Voor West Ham United - Swansea betaalde ik 2 weken geleden al ¤ 65, voor een hoekvak lange zijde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou het? ¤ 77,- vind ik wel heel weinig..
Nee lul, ik heb het niet over het resultaat. Ik ben jarig dit weekendquote:
Dit gaat over een seizoenkaartprijs he. 18 (?) wedstrijden dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor West Ham United - Swansea betaalde ik 2 weken geleden al ¤ 65, voor een hoekvak lange zijde.
Ik denk dat Luni dan ook geïrriteerd was door de prijs van zijn kaart, schat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit gaat over een seizoenkaartprijs he. 18 (?) wedstrijden dus.
Ja, maar ter vergelijking, wat een kaartje in Engeland kost.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit gaat over een seizoenkaartprijs he. 18 (?) wedstrijden dus.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Luni dan ook geïrriteerd was door de prijs van zijn kaart, schat.
Commercie maakt het voetbal kapot, dat soort shit.
Nee hoor, dat weet je als je een Premier League wedstrijd wil bezoeken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Luni dan ook geïrriteerd was door de prijs van zijn kaart, schat.
Is wel een andere club en ook een wat andere markt qua sponsoring tv gelden etc. maar het toont wel aan dat stadiongelden minder en minder belangrijk worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef Grifte het volgende:
Die 77,- is wel voor de staantribunes in München. Dacht dat normale tribunes daar ook niet al te goedkoop waren. Die hebben honderdduizenden aanvragen voor seizoenskaarten en wedstrijdtickets, dus een prijsverhoging kan er daar wel uit zonder het stadion halfleeg te zien worden. Maar zij zien wel in dat de fans een essentieel onderdeel zijn, en doen daar graag wat voor terug (zie ook het betalen voor tickets naar Arsenal binnenkort). Maargoed, gesteund door financiële voorspoed, dus het kan er wel uit.
Tering wat een geld joh, hoe was de sfeer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:53 schreef Happel het volgende:
Voor SS Lazio - AS Roma afgelopen weekend betaalde ik 95 euro. Goedkoopste kaart was iets van ¤44. Veel te veel als je het mij vraagt. Zeker voor hetgeen ik 90 minuten lang heb moeten aanschouwen.
Geen wonder dat de stadions daar half leeg zijn..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:53 schreef Happel het volgende:
Voor SS Lazio - AS Roma afgelopen weekend betaalde ik 95 euro. Goedkoopste kaart was iets van ¤44. Veel te veel als je het mij vraagt. Zeker voor hetgeen ik 90 minuten lang heb moeten aanschouwen.
Van de week Napoli - AS Roma halve finale beker, ook half leeg man.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef eight het volgende:
[..]
Geen wonder dat de stadions daar slechts half leeg zijn..
Komop man. Het is NAC.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:20 schreef Muto het volgende:
Vanmorgen de training gezocht. Als Mulder zondag weer zo keept, dan spelen we minimaal gelijk. Wat was hij bazig aan het keepen.
Goed voor aanvang en bij opkomst, maar tijdens vond ik het wel meevallen. Ben ik toch wel meer gewend met de Klassieker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Tering wat een geld joh, hoe was de sfeer?
Lulring speelt daar nog steeds. Luis in de pels van Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man. Het is NAC.
Aan de andere kant. Het is ook Feyenoord
Lolwat? Die zit in Heerenveen hoor schat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
Lulring speelt daar nog steeds. Luis in de pels van Feyenoord.
Uh, die zit al tijdje bij Heerenveen hè..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
Ik bedoel ermee te zeggen dat hij dan de nul gaat houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man. Het is NAC.
Aan de andere kant. Het is ook Feyenoord
Lulring is nu speler bij Heerenveen he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed voor aanvang en bij opkomst, maar tijdens vond ik het wel meevallen. Ben ik toch wel meer gewend met de Klassieker.
[..]
Godverdommequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Muto het volgende:
Trouwens, ze hebben niet genoeg busjes om alle spelers in een keer te vervoeren. Dus eerst wordt de ene helft gebracht, dan gaan de busjes de andere helft halen
Verdomme, en hij snoerde nog wel zoveel mondjes afgelopen weekend.quote:Rechtsbuiten Ruben Schaken lijkt zondagmiddag weer plaats te moeten maken voor collega-aanvaller Samuel Armenteros. Tegen N.E.C. mocht Schaken opdraven aangezien de Zweed ziek was en daarom niet bij de wedstrijdselectie zat. Op basis van de laatste training concludeert feyenoordtraining.nl dat Armenteros tegen NAC weer mag beginnen.
Schakenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verdomme, en hij snoerde nog wel zoveel mondjes afgelopen weekend.
Heerlijk. Speelde prima tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verdomme, en hij snoerde nog wel zoveel mondjes afgelopen weekend.
maar wel gaan dus? En daar gaat het mis, iedereen klagen maar wel gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:53 schreef Happel het volgende:
Kongolo mag ik hopen. Never change a winning team.twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:28:58Koeman heeft zijn beslissing over de basisplaats voor Kongolo/Mathijsen nog niet genomen. Mathijsen trainde heel de week weer volledig mee reageer retweet
Zou ik ook doen denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:38 schreef Slobeend het volgende:
Kongolo mag ik hopen. Never change a winning team.twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:28:58Koeman heeft zijn beslissing over de basisplaats voor Kongolo/Mathijsen nog niet genomen. Mathijsen trainde heel de week weer volledig mee reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel gaan dus? En daar gaat het mis, iedereen klagen maar wel gaan.
Hij mag toch een mening hebben?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef GwaiLow het volgende:
Koeman: 'Ik vind dat wij aantrekkelijker spelen dan Ajax'
Flapdrol is die vent. Richt zich altijd volledig op ''beter zijn dan Ajax''. Dan is hij blij.
Dadelijk begint ie weer over het niet hebben van een plan Bquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef GwaiLow het volgende:
Flapdrol is die vent. Richt zich altijd volledig op ''beter zijn dan Ajax''. Dan is hij blij.
Had Rome geboekt, dus dan ga je gewoon, ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel gaan dus? En daar gaat het mis, iedereen klagen maar wel gaan.
Vorige keer ook al zeuren dat Ajax geen B-plan zou hebben. Die vent is een beetje geobsedeerd door Ajax. Maar dat is prima ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Hij mag toch een mening hebben?
quote:Trainer Ronald Koeman heeft besloten om in te grijpen. Graziano Pellè zal namelijk niet langer meer de strafschoppen voor zijn rekening gaan nemen. De jonge Tonny Vilhena is aangewezen als de nieuwe man om de penalty's te nemen.
Koeman is niet tevreden over Pellè. De aanvaller miste afgelopen week tegen NEC (5-1 winst) een strafschop en dat was niet zijn eerste gemiste penalty dit seizoen. De oefenmeester besloot dan ook om in te grijpen.
De Italiaan liet onlangs al weten dat hij de penalty's graag wilde blijven nemen, omdat hij ze naar eigen zeggen nodig heeft voor zijn doelsaldo. "Als we met 3-0 voor staan, dan mag Pellè ze nemen", zo liet Koeman duidelijk weten aan RTV Rijnmond.
Nogmaals, hij mag toch een mening hebben? Ik heb ook een mening over het spel van Ajax, jij ook en zelfs een mongool als tong80 mag een mening hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorige keer ook al zeuren dat Ajax geen B-plan zou hebben. Die vent is een beetje geobsedeerd door Ajax. Maar dat is prima ja.
Hee Tommie, leuk dat jij er ook bent. Waar is je Ajax-ui, of is weglopen jouw plan B?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dadelijk begint ie weer over het niet hebben van een plan B
Open deur. Dit geldt voor zowat iedere eredivisionist.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef GwaiLow het volgende:
Als een journalist dat aan je vraagtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorige keer ook al zeuren dat Ajax geen B-plan zou hebben. Die vent is een beetje geobsedeerd door Ajax. Maar dat is prima ja.
Hee Sjakie, ik ben er nog steeds hoor. Maar bedankt dat je me welkom heetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hee Tommie, leuk dat jij er ook bent. Waar is je Ajax-ui, of is weglopen jouw plan B?
Ik verdenk Sjaak van enig sarcasme en een verborgen boodschap in de lijn van 'rot eens op uit dit topic, faalhaas'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hee Sjakie, ik ben er nog steeds hoor. Maar bedankt dat je me welkom heet
Nee hoor, Tom en ik zijn goede maatjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik verdenk Sjaak van enig sarcasme en een verborgen boodschap in de lijn van 'rot eens op uit dit topic, faalhaas'
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee hoor, Tom en ik zijn goede maatjes.
Uitkijken man, Tom komt zo even bij je thuis langs.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]Das mooi.
Misschien was het een stiekeme reflectie van mijzelf. Onbewust heb ik het zelf misschien niet zozeer op niets toevoegende PSVers in het Feyenoordtopic, en evenmin op mensen die hun weddenschappen niet nakomen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uitkijken man, Tom komt zo even bij je thuis langs.
Gave stad he, je moet alleen zoeken naar een pub.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Had Rome geboekt, dus dan ga je gewoon, ja.
Naast de waardeloze vrije trappen zijn penalty's natuurlijk ook tenenkrommend voor iemand als Koeman. Volgens mij heeft hij nog steeds het record in Spanje van meest succesvolle penaltyserie.quote:
Vind je dat echt wat joh?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Trouwens, boekie van Pelle
Geen hogere literatuur, maar erg vermakelijk.
Die van Koeman is wel een aanraderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je dat echt wat joh?
Lees liever een echt boek. Ik hoef niet te weten wat Pelle zijn favoriete eten is.
Zeker een mooie stad. Ga zeker terug. Pubs waren ook wel te vinden. Had er drie op loopafstand. The Abbey Theatre, The Highlander en The Drunken Shipquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Gave stad he, je moet alleen zoeken naar een pub.
Erg snel gaat het allemaal niet, maar het lijkt er iig op dat ze er toch wat aan gaan doen, al is het maar een onderzoekquote:Verder onderzoek naar mishandeling Feyenoordsupporters
Het OM gaat de aangifte van drie Feyenoordsupporters tegen leden van de mobiele eenheid in Rotterdam verder onderzoeken.
De supporters deden aangifte na de wedstrijd Feyenoord - Kuban Krasnodar in augustus vorig jaar. Ze zouden zonder enige aanleiding klappen hebben gekregen van de ME. De betrokken politiemensen worden verdacht van mishandeling.
Een tweede, soortgelijke, zaak is geseponeerd. Hierbij hadden AZ- en PSV-supporters geklaagd over het optreden van de Rotterdamse politie tijdens de bekerwedstrijd in mei vorig jaar. Volgens de officier van justitie hebben de agenten zich in dit geval wél aan de regels gehouden.
Joh, in uurtje ram je er meer dan 100 bladzijdes doorheen, ik vind het prima man. Was jarig geweest he, dus heb die van Pelle, die van die Hagenees van Swansea en die van Koeman gekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees liever een echt boek. Ik hoef niet te weten wat Pelle zijn favoriete eten is.
Dat leek toch echt een doofpot te worden. Goed dat er een onderzoek komt, volwassen mensen die een jochie van 11 klappen geven horen niet met een vuurwapen rond te lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Erg snel gaat het allemaal niet, maar het lijkt er iig op dat ze er toch wat aan gaan doen, al is het maar een onderzoek
Heb je die van Gijp ook?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Joh, in uurtje ram je er meer dan 100 bladzijdes doorheen, ik vind het prima man. Was jarig geweest he, dus heb die van Pelle, die van die Hagenees van Swansea en die van Koeman gekregenEven in een weekje die VI boekies er doorheen lezen, daarna weer wat serieus lezen.
Ja. Ik vond het allemaal wel vermakelijk, maar goed durf ik het niet te noemenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb je die van Gijp ook?
Geen Feyenoorder uiteraard, maar die vind ik echt goed.
Ik ben er lang geleden tegen Lazio geweest en toen was er naar mijn weten maar 1.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker een mooie stad. Ga zeker terug. Pubs waren ook wel te vinden. Had er drie op loopafstand. The Abbey Theatre, The Highlander en The Drunken Ship
In die tweede Feyenoord gekeken op zaterdagavond. Groot scherm. Heerlijk.
Serieus joh? In de higlander heb ik op zondag gezeten, schotse pub was dat toch? Had ik moeten weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker een mooie stad. Ga zeker terug. Pubs waren ook wel te vinden. Had er drie op loopafstand. The Abbey Theatre, The Highlander en The Drunken Ship
In die tweede Feyenoord gekeken op zaterdagavond. Groot scherm. Heerlijk.
Serieus, ja. Gevraagd of ze het wilden opzetten. Kostte wat moeite, maar hebben alles vanaf de 15de minuut zitten kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus joh? In de higlander heb ik op zondag gezeten, schotse pub was dat toch? Had ik moeten weten.
Heb hem toch maar gekocht vorige week om wat te lezen te hebben in het vliegtuig, had hem in een korte vlucht van 2 uur al uit. Wel een aanrader ja, maar staan niet echt schokkende dingen in. Behalve dat Feyenoord hem eerder al volgde en na Lecce (?) wou overnemen en een vroege transfer naar Real geblokkeerd werd. Ook wel hardop moeten lachen om de vraag of hij het niet erg vond om met Immers te spelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goftedomme.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus, ja. Gevraagd of ze het wilden opzetten. Kostte wat moeite, maar hebben alles vanaf de 15de minuut zitten kijken.
Ja, goed voor een voetbalboek hèquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het allemaal wel vermakelijk, maar goed durf ik het niet te noemen
Dat wilde ik ook doen, maar dan van Boetius ofso. Ik heb alleen geen tijd hiervoor, dus daarom ben ik er nooit aan verder gegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:16 schreef satecl het volgende:
Vraagje!
Ik wil een complicatie filmpje maken van alle goals van onze Italiaan. Is er een manier om alle samenvatingen van de afgelopen 2 seizoenen te downloaden van de Fox site? Of op een andere manier?
Ik ga het bewerken met iMovie. Stelt niet al te veel vol, maar vind het gewoon leuk om te doen
Toch bijna 6 dagen volgehoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Dat Schaken eens z'n eigen mond gaat snoeren, ofzo.
Voor het geval je niet kon en die voor de Klassieker al uitverkocht was, nog een kans. Hij staat overigens nu op 7 in de top10 van Pathéquote:Extra voorstelling supportersfilm voor Klassieker
Vanwege de grote belangstelling heeft Pathé De Kuip voorafgaand aan de Klassieker op zondag 2 maart een extra voorstelling ingepland van ‘The other side of the heart is white’. De supportersfilm draait op de ochtend voor Feyenoord – Ajax daardoor niet alleen in de grootste zaal om 11.30 uur, maar ook in de op één na grootste zaal om 11.00 uur. De voorverkoop van de extra voorstelling - de 75e voorstelling die door de bioscoop tegenover De Kuip is ingeboekt in de programmering - is inmiddels van start gegaan.
Voor ‘The other side of the heart is white’, die afgelopen woensdag in het bijzijn van de selectie en directie van Feyenoord officieel in première ging, zijn inmiddels meer dan 6.300 kaarten verkocht. Kijk voor de exacte data en tijden of om direct tickets te bestellen voor een van de extra of reguliere voorstellingen van de schitterende film over het Feyenoord-gevoel op de website van Pathé De Kuip.
Had Rinus al enig idee wat voor soort rol?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef Caland het volgende:
Volgens zanger Rinus wordt donderdag bekend gemaakt dat Van Hanegem een rol binnen Feyenoord gaat spelen.
Neen. Maar volgens hem is het een optelsom. Willem wordt 70 donderdag en dan is er ook een persco voorafgaand aan zijn verjaardag. Zal geen rol bij het eerste zijn denk ik en hoop ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had Rinus al enig idee wat voor soort rol?
Godverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Dat Schaken eens z'n eigen mond gaat snoeren, ofzo.
Al hebben we Gerard Meijer al daarvoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef Maastoren het volgende:
Mooi voor WvH. Gun die man wat bezigheidstherapie bij zijn club.
Kunnen ze na afloop van elke thuiswedstrijd mooi samen de wedstrijdbal uitreiken aan de gelukkige winnaar van die dagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Al hebben we Gerard Meijer al daarvoor.
Heeft ie niet nodig. Gewoon een beetje een zoethoudertje voor WvH. Als hij zelf niet openlijk had gesolliciteerd was hij ook nooit gevraagd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar heeft Koeman dat voor nodig dan?
Denk niet dat Koeman wil dat WvH zich met het eerste gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ie niet nodig. Gewoon een beetje een zoethoudertje voor WvH. Als hij zelf niet openlijk had gesolliciteerd was hij ook nooit gevraagd.
Al kan praten met WvH over voetbal natuurlijk nooit kwaad.
Waarom niet? Beetje extra input kan nooit kwaad toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denk niet dat Koeman wil dat WvH zich met het eerste gaat bemoeien.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
Meulensteen weg bij Fulham. Ik voel een AD berichtje aankomen.
Ik hoop op het berichtje dat Louis definitief heeft bedankt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
Meulensteen weg bij Fulham. Ik voel een AD berichtje aankomen.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Dekatria het volgende:
Net terug van TOSOTHIW. Mooie verhalen, maar als docu viel'ie toch wat tegen. Het miste een rooie draad die er een geheel van maakte... nu was het meer een compilatie dan een echte film die toewerkt naar een climax.
Stel dat die mongool komt; zou dat reden voor jou zijn je SCC niet te verlengen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop op het berichtje dat Louis definitief heeft bedankt.
Nee. Nooit. Ik laat me niet leiden door passanten, maar ik zou er niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stel dat die mongool komt; zou dat reden voor jou zijn je SCC niet te verlengen?
Ik stond nog achter je zaterdag voor NEC bij ingang 13.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Dekatria het volgende:
Net terug van TOSOTHIW. Mooie verhalen, maar als docu viel'ie toch wat tegen. Het miste een rooie draad die er een geheel van maakte... nu was het meer een compilatie dan een echte film die toewerkt naar een climax.
En dan zeggie niks, lul!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik stond nog achter je zaterdag voor NEC bij ingang 13.
IP is niet eens 19.08?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ik geef mijn SCC op wanneer Louis van Gaal trainer wordt
Je hebt gestemd op: Joden lopen altijd weg (NOOIT Fey verlaten)
Je IP is: 13.37
Heb toch al gezegd dat tegen Ajax ik wel ff kom bierenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom nou verdorie eens naar Vark en met ons 't vak op joh kutje.
Kom je dan ook 't vak op?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat tegen Ajax ik wel ff kom bieren
Als je bij Poort 13 staat en iemand draagt een motorpak, dan is de kans aardig grootquote:
Dat zien we tegen die tijd wel. W1 is altijd zo teringdruk.quote:
Streep mij gvd gvd even niet weg jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je bij Poort 13 staat en iemand draagt een motorpak, dan is de kans aardig groot
Waar wij staan, heb je serieus het beste zicht van de hele Kuip. Wij staan dus op de stoeltjes direct naast de trap. Links van die traps staan ze ervoor, en op de trap staan ze tevens 40-45 centimeter lager dan jij. Je kijkt dus over al het publiek heen, waarmee je het veld p-e-r-f-e-c-t zietquote:Dat zien we tegen die tijd wel. W1 is altijd zo teringdruk.
Niets mis mee. Behalve voor de mensen in het vak achter ons dan. Maar wat is daar mis mee dan? We kijken over al dat voor-de-stoelen-volk heen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef Caland het volgende:
Staan op stoeltjes is echt ontzettend kut.
Dat is toch ook de reden dat ze 3 rijen weggehaald hebben?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets mis mee. Behalve voor de mensen in het vak achter ons dan. Maar wat is daar mis mee dan? We kijken over al dat voor-de-stoelen-volk heen..
O ja dat is waar ook. Ja ik heb eigenlijk helemaal niet het idee dat het vak kleiner is johquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is toch ook de reden dat ze 3 rijen weggehaald hebben?
Dan moet je gewoon minder zuipen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef Caland het volgende:
Het staat gewoon kut. Niet echt stabiel.
Ik stuur je wel ff een berichie tegen die tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
Waar wij staan, heb je serieus het beste zicht van de hele Kuip. Wij staan dus op de stoeltjes direct naast de trap. Links van die traps staan ze ervoor, en op de trap staan ze tevens 40-45 centimeter lager dan jij. Je kijkt dus over al het publiek heen, waarmee je het veld p-e-r-f-e-c-t ziet.
Bij doelpunten is het wel 'es kut ja. Truc is gewoon je poten te planten op twee stoelen, beide voeten in 't midden van de stoelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef Caland het volgende:
Het staat gewoon kut. Niet echt stabiel.
Je verwacht toch niet dat ik nuchter naar Ruben Schaken ga staan te kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon minder zuipen.
Is goed pimmelkertquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik stuur je wel ff een berichie tegen die tijd.
Gelukkig nooit nodig. Op X staat bijna iedereen gewoon voor hun stoeltje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij doelpunten is het wel 'es kut ja. Truc is gewoon je poten te planten op twee stoelen, beide voeten in 't midden van de stoel.
Dat maakt echt extreem veel verschil. Ik ben 1 meter 83, niet de kleinste dus. Hell, Onlogisch is 3 meter 80. Zelfs hij vindt het prettig om op de stoelen te staan en over het publiek heen te kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
Maakt dat echt zoveel verschil dan? Ben 3 keer in de kuip geweest maar kon het allemaal prima zien
Klopt. Niets mis mee. En toch is over de mensen heen kijken net wat prettiger.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig nooit nodig. Op X staat bijna iedereen gewoon voor hun stoeltje.
Touché.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik nuchter naar Ruben Schaken ga staan te kijken.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat ik nuchter naar Ruben Schaken ga staan te kijken.
Dat doe ik sowieso wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Niets mis mee. En toch is over de mensen heen kijken net wat prettiger.
Het is altijd leuk om de teleurstelling te zien op de gezichten van de mensen die achter mij staan. En ze spreken me er nooit op aanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat maakt echt extreem veel verschil. Ik ben 1 meter 83, niet de kleinste dus. Hell, Onlogisch is 3 meter 80. Zelfs hij vindt het prettig om op de stoelen te staan en over het publiek heen te kijken.
Niemand gaat ruzie zoeken met iemand die 4 koppen groter is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om de teleurstelling te zien op de gezichten van de mensen die achter mij staan. En ze spreken me er nooit op aan
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om de teleurstelling te zien op de gezichten van de mensen die achter mij staan. En ze spreken me er nooit op aan
Nou ja, het is gewoon een feit dat rechts van W1 iedereen altijd op de stoelen staat. Dus eigenlijk moeten ze niet zeiken ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niemand gaat ruzie zoeken met iemand die 4 koppen groter is, natuurlijk.
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef Dekatria het volgende:
Staat die neger er nog van tegen Kuban, die de hele tijd de Sovjetunie erbij haalde?
Haha, die grote in zn blote bast. Nee man, nooit meer gezien. Gouwe vent was datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef Dekatria het volgende:
Staat die neger er nog van tegen Kuban, die de hele tijd de Sovjetunie erbij haalde?
Hij was er nog tegen NEC man. Die met die bakkenbaarden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, die grote in zn blote bast. Nee man, nooit meer gezien. Gouwe vent was dat
Jij verwart 'm met andere negers. Die gast staat er niet meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja![]()
En ook die vent die steeds 'kankernegers!' riep tegen die boomlange spits, waarna die negerts omkeken en "EUWJJJ!!" riepen.
Gaat prima hoor. Mensen die 1 minuut voor tijd binnen zijn, zien alles perfect vanaf de trap en er zijn altijd nog stoeltjes beschikbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
Die vakken bij de cornervlaggen lijken me sowieso kut. Helemaal als je 1 minuut voor tijd naar binnen wilt wandelen.
Die gasten lijken ook allemaal op elkaar gvd gvdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij verwart 'm met andere negers. Die gast staat er niet meer.
Die komt niet meer het vak op bij ons. Hebben we verbannen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef Dekatria het volgende:
Als C_A die vriendin van haar weer meeneemt ga ik niet op stoeltjes staan. Voor je het weet gaat ze het vak weer schoonvegen, dat eenmans ME-peloton.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef Dekatria het volgende:
Als C_A die vriendin van haar weer meeneemt ga ik niet op stoeltjes staan. Voor je het weet gaat ze het vak weer schoonvegen, dat eenmans ME-peloton.
Kan wel. Zijn ook wel prima vakken verder maar mijn ervaring (sta er wel eens met beker of Europees) is dat het er eigenlijk altijd te druk is voor het aantal mensen dat daar wilt staan. Op X heb je eigenlijk altijd wel de plekken voor het uitkiezen, hoe laat je ook aankomt. Net even wat ruimer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat prima hoor. Mensen die 1 minuut voor tijd binnen zijn, zien alles perfect vanaf de trap en er zijn altijd nog stoeltjes beschikbaar.
Maar wij zijn er altijd iets van 15 min. voor tijd. Even rustig dat boekje met interviews boekje met reclames doorbladeren, broodje kroket en bier wegstoppen, Sjaak voor kankermongool uitmaken en met wat mensen babbelen op 't vak.
Ik heb flink wat jaartjes Z4-ervaring en daar is het echt onvoorstelbaar. Je kan niet eens normaal ademhalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel. Zijn ook wel prima vakken verder maar mijn ervaring (sta er wel eens met beker of Europees) is dat het er eigenlijk altijd te druk is voor het aantal mensen dat daar wilt staan.
quote:Op X heb je eigenlijk altijd wel de plekken voor het uitkiezen, hoe laat je ook aankomt. Net even wat ruimer.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoordfilm adverteren op een Opel ADAM
Ik vond het eerder grappig om te zien. Meen me te herinneren dat er bij de sponsorpresentatie van Opel mensen de A van ADAM op het nummerbord in een R veranderden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Je kan ook echt gaan zoeken naar problemen he Deka
Spijker op laag water noemen ze dat toch?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vond het eerder grappig om te zien. Meen me te herinneren dat er bij de sponsorpresentatie van Opel mensen de A van ADAM op het nummerbord in een R veranderden.
Loop je nou met me klote te spelen *koek*quote:
Nooit bij stil gestaan. Op w2 gaan we ook altijd zitten in de rust. Of ze daarboven gaan staan weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:35 schreef ace_eleven het volgende:
Op RR zitten we gewoon lekker![]()
Mooi om het contrast te zien hoe iedereen op X tijdens de wedstrijd staat en in de rust gaat zitten terwijl de 2e ring dat precies andersom doet
Op W2 staat toch alleen maar het gedeelte wat tegen W1 aanstaat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:16 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nooit bij stil gestaan. Op w2 gaan we ook altijd zitten in de rust. Of ze daarboven gaan staan weet ik eigenlijk niet.
ligt een beetje aan de wedstrijd daar, maar klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op W2 staat toch alleen maar het gedeelte wat tegen W1 aanstaat?
Zeg ik toch, wedstrijdafhankelijk poepie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:08 schreef Dekatria het volgende:
Op W2 staan er inmiddels steeds meer mensen hoor. Tegen Vitesse iedereen wel.
Het is zeker een ander soort supporter (ik heb er vaak genoeg gestaan als ik mijn chick wilde meenemen, Z4 kom je onmogelijk aan kaarten. Inmiddels heeft ze gelukkig een eigen SCC).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik stond tegen PSV eens op Y, maar godverdomme wat een kindervak. Allemaal 13 jarige knulletjes die stoer liepen te doen met hun bekertje lauwe pis en Marlboro light peuken(FR12.nl types) Hing wel een leuk en fanatiek sfeertje trouwens. Is ook wel een goede zak dat er nu ook 'aan de andere kant' meer sfeer komt.
Hij komt idd zo'n 40-45 keer per topic voorbij ja...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:51 schreef Jorwol het volgende:
HMF die 40-45 grap kennen we onderhand wel hoor. Als je 'm in elke twee posts zet wordt ie toch wel iets minder leuk.
Maar na de wedstrijd (of waarschijnlijker vóór de wedstrijd) tegen de joden is HMF toch weer 40-45 topics lang ge-perm-banned, dus tsja, t is maar waar je je druk om maaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij komt idd zo'n 40-45 keer per topic voorbij ja...
Staat niet heel W2? Ik dacht dat heel W stond. Op W3-4 iedereen in ieder geval. En bij Z2-3 zit het middenste stuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:08 schreef Dekatria het volgende:
Op W2 staan er inmiddels steeds meer mensen hoor. Tegen Vitesse iedereen wel.
Inmiddels wel denk ik. Ik sta meestal aan de kant van W1, dus heb niet echt een idee van de rest van het vak.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Staat niet heel W2? Ik dacht dat heel W stond. Op W3-4 iedereen in ieder geval. En bij Z2-3 zit het middenste stuk.
Aha, jij hoort bij de elite van W2. Wat het plebs doet, dat gaat De_Kaat niets aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Inmiddels wel denk ik. Ik sta meestal aan de kant van W1, dus heb niet echt een idee van de rest van het vak.
Ik toren nog net niet als een eckte Ariër boven de rest uit, zoals sommigen op W1.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aha, jij hoort bij de elite van W2. Wat het plebs doet, dat gaat De_Kaat niets aan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik toren nog net niet als een eckte Ariër boven de rest uit, zoals sommigen op W1.
Sjoerd Mossouquote:Aan het eind van de film staat er een jongen naar de Maas te kijken, half onherkenbaar, schuin van op de rug gefilmd. Hij draagt een zwart petje en praat op plechtige toon, over lijden en broederschap en hartstocht voor je club. Over supporterschap als een vorm van religie.
Er zijn mooi vertraagde beelden onder gemonteerd. Roodoranje licht valt over de betonnen stad. Supporters zijn op weg naar het stadion, close en in slowmotion gefilmd. Een stemmig muziekje klinkt. Jongens zwaaien met grote Feyenoord-vlaggen.
'The other side of the heart is white', heet de indringende film die ex-hooligan Leonardo Pansier over Feyenoord maakte. Toen Bennie Wijnstekers en Gerard Meijer na afloop de bioscoop uitliepen, zeiden ze dat ze er kippenvel van hadden gekregen.
Sommige mensen pinkten een traantje weg.
Wie wil weten wat een supporter van Feyenoord drijft, doet er verstandig aan juist deze film te kijken. Het is onmiskenbaar rauw en Rotterdams wat je ziet. Ruige koppen, grote handen, kleine hartjes.
Pansier wilde boven alles een authentiek beeld schetsen, dat zie je aan alles. De film is een vorm van propaganda: het gaat slechts over liefde, nergens over de haat of de excessen. De film is een eerbetoon aan Feyenoord, maar meer nog aan zijn supporters.
De mensen in de film zijn aanraakbaar en doodgewoon. Af en toe stiefelt Willem van Hanegem door het beeld, of Bruno Martins Indi, maar de hoofdrolspelers zijn mensen uit de kantlijn. Kleine helden, die in rijtjeshuizen in IJsselmonde wonen, en die 's ochtends met de bus naar hun werk gaan.
'The other side of the heart is white' is daarmee óók een eerbetoon aan de gewone man - of vrouw. Aan de kinderen en kleinkinderen van de arbeidersklasse, die in Feyenoord een eigentijds symbool herkennen.
Voetbalsupporters hebben een grote hang naar zelfbevlekking. We houden van onze clubs, maar stiekem nog net iets meer van onszelf. Wij zijn authentieker, origineler, ruiger, stoerder en specialer dan die anderen.
Die voetballers op het veld zijn morgen alweer weg, naar een nieuwe club. Wij blijven voor altijd.
Kijk ons eens, mensen. Eindhoven de gekste. Niets is sterker dan dat ene woord. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
We willen winnen, maar vooral willen we gezien en gehoord worden. Kijk ons eens een mooi spandoek hebben. Hoor ons eens zingen. Kijk mij eens gek in een pilaar klimmen. Kijk ons eens lijden en vallen en weer opstaan.
Supporters cultiveren graag - en het liefst cultiveren ze zichzelf. In de film over Feyenoord zegt één supporter dat zijn club zo onderhand wel weer recht heeft op een kampioenschap, want het Legioen is er altijd en overal - en Feyenoord-supporters hebben 'zo onderhand wel genoeg geleden'.
Het klinkt prachtig en u zult er misschien kippenvel van krijgen, maar het is enorme bullshit natuurlijk.
Feyenoord-supporters lijden niet méér dan supporters van Go Ahead Eagles, Willem II, NAC of MVV: eerder minder. Feyenoorders cultiveren het lijden alleen met de meeste overgave. Het is onderdeel van hun identiteit geworden.
Feyenoorders scheppen een verbond in het gevoel dat ze meer pijn lijden dan wie dan ook - en op zich is dat prima, want zo hebben we allemaal wel wat. In Amsterdam ligt de lat het hoogst. In Breda zijn de nachten het langst. In Twente zijn ze het nuchterst. Deventer is het cultst.
We moeten die stereotypen vooral in stand houden, want het maakt de dingen overzichtelijk. Clubliefde is al abstract en ingewikkeld genoeg. Met de liefde voor een club is het vermoedelijk zoals Dennis Bergkamp het ooit verwoordde. Je houdt niet zozeer van een club vanwege een bepaalde speler, of vanwege een specifiek succes, of vanwege de kleur van het shirt.
Je houdt van een club omdat je het gevoel hebt dat je er thuishoort
Vooral die regel zegt m.i. alles.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:03 schreef Muto het volgende:
Je houdt van een club omdat je het gevoel hebt dat je er thuishoort
Sjoerd Mossou
Eens. Rond Feyenoord hangt, ondanks dat er er nog zelden prijzen worden gepakt, als voormalig topclub nog altijd een sfeer van verwachting. Die vervolgens seizoen na seizoen weer niet wordt waargemaakt. Waarna tijdelijk berusting volgt. Daar heb je als supporter van een eeuwige middenmoter geen last van. Wij gelukkig wel. Gelukkig zijn die verwachtingen er, altijd weer. Lijkt me best saai om supporter van NEC of Heracles te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar lijden heeft ook alles met de context te maken.
Zou kunnen. Wij staan in elk geval altijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op W2 staat toch alleen maar het gedeelte wat tegen W1 aanstaat?
vriendin? Oud teamgenootjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:59 schreef Dekatria het volgende:
met 'wat' mensen. Je lult met 'iedereen' op het vakquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat prima hoor. Mensen die 1 minuut voor tijd binnen zijn, zien alles perfect vanaf de trap en er zijn altijd nog stoeltjes beschikbaar.
Maar wij zijn er altijd iets van 15 min. voor tijd. Even rustig dat boekje met interviews boekje met reclames doorbladeren, broodje kroket en bier wegstoppen, Sjaak voor kankermongool uitmaken en met wat mensen babbelen op 't vak.
eerste wedstrijd stond ik op W3, toen gingen ze zeiken tegen de mensen die gingen staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Staat niet heel W2? Ik dacht dat heel W stond. Op W3-4 iedereen in ieder geval. En bij Z2-3 zit het middenste stuk.
ik had zondag een ander teamgenootje bij me, die ging langs het veld staan. Dus in rust ging.ik even naar haar toe. Was een jongeman die van alles aan haar ging vragen over mij. En vervolgens gingen ze zingenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
I stand corrected
Nog sjans gehad sinds Kuban trouwens? Dat ging maar door toen
Vind je het gek, ik zoek al jaren naar een vrouw die accepteert dat zondag Feyenoord-dag is en niet shoppen-in-een-of-ander-kutwinkelcentrum-dag, maar dat is hartstikke moeilijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
I stand corrected
Nog sjans gehad sinds Kuban trouwens? Dat ging maar door toen
Zijn er serieus mensen die dat niet weten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:17 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)t&utm_medium=twitter
Hij was de assistent van Ferguson
zijn er genoeg hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik zoek al jaren naar een vrouw die accepteert dat zondag Feyenoord-dag is en niet shoppen-in-een-of-ander-kutwinkelcentrum-dag, maar dat is hartstikke moeilijk
(Weer) 2e, nou jeej.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vooral die regel zegt m.i. alles.
Ontopic
Als Twente en Vitesse dit weekend gelijk spelen,Ajax wint en AZ bij wijze van verliest en Feyenoord weer wint dan staat de stadionclub ineens tweede...![]()
Tis wat hé Rotterdam.Durf te dromen...
op naar de coolsingelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef arjan1112 het volgende:
twente - Vitesse 0-0
ajax - heerenveen 0-1
nac - feyenoord 0-1
stand
1 ajax 48
2 feyenoord 46
3 twente 45
4 Vitesse 44
Klopt ja, dat kleine gedeelte tussen de trap en het middenste 'tunneltje' wilden van die oudjes zitten. Hebben ze alleen de eerste duels volgehouden, nu staan ze ook standaard. Al sta ik meer richting de spelerstunnel, prima vak.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eerste wedstrijd stond ik op W3, toen gingen ze zeiken tegen de mensen die gingen staan
Tevens zitten daar vieze oude mannetjes, die heel de tijd aan me haar zatenZo blij dat ik nu veilig op W1 sta
Je zei deze week nog dat jij het ging overwegen om je SCC niet te verlengen toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
Poll: Ik geef mijn SCC op wanneer Louis van Gaal trainer wordt
• Ja, en kom terug als hij oprot
• Ja, en kom nooit meer terug
• Nee, maar ik ben er niet blij mee
• Nee, ik ben er hartstikke blij mee!
• Joden lopen altijd weg (NOOIT Fey verlaten)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gelijk een poll eraan.
Hij ging verhuizen naar Groningen als Van Gaal trainer werd....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je zei deze week nog dat jij het ging overwegen om je SCC niet te verlengen toch?
Lekker vooraan staan, beetje spelers uitschelden. Godverredomme gezellig godverredomme.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt ja, dat kleine gedeelte tussen de trap en het middenste 'tunneltje' wilden van die oudjes zitten. Hebben ze alleen de eerste duels volgehouden, nu staan ze ook standaard. Al sta ik meer richting de spelerstunnel, prima vak.
Gezellig gebaartjes uitwisselen met Bruma, je weet hoe dat gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker vooraan staan, beetje spelers uitschelden. Godverredomme gezellig godverredomme.
Niks mis mee. Beetje middelvinger opsteken naar het uitvak #delevenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezellig gebaartjes uitwisselen met Bruma, je weet hoe dat gaat.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vind je het gek, ik zoek al jaren naar een vrouw die accepteert dat zondag Feyenoord-dag is en niet shoppen-in-een-of-ander-kutwinkelcentrum-dag, maar dat is hartstikke moeilijk
Was een geintje. Komende jaar zit ik waarschijnlijk wegens specialisatie in Groningen. Ik twijfel wat ik met mijn SCC moet doen, aangezien ik het onvoorstelbaar druk krijg komend jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij ging verhuizen naar Groningen als Van Gaal trainer werd....
Wat een onzinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was een geintje. Komende jaar zit ik waarschijnlijk wegens specialisatie in Groningen. Ik twijfel wat ik met mijn SCC moet doen, aangezien ik het onvoorstelbaar druk krijg komend jaar.
De opmerking over Gaal, kwam daar dus vandaan. Dat zou doorslaggevend zijn om hem een jaartje te laten rusten..
Gewoon gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was een geintje. Komende jaar zit ik waarschijnlijk wegens specialisatie in Groningen. Ik twijfel wat ik met mijn SCC moet doen, aangezien ik het onvoorstelbaar druk krijg komend jaar.
De opmerking over Gaal, kwam daar dus vandaan. Dat zou doorslaggevend zijn om hem een jaartje te laten rusten..
Klopt joh pikkie. Maar jij weet zelf ook dat Groningen op en neer haast niet te doen is, als alle plannen doorgaan (60 uur per week specialiseren ofzo,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een onzinIk vind de beste man ook een kankermongool, maar hij is niet groter dan de club.
Uurtje langer reizen dan ik doe, kan prima.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt joh pikkie. Maar jij weet zelf ook dat Groningen op en neer haast niet te doen is, als alle plannen doorgaan (60 uur per week specialiseren ofzo,, daarnaast een heel koophuis gaan verbouwen).
Zo'n Van Gaal is dan een makkelijk aangrijppunt om het vooral niet teveel te missen. Al denk ik dat ik ook komend jaar - mits ik in Groningen zit - "gewoon" SCC-dragert ben.
Heerenveen ooit gedaan in een uur en twintig minuten als ik het me goed herinner. Toen heb ik zo belachelijk hard gereden hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Muto het volgende:
HMF rijdt op zijn motor in een klein uurtje van Groningen naar Rotterdam.
En dit inderdaad. Jankbal die hij er rondvliegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef Muto het volgende:
HMF rijdt op zijn motor in een klein uurtje van Groningen naar Rotterdam.
Ok.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerenveen ooit gedaan in een uur en twintig minuten als ik het me goed herinner. Toen heb ik zo belachelijk hard gereden he
bier drinkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uurtje langer reizen dan ik doe, kan prima.
Begin eens met bier drinken, dat maakt je treinreis al een stuk aangenamer.
dus tegen de joden ga jij braaf aan het water?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie neemt mijn helftjes dan?.
Maar sowieso. Kiloknallen ben ik aan het doen hé.
Ik denk dat ik dan alle remmen er even af gooiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus tegen de joden ga jij braaf aan het water?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alle remmen er even af gooi. Die dag wil ik echt helemaal naar de kanker
Denk dat ik dat dan al ben, zaterdag feest in de Cruise Terminal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alle remmen er even af gooi. Die dag wil ik echt helemaal naar de kanker
Ik denk dat ik die zaterdag ook gewoon door ga pakken. Weet nog niet precies wat alleen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk dat ik dat dan al ben, zaterdag feest in de Cruise Terminal.
Sowieso naar de trainingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die zaterdag ook gewoon door ga pakken. Weet nog niet precies wat alleen.
kan nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu wel
Je neemt maar vrij
Mooie jinx weer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef De_Pel het volgende:
Morgen nog 2 punten van de welverdiende eerste plaats én de meest scorende ploeg in de eredivisie
edit: godverdetyvuskastanje
Beetje voorbarig inderdaad, bovendien is er nog meer dan een half uur te spelen in Enschede.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef De_Pel het volgende:
Morgen nog 2 punten van de welverdiende eerste plaats én de meest scorende ploeg in de eredivisie
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beetje voorbarig inderdaad, bovendien is er nog meer dan een half uur te spelen in Enschede.
Al verwacht ik dat Twente gewoon gaat winnen. Staan 1-0 voor, Vitesse heeft nog 10 man na een rode kaart en ze bakken er al een uur helemaal niets van.
Ajax wint morgen ook gewoon van die pannenkoek, maak je wat dat betreft ook maar geen illusies, en wij krijgen het gewoon weer heel erg moeilijk en het wordt een tyfuswedstrijd in Breda.
Voorspelbaarheid.
Luc komen jullie nog wel tegen komende week.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef De_Pel het volgende:
Met die pleurisverrader zal het nooit een warm weerzien wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Luc komen jullie nog wel tegen komende week.![]()
Maar of het een warm weerzien wordt...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met die pleurisverrader zal het nooit een warm weerzien worden
Vind ik zelf één van de mindere opties, lijkt mij niet met voetbal als oogpunt ontwikkeldquote:Kuip schittert op Zuid én geeft omgeving nieuw leven
Het vernieuwde Feyenoord-stadion van de Rotterdamse architect Erick van Egeraat is van alle markten thuis. Zijn Kuip staat bovendien in een gebied dat een ingrijpende transformatie ondergaat. Het ambitieuze plan is één van de zeven initiatieven die nog in de race zijn voor de bouw van een nieuw of vernieuwd stadion op de plek van de huidige voetbaltempel.
Het uitgangspunt is de huidige, uit 1937 stammende Kuip die - zo wil Van Egeraat - intact wordt gelaten. 'Wat voorop staat is dat het Kuip-gevoel behouden blijft.'
Kern van zijn plan is de ontwikkeling van de omgeving, waarbij de nu nog weinig samenhangende gebieden (Veranda, Varkenoord, Stadiondriehoek en Laan op Zuid) aaneen worden gesmeed. 'Er komt daar een scala van activiteiten,' zegt hij, 'met onder andere winkels, een kleine indoor-hal, kantoren, woningen en een hotel. Iedere dag is er wat te beleven, en kan er geld worden verdiend.'
Het stadion zal 65.000 stoeltjes tellen, en biedt niet alleen plaats aan voetbal maar ook aan concerten en andere grote evenementen. Het dak is afsluitbaar. Van Egeraat: 'De kosten schatten we op maximaal 200 miljoen euro. Maar een precieze kostencalculatie zou waarschijnlijk ver daaronder kunnen uitkomen.'
De Kuip-trojka, die alle opties onderzoekt, wil vóór april met een voorstel komen over wie deze prestigieuze mega-klus mag gaan uitvoeren.
Is dat Cabral?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:22 schreef Bombvis het volgende:
Stadionplan 375:
[..]
Vind ik zelf één van de mindere opties, lijkt mij niet met voetbal als oogpunt ontwikkeld
Hm, zou kunnen ja. Alhoewel het ook vrouwenvoetbal zou kunnen zijn, gezien de grensrechter. Van Egeraat had trouwens in 2012 al filmpje op YouTube over wat hij van plan was:quote:
Ok manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Feyenoord verkocht hem maar al te graag
Ja nee we gaan een beetje zelf talent opleiden, en hem na een jaar bankzitten voor dik 5 miljoen extra terughalenquote:toen hij weg wilde bij Inter wilde hij wel terug naar De Kuip
Van Hooijdonk, Emerton, Buffel, Ono, iedereen terughalenquote:
Meteen Europees, dit dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van Hooijdonk, Emerton, Buffel, Ono, iedereen terughalen
4x kampioen in 10 jaar, allesquote:
Is bijna nog een slechtere optie dan Co 'welke neger?' Adriaanse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Garantie voor prijzen. Is enorm goed in het winnen van bekers. Europees, nationaal....
Fuck man. Ik zou haast liever Van Gaal zien dan Marwijk, ondanks dat het Maasgebouw vrijwel direct in een permanente shocktoestand zal verkeren en Van Gaal zich hevig zal verzetten tegen het amateurisme.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Is bijna nog een slechtere optie dan Co 'welke neger?' Adriaanse.
Adriaanse gaat De Boeet en BMI niet uit elkaar kunnen houden..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
Van Marwijk is meer een prestatietrainer, zie liever iemand die in staat is de potentie van onze jeugdspelers optimaal te benutten.
Wat dat betreft heb je wellicht meer aan Adriaanse.
Dick Advocaat aldus Johan Derksen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef PIETR het volgende:
Hoezo is er nog steeds geen naam gelektNu vrees ik dat ze dadelijk een verrassing uit de hoge hoed toveren. Martin Jol ofzo, Henk ten Cate of Aad de Mos
![]()
![]()
![]()
Omdat ze eindelijk een keer informatie binnen het Maasgebouw kunnen houden (nou ja, sinds Don Leo zo ongeveer weg is)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:48 schreef PIETR het volgende:
Hoezo is er nog steeds geen naam gelektNu vrees ik dat ze dadelijk een verrassing uit de hoge hoed toveren. Martin Jol ofzo, Henk ten Cate of Aad de Mos
![]()
![]()
![]()
Kom je bij mij in w2 staan? Ik heb er nog nooit een ontmoetquote:
Precies de reden dat wij op W1 staan ipv W2.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kom je bij mij in w2 staan? Ik heb er nog nooit een ontmoet
Het percentage is bij ons met C_A en A ongeveer 40/60quote:Op zondag 16 februari 2014 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies de reden dat wij op W1 staan ipv W2.
Is dat een trend aan het worden of zo? Een uithangbord met veldtrainers? Kan niet 1 iemand meer alles alleen af?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:59 schreef OProg het volgende:
Met Van Marwijk zou het misschien iets kunnen zijn als je een soort Engels systeem hebt waarbij hij het uithangbord is en Van Gastel en Van Bronckhorst het veldwerk doen.
Vanavond bij de film geweest. Ik heb een hoop gelegenheden gezien waar mensen stiekem een lijntje snuiven waarbij iedereen het weet maar ze toch hun best doen het te verbergen. Nu zag ik figuren midden in de bioscoop hele pakkies leegsnuiven.
crap..quote:Op zondag 16 februari 2014 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies de reden dat wij op W1 staan ipv W2.
Gaat helemaal nergens over idd. Ja laten we een 'grote naam' aan ons binden alleen voor de persconferenties e.d.. Zo iemand doet het natuurlijk voor een appel en een eiquote:Op zondag 16 februari 2014 09:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is dat een trend aan het worden of zo? Een uithangbord met veldtrainers? Kan niet 1 iemand meer alles alleen af?
ja of onlogisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het percentage is bij ons met C_A en A ongeveer 40/60Nu moet alleen nog Sjaak een wef reeg'len.
we kunnen ook een lauwe kroket eten?quote:Op zondag 16 februari 2014 08:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kom je bij mij in w2 staan? Ik heb er nog nooit een ontmoet
Dat kan. En lauw bier dat niet te bikken is. Nou ja, bier..wat er voor door moet gaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kunnen ook een lauwe kroket eten?
Die was de laatste keer echt heetverbrande me tong
In slootwater zit nog meer alcoholquote:Op zondag 16 februari 2014 09:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat kan. En lauw bier dat niet te bikken is. Nou ja, bier..wat er voor door moet gaan.
Je moet ook van tevoren genoeg fatsoenlijk bier drinken wil je die emmers nog kunnen verdragen. Nuchter beginnen in de kuip is voor echte die-hards.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In slootwater zit nog meer alcohol
en over 2 weken ben ik al vroeg op varkenoord te vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 09:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat kan. En lauw bier dat niet te bikken is. Nou ja, bier..wat er voor door moet gaan.
Hm. Wij beginnen altijd in de Schuimspaan. Ik geloof dat alleen de serveersters vrouwen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en over 2 weken ben ik al vroeg op varkenoord te vindenDaar lopen overigens ook genoeg meiden hoor
Met je wijf naar Feyenoord... Neverquote:Op zondag 16 februari 2014 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja of onlogisch.
Sjaak moet gewoon zijn zus meenemen. Zien we kapiteintje ook wat vaker![]()
Wat is er mis met A?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met je wijf naar Feyenoord... Never
Ligt voor mij aan het type vrouw. Van die poederdozenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks, maar ik zal het nooit doen
nulletje of 8 gaat het worden denk ik zo, 5x immers, 3x pellequote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt van fuck heel dat nac dan, die pakken we gewoon
Dat denk ik dus ook gewoon hé.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:33 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt van fuck heel dat nac dan, die pakken we gewoon
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:35 schreef Antaris het volgende:
Volgens mij is de trainer van Zwolle wel een goede voor feyenoord.
Geen idee hoe hij heet trouwens.
Wat begint die kerel een zeiksnor te worden zegquote:Bert van Marwijk is de luiste trainer ooit, volgens Raymond Verheijen. De conditietrainer maakt er een gewoonte van om op Twitter snoeihard uit te halen naar collega's in de voetballerij. Gisteren was Van Marwijk aan de beurt.
Van Marwijk werd gisteren na een dramatische reeks resultaten ontslagen bij Hamburger SV. Bij de Duitse club baarde hij opzien door zijn spelers enkele dagen vrijaf te geven na een flinke nederlaag. Volgens Verheijen plande Van Marwijk de trainingen zo, dat hij genoeg tijd had om op en neer naar Nederland te reizen.
quote:
Wat is daar raar aan dan? NAC uit, altijd lastig.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]ok man.
Ajax 40 - 45 Heerenveen.
Zeikers die moe worden van 40-45 grappen of toeschrijven aan enkel Caland:
[ afbeelding ]
Oké man.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? NAC uit, altijd lastig.
Als het nou nog grappen waren... Beetje krampachtig inmiddels brada...quote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]ok man.
Ajax 40 - 45 Heerenveen.
Zeikers die moe worden van 40-45 grappen of toeschrijven aan enkel Caland:
[ afbeelding ]
In dit geval zijn we zelf onze grootste tegenstander. NAC vind ik totaal geen ploeg hebben om bang van te worden, maar dit Feyenoord kan er zomaar punten tegen verspelen.. net als vorig jaar totaal onnodig gebeurde.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? NAC uit, altijd lastig.
Welnee joh. Gewoon overal waar een getal ken, 40-45.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het nou nog grappen waren... Beetje krampachtig inmiddels brada...
De afgelopen 5 jaar waren wat dat aan gaat drama. Zegt echter geen klote over dit jaar. Nuff said.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In dit geval zijn we zelf onze grootste tegenstander. NAC vind ik totaal geen ploeg hebben om bang van te worden, maar dit Feyenoord kan er zomaar punten tegen verspelen.. net als vorig jaar totaal onnodig gebeurde.
Whatever. Ik negeer het sowieso, is inmiddels ernstig ongrappig. Niveautje Rens/Stijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welnee joh. Gewoon overal waar een getal ken, 40-45..
En anders blijft de deal-with-it van toepassing.
Nou, beide tevreden.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Whatever. Ik negeer het sowieso, is inmiddels ernstig ongrappig. Niveautje Rens/Stijn.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Whatever. Ik negeer het sowieso, is inmiddels ernstig ongrappig. Niveautje Rens/Stijn.
Moet je het wel goed doen natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De afgelopen 540-45 jaar waren wat dat aan gaat drama. Zegt echter geen klote over dit jaar. Nuff said.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen natuurlijk
Ik denk dat de ploeg extreem scherp staat.quote:Verder winnen we denk ik weer eens onnodig krap. Scenario Roda-uit enzo.
Vooraf en in de pauze draait De Koe de trailer van TOSOTHIW, 0-7 dit dat.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat de ploeg extreem scherp staat.
Trailers zijn helaas indrukwekkender dan de filmquote:Op zondag 16 februari 2014 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vooraf en in de pauze draait De Koe de trailer van TOSOTHIW, 0-7 dit dat.
Viel te verwachten, nadat ze niet naar De_HMFgod wilde luisteren over hoe het moestquote:Op zondag 16 februari 2014 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trailers zijn helaas indrukwekkender dan de film.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Viel te verwachten, nadat ze niet naar De_HMFgod wilde luisteren over hoe het moest
Nee hoor. Sterker nog, de ideeën die ik had zijn zo extreem nauwgezet uitgewerkt door deze heren, dat het vrijwel eenzelfde documentaire opgeleverd zou hebben inhoudelijk. Qua techniek, setting, etc. had ik wel hele andere keuzes gemaakt waarschijnlijk. Maar dat is het mooie van artistieke vrijheid: iedereen doet zijn werk op een andere manier. Laat 100 mensen een blote vrouw schilderen, en werkelijk geen een van de schilderijen zal op elkaar lijken als de mensen enigszins talent hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Viel te verwachten, nadat ze niet naar De_HMFgod wilde luisteren over hoe het moest
Kan hij niet. Ben ik echt van overtuigd.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:14 schreef Muto het volgende:
Mooi om te zien dat Manu zich ontwikkelt bij Cambuur. Al blijf ik sterke twijfels te hebben of hij het in de kleine ruimte ook kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |