quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
303 zelfs.quote:
Trustequote:
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd of er straks nog wat in mijn bus ligt
Bij mij alleen rekeningen zag ik netquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd of er straks nog wat in mijn bus ligt
plaatje kapotquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.
Deze mag wel in de OP
[ afbeelding ]
Ik zal het straks wel merken. Eerst nog tot 5 uur werkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.
Deze mag wel in de OP
[ afbeelding ]
Als er bij mij een rekening via de post binnen komt is er iets niet goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij alleen rekeningen zag ik net
Stuur een mailtje naar de NSA...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat diegene die dit kaartje gestuurd heeft me gewoon zit te fucken. Iedereen weet dat ik een hekel heb aan dagen zoals deze![]()
Ik wil alleen wel weten wie..
Ik was het nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat diegene die dit kaartje gestuurd heeft me gewoon zit te fucken. Iedereen weet dat ik een hekel heb aan dagen zoals deze![]()
Hier, om jou blij te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag het
Zeiksnor
Dus nu is het jammer maar helaas
Lola wordt alleen blij van kusjes van mijquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola wordt alleen blij van kusjes van mij![]()
* TheGirlNextDoor kust Lola![]()
![]()
![]()
Raarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
Gatverdamme.Werk krijgen is gewoon onmogelijk.
Net afgewezen voor een functie met weinig uren (6), omdat ik zei dat ik misschien zou proberen er een andere baan naa. Dit was een probleem omdat deze functie niet als basis gezien moest worden, maar als aanvulling. Dus ik moest eerst maar eens ander werk gaan zoeken en dan kon ik eventueel weer hier kijken.Het was voor hun een probleem als ik eerst daar ging werken en er dan eventueel iets anders bij zou zoeken. Ik zie eigenlijk niet in wat die volgorde voor een verschil zou maken.
Bovendien riep ze doodleuk dat er genoeg baantjes zijn voor iemand van mijn leeftijd. Lekker makkelijk gezegd, ik kan al 8 maanden niet aan werk komen.
Ik heb 't vermoeden dat ik gewoon weer te oud was, maar dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raar![]()
Misschien zijn ze bang dat als je later naar een ander baantje zoekt, je bij hen weggaat? Enige reden die ik me kan bedenken.
Sterkte/succes ermee chick![]()
Hm, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 't vermoeden dat ik gewoon weer te oud was, maar dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.
Thanks.
Ja, daar doelde ik net op, wat dacht jij dan?quote:
Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij jou niet staat?
Ik heb je adres niet, dus helaasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Awww.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een valentijnskaartje gekregen![]()
Geen idee van wie dus
Dat soort dingen kan je ook beter niet zeggen.... balen wel weerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
Gatverdamme.Werk krijgen is gewoon onmogelijk.
Net afgewezen voor een functie met weinig uren (6), omdat ik zei dat ik misschien zou proberen er een andere baan naa. Dit was een probleem omdat deze functie niet als basis gezien moest worden, maar als aanvulling. Dus ik moest eerst maar eens ander werk gaan zoeken en dan kon ik eventueel weer hier kijken.Het was voor hun een probleem als ik eerst daar ging werken en er dan eventueel iets anders bij zou zoeken. Ik zie eigenlijk niet in wat die volgorde voor een verschil zou maken.
Bovendien riep ze doodleuk dat er genoeg baantjes zijn voor iemand van mijn leeftijd. Lekker makkelijk gezegd, ik kan al 8 maanden niet aan werk komen.
Ik vermoed wel dat het van een Fokster isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.
Ik een doosje bonbons. Hele lekkere.
Hehe, ouwe player.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Faxie het volgende:
Geen idee van wie dus
Ze bleef er zelf over doorvragen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je ook beter niet zeggen.... balen wel weer
De kater?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:48 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een valentijnsmail gehad. En ik weet exact van wie.
wat tofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Faxie het volgende:
Geen idee van wie dus
En als je nou zegt dat deze baan je zo leuk lijkt. En dat je hoopt dat er bij wederzijdse tevredenheid uren bijkomen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze bleef er zelf over doorvragen.Ik zei eerst: "Ja, ik zou met 6 uur wel tevreden zijn". Toen was het: "Maar als jong iemand wil je toch graag meer verdienen als je er niet bij studeert?" Moet ik dan ''nee'' zeggen? Dan lijkt het een gebrek aan motivatie.
Het is eigenlijk nooit goed.
Lastig om daar taktisch op te antwoorden jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze bleef er zelf over doorvragen.Ik zei eerst: "Ja, ik zou met 6 uur wel tevreden zijn". Toen was het: "Maar als jong iemand wil je toch graag meer verdienen als je er niet bij studeert?" Moet ik dan ''nee'' zeggen? Dan lijkt het een gebrek aan motivatie.
Het is eigenlijk nooit goed.
Dat laatste was niet mogelijk, dat vertelde ze nadrukkelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als je nou zegt dat deze baan je zo leuk lijkt. En dat je hoopt dat er bij wederzijdse tevredenheid uren bijkomen?
Dan blijven zemelen dat deze baan je zo leuk/leerzaam/boeiend lijkt...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste was niet mogelijk, dat vertelde ze nadrukkelijk.
Het is nu al te laat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan blijven zemelen dat deze baan je zo leuk/leerzaam/boeiend lijkt...
Ik vind dat echt heel moeilijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer
Ze spelen smerige spelletjes, dat moet je gewoon meespelen
Van wie denk je dat je hebt gekregen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er stond niet veel in, maar ze vond me lief![]()
![]()
Precies. alsof zij eerlijk zijn tijdens de procedure!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer
Ze spelen smerige spelletjes, dat moet je gewoon meespelen
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van wie denk je dat je hebt gekregen?
Juist, ik stuur per ongeluk een dm ipv hier te postenquote:
Lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist, ik stuur per ongeluk een dm ipv hier te posten
Ok, hoeveel mensen hebben je adres dan?
Niet zo gek veel toch?
Het was Gitaar.quote:
Jeetje, Faxie zijn kring der bewondering wordt steeds groter.quote:
Weet je hoeveel moeite hij erin heeft gestoken? Ondankbaar kreng.quote:
Had liever dat de kaart van jou wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite hij erin heeft gestoken? Ondankbaar kreng.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het ook_gek is.
Ik heb wel helpen uitkiezen, telt dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had liever dat de kaart van jou was
Hoe ziet die kaart er dan uit?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel helpen uitkiezen, telt dat?
Als je me wat zou willen sturen, had dat via pm gekund, desnoods via een kloon.quote:
Als een eckte Valentijnskaart.quote:
Dat haalt het toch niet bij een echt kaartjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je me wat zou willen sturen, had dat via pm gekund, desnoods via een kloon.
Awwww.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet bekennen dat ik toch wel een klein beetje teleurgesteld was dat mijn brievenbus leeg was vandaag
Net als iedere andere dag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
Een anoniem kaartje heb ik sowieso nog nooit gehad. En ook nog nooit met de post.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als iedere andere dag.
Nooit een kaartje gehad nee??
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet bekennen dat ik toch wel een klein beetje teleurgesteld was dat mijn brievenbus leeg was vandaag
?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
Faxie, heb jij een kloon aangemaakt?
Kreeg een pm van iemand met een hartje.quote:
Wel een vriendje dat een kaartje gaf. Maar niet met de post en zeker niet van een stille aanbidder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als iedere andere dag.
Nooit een kaartje gehad nee??
Hoi Buurmeisjequote:
Aaahwquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kreeg een pm van iemand met een hartje.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb behoefte aan een knuffel!!
Hard ook!
Vandaag in het huis van opa aan het inpakken geweest. We kwamen foto-albums tegen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb behoefte aan een knuffel!!
Hard ook!
Vandaag in het huis van opa aan het inpakken geweest. We kwamen foto-albums tegen
quote:
* Huppelmuts kijkt naar de vensterbankquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
* Huppelmuts kijkt naar de vensterbank
* Huppelmuts wordt evil aangestaard door een Jules
* Huppelmuts gaat dr eigen verstoppen in de wc
Het was lief bedoeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zie je wel dat het nog steeds een kut beest isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ze doet niets, kijkt alleen evilquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie je wel dat het nog steeds een kut beest is
Dat ze niets doet is toch juist het probleem in deze?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze doet niets, kijkt alleen evil
Niet zozeer probleem, is gewoon angstigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ze niets doet is toch juist het probleem in deze?
Ja dat is dat kreng ook jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zozeer probleem, is gewoon angstig
Nu speelt ze met Max dr tennisbal en Max zit op de bank zielig te kijken naar dr tennisbalquote:
Waarom hebben jouw poezen jongensnamen? Max, Jules...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu speelt ze met Max dr tennisbal en Max zit op de bank zielig te kijken naar dr tennisbal![]()
Ik hou van mn beestjes
Whahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu speelt ze met Max dr tennisbal en Max zit op de bank zielig te kijken naar dr tennisbal![]()
Ik hou van mn beestjes
Max is een hond, heet eigenlijk Maxima.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom hebben jouw poezen jongensnamen? Max, Jules...
Wel leuker dan poekie, tijger of andere 13-in-een-dozijn kattennamen.
Die rechtsonder?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mongol heeft dit plaatje gemaakt?
Die dvd ligt hier, moet ik ook eens gaan kijken...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is een hond, heet eigenlijk Maxima.
Jules is ook een beetje een vrouwennaam. en het kreng is vernoemd naar de negert uit Pulp Fiction
pulp fictionquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die dvd ligt hier, moet ik ook eens gaan kijken...
Top gearquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde 'm net aan gaan zetten, totdat ik me bedacht dat Top Gear erop is
Tuurlijk. Ik kan multitasken.quote:
Douchese en slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Nou gezellig
Ik ga lekker douchen en slapen
Nog niet, wel met twee vrouwen uit eten geweest. En nee, het waren niet mijn moeder en mijn zus.quote:
2 zussen danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet, wel met twee vrouwen uit eten geweest. En nee, het waren niet mijn moeder en mijn zus.
Nee, ook niet. Niet van mij en ook niet van elkaar.quote:
Jeej voor jou!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan min of meer spreken van weekendAlleen van 4 tot 8 werken morgen en zondag vrij. Ultieme chillings
Jammer dat het kaartje niet van je Turkse klasgenoot was.quote:
Hahahaha, ik ben er vooral blij mee. Had geen zin in gezeurquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat het kaartje niet van je Turkse klasgenoot was.
Wat heb je uitgespookt dan? Valentijnseks?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:17 schreef PeuRac het volgende:
Gaar, een volle nacht slaap was fijn geweest
O, van wie was het kaartje nou?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ben er vooral blij mee. Had geen zin in gezeur
Vriendin van me. Mijn beste vriendin kreeg praktisch hetzelfde en toen daagde het bij ons dat een vriendin van ons ooit had gezegd dat ze dat ging doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, van wie was het kaartje nou?
Lief wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriendin van me. Mijn beste vriendin kreeg praktisch hetzelfde en toen daagde het bij ons dat een vriendin van ons ooit had gezegd dat ze dat ging doen
Zoietsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dan? Valentijnseks?
Ja. Grappig ook. Want ik was het vergeten, tot dat mijn beste vriendin me appte dat zij ook zo'n kaart had gehadquote:
Vind je dat lekker ja?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valentijnsmasturbatie met anale stimulatie.
scharrel kwam langs, maar niet voor valentijn, gewoon omdat het toevallig uit kwam.quote:
Ik doe niet aan masturbatie. Ik vind mezelf niet aantrekkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan masturbatie. Ik vind mezelf niet aantrekkelijk.
Ken ik niet.quote:
Zonde, het is zo lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buurmeisje is niet zo into anal.
Om te ontvangen? Ervaring mee, begrijp ik?quote:
Ow ik ook niet hoor. Hoor alleen van anderen dat het lekker is. Zal wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buurmeisje is niet zo into anal.
Ach, het is overrated.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik ook niet hoor. Hoor alleen van anderen dat het lekker is. Zal wel.
Anale stimulatie kun je prima alleen doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt de man die beweert nooit seks te hebben.
Shit, mijn leugens achterhalen me.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt de man die beweert nooit seks te hebben.
Ieder zijn ding.quote:
Goh, dat was mijn punt niet. Ontvangen kan je zelf doen ja, geven niet bij jezelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anale stimulatie kun je prima alleen doen.
als het bij jezelf doet, geef en ontvang je dan niet tegelijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goh, dat was mijn punt niet. Ontvangen kan je zelf doen ja, geven niet bij jezelf.
Ik wist dat iemand zou gaan mierenneuken. Ik bedoel dat je je eigen leuter niet bij jezelf in kan brengenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als het bij jezelf doet, geef en ontvang je dan niet tegelijk?
Nee oke, maar dat lijkt me ook niet erg prettigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand zou gaan mierenneuken. Ik bedoel dat je je eigen leuter niet bij jezelf in kan brengen
Precies. Dus ontvangen hoeft niet lekker te zijn terwijl geven dat wel is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat lijkt me ook niet erg prettig
Anale stimulatie kan ook zonder penis.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand zou gaan mierenneuken. Ik bedoel dat je je eigen leuter niet bij jezelf in kan brengen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Dus ontvangen hoeft niet lekker te zijn terwijl geven dat wel is.
Hoor van veel mannen dat ze er episch door klaarkomen. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat lijkt me ook niet erg prettig
Ik mis als vrouw t lekkerste deel?!?!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Dus ontvangen hoeft niet lekker te zijn terwijl geven dat wel is.
Een vingertje kan heel erg lekker zijn jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoor van veel mannen dat ze er episch door klaarkomen. Probeer het eens.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik mis als vrouw t lekkerste deel?!?!
Discriminatie!!!
Ik dacht dat we het over anale seks hadden, dat is m.i. anders dan stimulatie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Anale stimulatie kan ook zonder penis.
Ow ja op die manier.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over anale seks hadden, dat is m.i. anders dan stimulatie.
Idd, hoewel het hier wel redelijk bewolkt isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
Holy shit, is het lente of zo? Afgezien van de wind is het fucking lekker weer joh
Ik hoorde het binnen hard waaien, ik dacht dat het wel koud zou zijn, ik kom buiten... Wut?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd, hoewel het hier wel redelijk bewolkt is
Ja hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde het binnen hard waaien, ik dacht dat het wel koud zou zijn, ik kom buiten... Wut?*jas open doet*
Met gaten in je handen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:44 schreef PeuRac het volgende:
Denk dat dit mijn carnaval kostuum gaat worden
[ afbeelding ]
Nee, dit is nog voor de tijdquote:
Whut?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Je noemt je kind toch geen Sjinkie.
Zo heet een Nederlandse shorttracker.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo heet een Nederlandse shorttracker.![]()
Het is zo jammer dat iedereen zomaar kinderen mag hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Dan kan het nog steeds maar dan mag je er maar 1 hebben en op het platte land 2.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat iedereen zomaar kinderen mag hebben![]()
Het chinese systeem is/was zo gek nog niet
Sjinkie klinkt als een bijnaam voor je jodukusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
Klopt, maar je mag met bijbetalen er wel meer hebben, over het algemeen hebben slimmere mensen meer geld dan dommere mensen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds maar dan mag je er maar 1 hebben en op het platte land 2.
Helaas is een vergunning halen om kinderen te krijgen nog nergens van toepassing
Godver, nu heb ik zin in warme appelflappenquote:
Duurt langquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik zin in warme appelflappenHelaas woon ik valkbij een Bakker Bart
![]()
Hoe is het met de ziekenboeg eigenlijk?
Kom eens bij mij langs met die appelflappenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom eens bij mij langs met die appelflappenKrijg je een flinke verwenmiddag voor terug
Maar ik kan ook heel goed masseren. En goed voor je zorgen met thee en lekkers en dekentjes en knuffelsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er valt weinig te verwennen
Bloed
verleidelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik kan ook heel goed masseren. En goed voor je zorgen met thee en lekkers en dekentjes en knuffels
Hey, je bent terug?quote:
Dank je.quote:
Nee gewoon op visite bij vrienden en gelijk wat overleg om te zien of ik hier naar toe verhuisquote:
Chill, waar ergens is het? Wel Bulgarije?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee gewoon op visite bij vrienden en gelijk wat overleg om te zien of ik hier naar toe verhuis
En ik ben inderdaad terug van een te lange ban! :p
Vervelendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:20 schreef PeuRac het volgende:
Bah, meer slecht nieuws, mn startmotor is ook gaar
Waarom doe je het dan ook met zulk mooi weer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, zo lang in bed blijven liggen was toch niet zo'n goed idee
Ja, kan ik niet echt gebruiken nu. Heb ondertussen op de aircopomp na, alles wat op/aan het motorblok zit vervangenquote:
Ik ben er al sinds 11 uur uit, maar heb nog steeds last van m'n rugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan ook met zulk mooi weer?
[..]
Ja, kan ik niet echt gebruiken nu. Heb ondertussen op de aircopomp na, alles wat op/aan het motorblok zit vervangenVoordeel, is dat ik wel zeker weet dat het goed is
"Nadeel" voorlopig is het economisch niet verantwoord om de auto in te ruilen op iets anders, krijg er veel te weinig voor terug.
Heb je wel een goede lattenbodem/matras dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds 11 uur uit, maar heb nog steeds last van m'n rug
Boxspring en ja, ik slaap als een roos. I moet alleen niet langer dan 8 uur in bed blijven liggen, alleen denk ik dat sochtends nooit aanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je wel een goede lattenbodem/matras dan?
hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boxspring en ja, ik slaap als een roos. I moet alleen niet langer dan 8 uur in bed blijven liggen, alleen denk ik dat sochtends nooit aan
Nah, die heb ik bijna nooit aan. Wilde van het voorjaar die toch aan groot onderhoud onderwerpen, dus dat zou moeten lukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou even afkloppen dat je die aircopomp niet hoeft te vervangen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
Het is misschien mooi weer maar jeumpie ik waaide weg vanmorgen
Oh Naja dat scheelt danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha
[..]
Nah, die heb ik bijna nooit aan. Wilde van het voorjaar die toch aan groot onderhoud onderwerpen, dus dat zou moeten lukken.
De pomp kan nog steeds kapot gaan, maar die is vrij simpel te vervangen, dus dat scheelt dan weer.quote:
Wat let je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
Het zonnetje komt erdoor
Ik zou bijna de motor pakken
Ja, zeg dat welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De pomp kan nog steeds kapot gaan, maar die is vrij simpel te vervangen, dus dat scheelt dan weer.
Het is dat het zo'n fijne auto is, want heb er genoeg mee van doen gehad
Brandstofquote:
Ja en?quote:
Waarom pak je niet de fiets?quote:
Die staat bij m'n ma, want ik ging de auto ophalen. Echter had ze 'm vrijdag en vandaag nodig, maar regende het dus heeft ze me weg gebrachtquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef PeuRac het volgende:
Ik voel me echt opgesloten zonder auto
1st world problemsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet eerst tanken en dan moet ik als ik terug ben weer tanken
Dat is onhandigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die staat bij m'n ma, want ik ging de auto ophalen. Echter had ze 'm vrijdag en vandaag nodig, maar regende het dus heeft ze me weg gebracht
Tsja, sommige mensen hebben hun sociale leven iets verder uit gespreid dan 20min fietsen.quote:
Ook dat kan zonder autoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen hebben hun sociale leven iets verder uit gespreid dan 20min fietsen.
Exactquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1st world problems
[..]
Dat is onhandig
[..]
Tsja, sommige mensen hebben hun sociale leven iets verder uit gespreid dan 20min fietsen.
Succes om in Schubbekutteveen te komen om 8 uur 's avonds en diezelfde avond ook nog terug te willenquote:
Wat zou ik daar moeten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes om in Schubbekutteveen te komen om 8 uur 's avonds en diezelfde avond ook nog terug te willen
Niet altijd. Maar heb jou nog nooit kunnen betrappen op begrip op dat gebiedquote:
Echt he, ik word er zo moe van die bekrompenheidquote:
Als ik de auto van mn ouders niet kon lenen, zou ik geen late diensten draaienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar heb jou nog nooit kunnen betrappen op begrip op dat gebied![]()
Btw, hoe kom jij thuis na een late dienst bij de Mac? Lopend?
Ik denk in oplossingen en zie geen problemen, zei alleen hoe ik me voelde. Wel goed lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik de auto van mn ouders niet kon lenen, zou ik geen late diensten draaien![]()
Iets met de pot verwijt de ketel enzo.
Niet in problemen denken, maar in oplossingen.
Slechts een voorbeeld van een gehucht waar je moeilijk met het OV kan komen. Als dat ook nog eens ver is dan wordt het moeilijk om 's avonds heen te gaan en ook weer terug te willen.quote:
Als je je opgesloten voelt, ga ik er vanuit dat je het een probleem vind zonder auto te zijn, omdat je denkt dat je nergens heen kan. Ik wijs je er alleen maar op dat je prima overal naartoe kan waar je ook met auto naartoe ging. Meer nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk in oplossingen en zie geen problemen, zei alleen hoe ik me voelde. Wel goed lezen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me af of er nog eens goedmaakseks komt tussen PeuRac en TGND.
Jij zocht confrontatiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je opgesloten voelt, ga ik er vanuit dat je het een probleem vind zonder auto te zijn, omdat je denkt dat je nergens heen kan. Ik wijs je er alleen maar op dat je prima overal naartoe kan waar je ook met auto naartoe ging. Meer niet![]()
Maak er toch niet altijd zo'n big deal van
Fixedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt he, ik word er zo moe van die bekrompenheid![]()
Hoop wat smakelijksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wie mijn nieuwe buurman/buurvrouw wordt
Regel overnachting bij de persoon waar je zijn moet in dat kutgehuchtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechts een voorbeeld van een gehucht waar je moeilijk met het OV kan komen. Als dat ook nog eens ver is dan wordt het moeilijk om 's avonds heen te gaan en ook weer terug te willen.
Niks mis met schubbekutteveenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes om in Schubbekutteveen te komen om 8 uur 's avonds en diezelfde avond ook nog terug te willen
Nee hoor. Ik uitte slechts mijn mening over mensen die auto's als basisbehoefte zien, ipv als luxebehoefte.quote:
Ik ook, maar dat zal wel nietquote:
OMGquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Regel overnachting bij de persoon waar je zijn moet in dat kutgehuchtOf gewoon geen mensen leren kennen uit zulke gehuchten
Wat is daar te vinden dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met schubbekutteveen
Varna bulgarijequote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chill, waar ergens is het? Wel Bulgarije?
Waarvoor was je op Fok vakantie?
Zie foboquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zal wel niet
[..]
OMG_!!!!
[..]
Wat is daar te vinden dan?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Varna bulgarije
Een chick zat steeds in een topic over haar afkomst te praten. Letterlijk Door de strot te drukken. Dus ik vroeg of ik mijn penis net zo hard in haar strot mocht rammen als zij met haar afkomst deed. 2 weken ban. Daarna nog een week extra omdat ik een post deed met skinnydekat. Mijn kloon
Oh, ff kijkenquote:
Hehe, wel een mooie opmerkingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Varna bulgarije
Een chick zat steeds in een topic over haar afkomst te praten. Letterlijk Door de strot te drukken. Dus ik vroeg of ik mijn penis net zo hard in haar strot mocht rammen als zij met haar afkomst deed. 2 weken ban. Daarna nog een week extra omdat ik een post deed met skinnydekat. Mijn kloon
Ja, watquote:
Je hebt ook geen keuze in waar zij wonen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, watAlsof je geen keuze hebt wat betreft mensen waarmee je omgaat
Oh ik trein best wel veel, is lekker om te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was laatst naar Nijmegen met de trein![]()
Lekker domweg mensen kijken. Muziekje aan, goed boek mee.![]()
Dat klopt. Maar wel de keuze of en hoe je met ze omgaatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt ook geen keuze in waar zij wonen.
Soms heb je echt zo'n plaat voor je hoofd, dat het me verbaasd dat je nog kan zien waar je looptquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, watAlsof je geen keuze hebt wat betreft mensen waarmee je omgaat
Ik heb geen plaat voor mn hoofd. Ik snap alleen niet waarom voor jullie de auto het enige vervoersmiddel lijkt te zijn. Dus ik zou eerder denken dat jullie een plaat voor jullie kop hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms heb je echt zo'n plaat voor je hoofd, dat het me verbaasd dat je nog kan zien waar je loopt
Geen succes nodig hoor. Half uurtje onderweg. 10 minuten fietsen, 10 minuten trein, 10 minuten bus. Perfecte aansluiting. Daag.quote:
Auto: 15minquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen succes nodig hoor. Half uurtje onderweg. 10 minuten fietsen, 10 minuten trein, 10 minuten bus. Perfecte aansluiting. Daag.
Alsof dat kwartiertje iets uitmaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto: 15mindaarom vind ik een auto prettiger dan het OV. Plus dat het ook nog eens goedkoper is (voor mij).
Jezusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen succes nodig hoor. Half uurtje onderweg. 10 minuten fietsen, 10 minuten trein, 10 minuten bus. Perfecte aansluiting. Daag.
Ik kan beter jullie succes wensen, met jullie 'opgesloten' bestaan door het niet hebben van een auto![]()
Ook niet nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus
Ik wenste je gewoon succes met werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |