quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
303 zelfs.quote:
Trustequote:
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd of er straks nog wat in mijn bus ligt
Bij mij alleen rekeningen zag ik netquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben benieuwd of er straks nog wat in mijn bus ligt
plaatje kapotquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.
Deze mag wel in de OP
[ afbeelding ]
Ik zal het straks wel merken. Eerst nog tot 5 uur werkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier is geen postbode geweest. Verwacht hem ook niet meer.
Deze mag wel in de OP
[ afbeelding ]
Als er bij mij een rekening via de post binnen komt is er iets niet goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij alleen rekeningen zag ik net
Stuur een mailtje naar de NSA...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat diegene die dit kaartje gestuurd heeft me gewoon zit te fucken. Iedereen weet dat ik een hekel heb aan dagen zoals deze![]()
Ik wil alleen wel weten wie..
Ik was het nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat diegene die dit kaartje gestuurd heeft me gewoon zit te fucken. Iedereen weet dat ik een hekel heb aan dagen zoals deze![]()
Ik wil alleen wel weten wie..
Hier, om jou blij te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zag het
Zeiksnor
Dus nu is het jammer maar helaas
Lola wordt alleen blij van kusjes van mijquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola wordt alleen blij van kusjes van mij![]()
* TheGirlNextDoor kust Lola![]()
![]()
![]()
Raarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef Fera het volgende:
Gatverdamme.Werk krijgen is gewoon onmogelijk.
Net afgewezen voor een functie met weinig uren (6), omdat ik zei dat ik misschien zou proberen er een andere baan naa. Dit was een probleem omdat deze functie niet als basis gezien moest worden, maar als aanvulling. Dus ik moest eerst maar eens ander werk gaan zoeken en dan kon ik eventueel weer hier kijken.Het was voor hun een probleem als ik eerst daar ging werken en er dan eventueel iets anders bij zou zoeken. Ik zie eigenlijk niet in wat die volgorde voor een verschil zou maken.
Bovendien riep ze doodleuk dat er genoeg baantjes zijn voor iemand van mijn leeftijd. Lekker makkelijk gezegd, ik kan al 8 maanden niet aan werk komen.
Ik heb 't vermoeden dat ik gewoon weer te oud was, maar dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raar![]()
Misschien zijn ze bang dat als je later naar een ander baantje zoekt, je bij hen weggaat? Enige reden die ik me kan bedenken.
Sterkte/succes ermee chick![]()
Hm, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 't vermoeden dat ik gewoon weer te oud was, maar dat mogen ze natuurlijk niet zeggen.
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |