En om je toptijden op de 1000 meter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn hulpvaardigheid
Dat kijk ik al een tijdje ja..quote:
Ik stond stijf van de pep, maar niet verder vertellen he!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
En om je toptijden op de 1000 meter.
Nee dankjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel wat oude topics van je opzoeken waar je inspiratie kan doen
Ik kijk er naar, tis een soort comedy capers.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die daar vrijwillig naar kijken
Dat doen de Duitsers en Engels sprekenden altijd. Live op TV, maar ook gewoon bij een documentaire. Dan hoor je bijvoorbeeld een Rwandese kindsoldaat Duits pratenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat ze alles live dubben bij de ARDDit versta je toch wel.
Doen ze met alles en iedereen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat ze alles live dubben bij de ARDDit versta je toch wel.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen de Duitsers en Engels sprekenden altijd. Live op TV, maar ook gewoon bij een documentaire. Dan hoor je bijvoorbeeld een Rwandese kindsoldaat Duits praten
Ik vind dat lachwekkend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen de Duitsers en Engels sprekenden altijd. Live op TV, maar ook gewoon bij een documentaire. Dan hoor je bijvoorbeeld een Rwandese kindsoldaat Duits praten
En dan niet eens het originele geluid wegdraaien. Dan hoor je het origineel en de vertaling door elkaarquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat lachwekkend.
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat lachwekkend.
Weinig verrassends aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij heeft Domracheva ook het snelst gelanglaufd can allemaal
Best welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |