quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
303 zelfs.quote:
Trustequote:
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd of er straks nog wat in mijn bus ligt
Bij mij alleen rekeningen zag ik netquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd of er straks nog wat in mijn bus ligt
plaatje kapotquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.
Deze mag wel in de OP
[ afbeelding ]
Ik zal het straks wel merken. Eerst nog tot 5 uur werkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.
Deze mag wel in de OP
[ afbeelding ]
Als er bij mij een rekening via de post binnen komt is er iets niet goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij alleen rekeningen zag ik net
Stuur een mailtje naar de NSA...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat diegene die dit kaartje gestuurd heeft me gewoon zit te fucken. Iedereen weet dat ik een hekel heb aan dagen zoals deze![]()
Ik wil alleen wel weten wie..
Ik was het nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat diegene die dit kaartje gestuurd heeft me gewoon zit te fucken. Iedereen weet dat ik een hekel heb aan dagen zoals deze![]()
Hier, om jou blij te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag het
Zeiksnor
Dus nu is het jammer maar helaas
Lola wordt alleen blij van kusjes van mijquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola wordt alleen blij van kusjes van mij![]()
* TheGirlNextDoor kust Lola![]()
![]()
![]()
Raarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
Gatverdamme.Werk krijgen is gewoon onmogelijk.
Net afgewezen voor een functie met weinig uren (6), omdat ik zei dat ik misschien zou proberen er een andere baan naa. Dit was een probleem omdat deze functie niet als basis gezien moest worden, maar als aanvulling. Dus ik moest eerst maar eens ander werk gaan zoeken en dan kon ik eventueel weer hier kijken.Het was voor hun een probleem als ik eerst daar ging werken en er dan eventueel iets anders bij zou zoeken. Ik zie eigenlijk niet in wat die volgorde voor een verschil zou maken.
Bovendien riep ze doodleuk dat er genoeg baantjes zijn voor iemand van mijn leeftijd. Lekker makkelijk gezegd, ik kan al 8 maanden niet aan werk komen.
Ik heb 't vermoeden dat ik gewoon weer te oud was, maar dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raar![]()
Misschien zijn ze bang dat als je later naar een ander baantje zoekt, je bij hen weggaat? Enige reden die ik me kan bedenken.
Sterkte/succes ermee chick![]()
Hm, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 't vermoeden dat ik gewoon weer te oud was, maar dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.
Thanks.
Ja, daar doelde ik net op, wat dacht jij dan?quote:
Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij jou niet staat?
Ik heb je adres niet, dus helaasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Awww.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een valentijnskaartje gekregen![]()
Geen idee van wie dus
Dat soort dingen kan je ook beter niet zeggen.... balen wel weerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
Gatverdamme.Werk krijgen is gewoon onmogelijk.
Net afgewezen voor een functie met weinig uren (6), omdat ik zei dat ik misschien zou proberen er een andere baan naa. Dit was een probleem omdat deze functie niet als basis gezien moest worden, maar als aanvulling. Dus ik moest eerst maar eens ander werk gaan zoeken en dan kon ik eventueel weer hier kijken.Het was voor hun een probleem als ik eerst daar ging werken en er dan eventueel iets anders bij zou zoeken. Ik zie eigenlijk niet in wat die volgorde voor een verschil zou maken.
Bovendien riep ze doodleuk dat er genoeg baantjes zijn voor iemand van mijn leeftijd. Lekker makkelijk gezegd, ik kan al 8 maanden niet aan werk komen.
Ik vermoed wel dat het van een Fokster isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.
Ik een doosje bonbons. Hele lekkere.
Hehe, ouwe player.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Faxie het volgende:
Geen idee van wie dus
Ze bleef er zelf over doorvragen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je ook beter niet zeggen.... balen wel weer
De kater?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:48 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb een valentijnsmail gehad. En ik weet exact van wie.
wat tofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Faxie het volgende:
Geen idee van wie dus
En als je nou zegt dat deze baan je zo leuk lijkt. En dat je hoopt dat er bij wederzijdse tevredenheid uren bijkomen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze bleef er zelf over doorvragen.Ik zei eerst: "Ja, ik zou met 6 uur wel tevreden zijn". Toen was het: "Maar als jong iemand wil je toch graag meer verdienen als je er niet bij studeert?" Moet ik dan ''nee'' zeggen? Dan lijkt het een gebrek aan motivatie.
Het is eigenlijk nooit goed.
Lastig om daar taktisch op te antwoorden jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze bleef er zelf over doorvragen.Ik zei eerst: "Ja, ik zou met 6 uur wel tevreden zijn". Toen was het: "Maar als jong iemand wil je toch graag meer verdienen als je er niet bij studeert?" Moet ik dan ''nee'' zeggen? Dan lijkt het een gebrek aan motivatie.
Het is eigenlijk nooit goed.
Dat laatste was niet mogelijk, dat vertelde ze nadrukkelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als je nou zegt dat deze baan je zo leuk lijkt. En dat je hoopt dat er bij wederzijdse tevredenheid uren bijkomen?
Dan blijven zemelen dat deze baan je zo leuk/leerzaam/boeiend lijkt...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste was niet mogelijk, dat vertelde ze nadrukkelijk.
Het is nu al te laat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan blijven zemelen dat deze baan je zo leuk/leerzaam/boeiend lijkt...
Ik vind dat echt heel moeilijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer
Ze spelen smerige spelletjes, dat moet je gewoon meespelen
Van wie denk je dat je hebt gekregen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er stond niet veel in, maar ze vond me lief![]()
![]()
Precies. alsof zij eerlijk zijn tijdens de procedure!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende keer
Ze spelen smerige spelletjes, dat moet je gewoon meespelen
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van wie denk je dat je hebt gekregen?
Juist, ik stuur per ongeluk een dm ipv hier te postenquote:
Lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist, ik stuur per ongeluk een dm ipv hier te posten
Ok, hoeveel mensen hebben je adres dan?
Niet zo gek veel toch?
Het was Gitaar.quote:
Jeetje, Faxie zijn kring der bewondering wordt steeds groter.quote:
Weet je hoeveel moeite hij erin heeft gestoken? Ondankbaar kreng.quote:
Had liever dat de kaart van jou wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite hij erin heeft gestoken? Ondankbaar kreng.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het ook_gek is.
Ik heb wel helpen uitkiezen, telt dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had liever dat de kaart van jou was
Hoe ziet die kaart er dan uit?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel helpen uitkiezen, telt dat?
Als je me wat zou willen sturen, had dat via pm gekund, desnoods via een kloon.quote:
Als een eckte Valentijnskaart.quote:
Dat haalt het toch niet bij een echt kaartjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je me wat zou willen sturen, had dat via pm gekund, desnoods via een kloon.
Awwww.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet bekennen dat ik toch wel een klein beetje teleurgesteld was dat mijn brievenbus leeg was vandaag
Net als iedere andere dag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
Een anoniem kaartje heb ik sowieso nog nooit gehad. En ook nog nooit met de post.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als iedere andere dag.
Nooit een kaartje gehad nee??
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet bekennen dat ik toch wel een klein beetje teleurgesteld was dat mijn brievenbus leeg was vandaag
?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
Faxie, heb jij een kloon aangemaakt?
Kreeg een pm van iemand met een hartje.quote:
Wel een vriendje dat een kaartje gaf. Maar niet met de post en zeker niet van een stille aanbidder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als iedere andere dag.
Nooit een kaartje gehad nee??
Hoi Buurmeisjequote:
Aaahwquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kreeg een pm van iemand met een hartje.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb behoefte aan een knuffel!!
Hard ook!
Vandaag in het huis van opa aan het inpakken geweest. We kwamen foto-albums tegen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb behoefte aan een knuffel!!
Hard ook!
Vandaag in het huis van opa aan het inpakken geweest. We kwamen foto-albums tegen
quote:
* Huppelmuts kijkt naar de vensterbankquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
* Huppelmuts kijkt naar de vensterbank
* Huppelmuts wordt evil aangestaard door een Jules
* Huppelmuts gaat dr eigen verstoppen in de wc
Het was lief bedoeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
* Huppelmuts kijkt naar de vensterbank
* Huppelmuts wordt evil aangestaard door een Jules
* Huppelmuts gaat dr eigen verstoppen in de wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |