleven?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geef er niks om.
Sowieso heb ik de noodzaak om 1 munt in Europa te hebben nooit gesnapt.
Vakantie begon al vroeger met guldens omwisselen bij de bank of het GWK naar de valuta van het land waar je heen ging en je had geen flauw benul wat dat dan allemaal waard was als je dan ergens wat had gegeten of gedronken.
Dat had toch zn charme
Wow. Ik zit pas op 2 329 486 /squote:
Terechte opmerking.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gaan slapen terwijl je ook HoC zou kunnen kijken
Ik moet eerst mn eerste time machine mining rig hebben.quote:
Daar heb ik er nu 17 van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even niet in de gaten gehouden: Weer 5 moonbases erbij.
Daar is heel wat aan vooraf gegaan maar het komt door de Europese interne markt en die is meer waard dan je waarschijnlijk denktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geef er niks om.
Sowieso heb ik de noodzaak om 1 munt in Europa te hebben nooit gesnapt.
De EEG was prima. Ook dan was er geen oorlog en volop handel geweest. Maargoed, het is nogal een beetje raar om een discussie te voeren over fiatgeld in een cryptocurrency-topicquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Daar is heel wat aan vooraf gegaan maar het komt door de Europese interne markt en die is meer waard dan je waarschijnlijk denkt. Niet alleen voor de economie en voor jou als burger, maar wat aan de interne markt vooraf ging - o.a. dit: EGKS de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal, EEG de Europese Economische Gemeenschap, EVRM het Europees Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden - zorgen er voor dat jij als een vrij vogeltje kan leven, van allemaal dingen uit Europese landen kan genieten, dat ons Nederland de handel makkelijk kwijt kan en heel belangrijk: dat hier geen oorlog meer is.
Dit is trouwens echt een tl;dr versie want er is nog zoveel meer. Ik ben geen Eurofiel maar sinds ik Europees recht heb gevolgd heb ik er wel een hele andere kijk op gekregen.
Fiat? Bedoel je deze?:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
De EEG was prima. Ook dan was er geen oorlog en volop handel geweest. Maargoed, het is nogal een beetje raar om een discussie te voeren over fiatgeld in een cryptocurrency-topic
Daarom zei ik ook al dat dit een wel erg hele korte versie wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
De EEG was prima. Ook dan was er geen oorlog en volop handel geweest. Maargoed, het is nogal een beetje raar om een discussie te voeren over fiatgeld in een cryptocurrency-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |