Welkomquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen dag geluisterd deze week, en ik dacht dat nu te gaan doen, maar nu is de Coldplay top100
Je hebt wat gemist.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen dag geluisterd deze week, en ik dacht dat nu te gaan doen, maar nu is de Coldplay top100
Ik ben alweer weggezaptquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom.
We hebben een mooie welkomstplaat voor je uitgezocht
Sander en Michielshow is echt geniaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben alweer weggezaptIk ga nog wel eens Sander en Michielshows terugluisteren, maar deze top100 is altijd zo kut en de dj's hebben ook geen tijd voor schijtlollige items die het het luisteren nog waard zouden kunnen maken.
Da's waar ja....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben alweer weggezaptIk ga nog wel eens Sander en Michielshows terugluisteren, maar deze top100 is altijd zo kut en de dj's hebben ook geen tijd voor schijtlollige items die het het luisteren nog waard zouden kunnen maken.
Eenschquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zac Brown Band![]()
Compleet zeroes waardig.
Inderdaad, dat vind ik ook. Ga misschien nog een stukje terugluisteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sander en Michielshow is echt geniaal.Leuk duo.
Ja ik heb er een kwartiertje van meegekregen in totaal denk ik, maar dat klonk leuk. Ik hoorde ook dat het Songbook terug was, liedjes met een persoonlijk verhaal erbij, was echt zo'n leuk item destijdsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sander en Michielshow is echt geniaal.Leuk duo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij noemde Michiel mijn naam bij het liedje So incredible van Ilse Delange.
Dezequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
Gvd, nu weer editorsmanmanman....
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
Chop Suey
sowieso: System of a Down![]()
![]()
Blijft mooiquote:
Duurde nog langquote:
Hurt is niet eens de meestgedraaide Cash-plaat op 3FM hoor, dat is Ring Of Fire.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef JDude het volgende:
Helaas wel de enige plaat die ze ooit van 'm draaien.
Een hit scoren met een cover. Triggerfingertje avant la lettre.
Zo'n cover kan Triggerfinger nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef JDude het volgende:
Helaas wel de enige plaat die ze ooit van 'm draaien.
Een hit scoren met een cover. Triggerfingertje avant la lettre.
PinkPopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef JDude het volgende:
Serieus? Alleen 's nachts zeker dan?. Altijd als ik 'm hoor is 't Hurt.
Geen woord van gelogen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Zo'n cover kan Triggerfinger nog een puntje aan zuigen![]()
Sowieso omdat Nine inch Nails zelfs heeft toegegeven dat het eigenlijk een betere versie is.
Dat zie ik Lykke Li (terecht) niet doen
quote:
ik luister niet. sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom zeiden jullie niet dat Daft Punk werd gedraaid, dan had ik een reden om dit filmpje te posten
Ik ook nietquote:
ik ben aan het "werk"quote:
ik heb ooit gedacht om een nieuwe account te nemen onder de naam Slim Shandy.....quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit gedacht om een nieuwe account te nemen onder de naam Slim Shandy.....
check de quote in mn onderschrift voor details. als je in dat topic iets naar boven scrollt kom je het verhaal tegenquote:
Videotheek? Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben aan het "werk"![]()
target gehaald dus de tijd doden tot ik 14.55u mijn uren in kan dienen. daarna naar huis en vandaag niks meer doen. morgen alleen nog de weekendschoodbapjes doen en daarna kom ik alleen nog de deur uit om een verse film bij de videotheek te halenowja, en wellicht zondagochtend hardlopen...hangt van mn gestel af
quote:
yup, ong anderhalve minuut lopen van mijn huis zitten er 3(!). bij 1 daarvan heb ik een abo. kan ik voor een tientje per maand 1 film per dag huren. gaat voor mij sneller dan downloaden en ik heb sowieso goede kwaliteit. hoewel...nu 2x hangers gehad, 1tje echter door krassen, 1 waarsch door vingersquote:
mijn favoriete nummer van Musequote:
Bazenplaatquote:
zo, die stond eventjes kei-en-keihard hierquote:
ieder z'n dingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor mij is dat toch Citizen Erased. Dat nummer heeft alles.
Gaaf.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder z'n dingik weet nog dat ik Plug-in baby voor het eerst hoorde. stond op een Oorgasm-cd die je gratis bij Oor kreeg. heerlijke plaat.
Oorgasm14 was dat btw. check die tracklist: http://www.muziekweb.nl/Link/JK122625 oa KoL voor ze mainstream werden en een fenomenaal liedje van The Thermals. en ook Elbow
Kijk, met jou kan ik praten.quote:
Het enige wat ze bij Coldplay moeten fixen is de hoge stem van Chris Martin die afgrijselijk klinkt in dat nummer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
gvd, Coldplay staat ook echt op 1 met het dramatische Fix You
Gelukkig niet Viva La Vida
maar toch
Doe dan Yellow ofzo, da's tenminste nog een fatsoenlijke plaat!
Was ook totáál niet te verwachten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef MarijeH het volgende:
Rather Be van Clean Bandit is de nieuwe megahit.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)t&utm_medium=twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |