Welkomquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen dag geluisterd deze week, en ik dacht dat nu te gaan doen, maar nu is de Coldplay top100
Je hebt wat gemist.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen dag geluisterd deze week, en ik dacht dat nu te gaan doen, maar nu is de Coldplay top100
Ik ben alweer weggezaptquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom.
We hebben een mooie welkomstplaat voor je uitgezocht
Sander en Michielshow is echt geniaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben alweer weggezaptIk ga nog wel eens Sander en Michielshows terugluisteren, maar deze top100 is altijd zo kut en de dj's hebben ook geen tijd voor schijtlollige items die het het luisteren nog waard zouden kunnen maken.
Da's waar ja....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben alweer weggezaptIk ga nog wel eens Sander en Michielshows terugluisteren, maar deze top100 is altijd zo kut en de dj's hebben ook geen tijd voor schijtlollige items die het het luisteren nog waard zouden kunnen maken.
Eenschquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zac Brown Band![]()
Compleet zeroes waardig.
Inderdaad, dat vind ik ook. Ga misschien nog een stukje terugluisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sander en Michielshow is echt geniaal.Leuk duo.
Ja ik heb er een kwartiertje van meegekregen in totaal denk ik, maar dat klonk leuk. Ik hoorde ook dat het Songbook terug was, liedjes met een persoonlijk verhaal erbij, was echt zo'n leuk item destijdsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sander en Michielshow is echt geniaal.Leuk duo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij noemde Michiel mijn naam bij het liedje So incredible van Ilse Delange.
Dezequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
Gvd, nu weer editorsmanmanman....
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Chop Suey
sowieso: System of a Down![]()
![]()
Blijft mooiquote:
Duurde nog langquote:
Hurt is niet eens de meestgedraaide Cash-plaat op 3FM hoor, dat is Ring Of Fire.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef JDude het volgende:
Helaas wel de enige plaat die ze ooit van 'm draaien.
Een hit scoren met een cover. Triggerfingertje avant la lettre.
Zo'n cover kan Triggerfinger nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef JDude het volgende:
Helaas wel de enige plaat die ze ooit van 'm draaien.
Een hit scoren met een cover. Triggerfingertje avant la lettre.
PinkPopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef JDude het volgende:
Serieus? Alleen 's nachts zeker dan?. Altijd als ik 'm hoor is 't Hurt.
Geen woord van gelogen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Zo'n cover kan Triggerfinger nog een puntje aan zuigen![]()
Sowieso omdat Nine inch Nails zelfs heeft toegegeven dat het eigenlijk een betere versie is.
Dat zie ik Lykke Li (terecht) niet doen
quote:
ik luister niet. sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom zeiden jullie niet dat Daft Punk werd gedraaid, dan had ik een reden om dit filmpje te posten
Ik ook nietquote:
ik ben aan het "werk"quote:
ik heb ooit gedacht om een nieuwe account te nemen onder de naam Slim Shandy.....quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit gedacht om een nieuwe account te nemen onder de naam Slim Shandy.....
check de quote in mn onderschrift voor details. als je in dat topic iets naar boven scrollt kom je het verhaal tegenquote:
Videotheek? Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben aan het "werk"![]()
target gehaald dus de tijd doden tot ik 14.55u mijn uren in kan dienen. daarna naar huis en vandaag niks meer doen. morgen alleen nog de weekendschoodbapjes doen en daarna kom ik alleen nog de deur uit om een verse film bij de videotheek te halenowja, en wellicht zondagochtend hardlopen...hangt van mn gestel af
quote:
yup, ong anderhalve minuut lopen van mijn huis zitten er 3(!). bij 1 daarvan heb ik een abo. kan ik voor een tientje per maand 1 film per dag huren. gaat voor mij sneller dan downloaden en ik heb sowieso goede kwaliteit. hoewel...nu 2x hangers gehad, 1tje echter door krassen, 1 waarsch door vingersquote:
mijn favoriete nummer van Musequote:
Bazenplaatquote:
zo, die stond eventjes kei-en-keihard hierquote:
ieder z'n dingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor mij is dat toch Citizen Erased. Dat nummer heeft alles.
Gaaf.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder z'n dingik weet nog dat ik Plug-in baby voor het eerst hoorde. stond op een Oorgasm-cd die je gratis bij Oor kreeg. heerlijke plaat.
Oorgasm14 was dat btw. check die tracklist: http://www.muziekweb.nl/Link/JK122625 oa KoL voor ze mainstream werden en een fenomenaal liedje van The Thermals. en ook Elbow
Kijk, met jou kan ik praten.quote:
Het enige wat ze bij Coldplay moeten fixen is de hoge stem van Chris Martin die afgrijselijk klinkt in dat nummer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
gvd, Coldplay staat ook echt op 1 met het dramatische Fix You
Gelukkig niet Viva La Vida
maar toch
Doe dan Yellow ofzo, da's tenminste nog een fatsoenlijke plaat!
Was ook totáál niet te verwachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef MarijeH het volgende:
Rather Be van Clean Bandit is de nieuwe megahit.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t&utm_medium=twitter
Ik ookquote:
Ik heb je hoog zitten en ik zal altijd van je blijven houden, maar ditquote:
Dit gaat zo niks tussen ons worden SCquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten en ik zal altijd van je blijven houden, maar dit
Manmanman (copyright Roel_Jewel)
Your lossquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit gaat zo niks tussen ons worden SC
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten en ik zal altijd van je blijven houden, maar dit
Manmanman (copyright Roel_Jewel)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef MarijeH het volgende:
quote:[dumiettp://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op vrijdag 14 februari 2014 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
Preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In dit geval kan dat niet anders
Zit er wel vaker en goede gastquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef Evertjan het volgende:
waarom zit die Jamai tegenwoordig bij Stenders?
Dus geen pizza?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! ik kom jullie even met een verkoudheidje/griepje besmetten
nee, heb een bak magnetronlasagne gegeten. smaakte niet. niks smaakt dus dat zou ik zonde vd pizza vindenquote:
quote:
Mokkeltjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
"want het vrouwtje wacht op mij"
je partner "vrouwtje, mannetje of ventje" noemen. gadverdamme
ook heel erg. ik ben zelf meer van "pop of popje"quote:
ik vind het best een sympathieke vent, maar qua zingen en "muziek" moet ie gewoon oprotten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:23 schreef ddx het volgende:
En dan dacht ik dat hij nog wel beetje kon zingen.
hellyeah! ik ben nog steeds boos op mijn moeder. als ze mij een week eerder gebaard had was "Je loog tegen mij" mijn geboortelied geweestquote:
oh god, er komen moppen??? dat zla weer lekker flauw wordenquote:
Idd... Ik noem haar "kutje", "muts", "the old ball And chain"...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
"want het vrouwtje wacht op mij"
je partner "vrouwtje, mannetje of ventje" noemen. gadverdamme
Okquote:
Rob en Jelmer hebben opgeroepen tot "goeie moppen", ze waren de laatste weken te flauw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh god, er komen moppen??? dat zla weer lekker flauw worden
en ineens snap ik waarom jij alleen maar onenighstands hebt! geintje natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd... Ik noem haar "kutje", "muts", "the old ball And chain"...
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
JANKEND IN DE VANGRAIL
BETER DAN HET ORIGINEEL
ow, wacht...
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Doodzonde, zo'n 00s, 90s of 80s week. Je hoort altijd weer dezelfde geijkte meuk die we al jaren horen.
Ik had bovendien gehoopt dat Clean Bandit Megahit zou worden, maar ja... ze kiezen geen Megahit vanwege de 00's week.
Ik ben hier ZO blij mee; echt waar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef MarijeH het volgende:
Brandweer mannen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
kijk me aan als ik je volspuit.....
dus.....
Behoorlijk jaquote:
met je bamboestok!quote:
Haiquote:
Plint!quote:
sorryquote:
idem ditoquote:
ja, ik word er ook niet heel gelukkig van. Waar is KRaan en die vorige, ballad-achtige, plaat vond ik nog wel prima, maar dit vond ik een puinhoopje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man
Al zal het wel goed werken in een kroeg
Nope, wist ik niet. Ff checken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tori Amos komt naar Nederland, of wist je dat al?
je UI! what happened????quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, wist ik niet. Ff checken.
Kreeg emailtje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, wist ik niet. Ff checken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kreeg emailtje.
http://www.ticketmaster.n(...)from=DA_toriamos2014
wennen! maar wel lekker. tis eigenlijk net als speelgoedautootje in je pisbuis proppen....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik klikte er per ongeluk op en zag dat ik ook andere UI's kon selecteren. Wennen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wennen! maar wel lekker. tis eigenlijk net als speelgoedautootje in je pisbuis proppen....
twitter:nosop3 twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:32:27Hier zie je gewoon een varken op een surfplank. EEN VARKEN. OP EEN SURFPLANK. http://t.co/uDzOFXAzJR reageer retweet
Zo klinkt het anders wel!quote:Op zondag 16 februari 2014 01:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoorde het in de Sluus ja
Komt hier vast niet heen.
Kusjekroelquote:
Slaap lekker Pinopoepje, geniet van de onwedersquote:
Niets meer van gehoordquote:Op zondag 16 februari 2014 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker Pinopoepje, geniet van de onweders
hoi.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
Dag schatjes ik ben er nog hoor
Alles goed met iedereen?
wow. misschien vertelt Timur er straks wel overquote:Op zondag 16 februari 2014 12:12 schreef Paul het volgende:
Ik kwam vannacht Timur tegen tijdens uitgaan
Hij was hier: www.ausderreihederrick.nlquote:Op zondag 16 februari 2014 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow. misschien vertelt Timur er straks wel over
Zo kwam ik Coen Swijnenberg tegen bij Eurosonic in Shooters... Volgens mij aardig zatquote:Op zondag 16 februari 2014 12:19 schreef Paul het volgende:
Is wel grappig ik ben Gerard Ekdom ook een keer er tegengekomen en Fleur Wallenburg
twitter:giel3fm twitterde op zondag 16-02-2014 om 18:58:01Muzikale mannenweek met @AlainClark @GoBackToTheZoo @vancejoy @novastar_music & @mosstheband ! Weekagenda: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
quote:WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Alain Clark
>>> DINSDAG: Go Back To The Zoo en Lara Jongbloets
>>> WOENSDAG: Vance Joy
>>> DONDERDAG: Novastar
>>> VRIJDAG: Moss en Maxim Hartman
Je mist ook de 10 KMquote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, dinsdag zit ik in Duitsland en mis ik GBTTZ... Pluspunten voor deze trip! Nu al!
Dinsdagmiddag om half 2 is toch de 10 kilometer schaatsen?quote:
Ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag om half 2 is toch de 10 kilometer schaatsen?
Bij je neukertje?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, dinsdag zit ik in Duitsland en mis ik GBTTZ... Pluspunten voor deze trip! Nu al!
Nein, verre vanquote:
Godverdomme.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]twitter:giel3fm twitterde op zondag 16-02-2014 om 18:58:01Muzikale mannenweek met @AlainClark @GoBackToTheZoo @vancejoy @novastar_music & @mosstheband ! Weekagenda: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
Ik ben in shock dat ik niet Bar Rafaeli in jouw UI zie !!!quote:
Ik ookquote:
Sorryquote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben in shock dat ik niet Bar Rafaeli in jouw UI zie !!!
Ik begeef me vast op glad ijs als ik dit zeg, maar schaatsen kan me echt gestolen wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |