vrijdag ....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben ik ook. Probeer wat achter de vodden van 3rd parties aan te zitten, maar dat lijkt ook trekken aan een dood paard vandaag

quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
----
damn, werk vraagt weer wat aandacht

Klussen en spullen verhuizenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:02 schreef Merlijn het volgende:
Ach ja. Maar wat gaan jullie dit weekend doen?

Schiet het een beetje op in je huisje?quote:

juhj, ik sta in een top50quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)owchat&tab=tab_table

Omdat je 19 posts gemaakt hebt hier?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:19 schreef photolex het volgende:
[..]
juhj, ik sta in een top50
maar... wrom...

19! Posts!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je 19 posts gemaakt hebt hier?

Oh jawel. Het lijstje met klusjes is niet zo heel lang, het is al prima leefbaar. Er moet nog een keer goed gepoetst worden en dat sfeer dingen. En van ding ik t primaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Schiet het een beetje op in je huisje?

Gaat prima hoor...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn sfeer wordt bepaald door lege bierflesjes

Bij mij ook hoor.quote:

Daarbovenop zeker nog de flesjesquote:

Zag gisteren kerstspullen bij de supermarktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:14 schreef Ener-G het volgende:
Ik zag de paaseieren al weer liggen gisteren in de supermarkt

ja die zag ik twee weken terug al. Belachelijk..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:14 schreef Ener-G het volgende:
Ik zag de paaseieren al weer liggen gisteren in de supermarkt

Klopt ik ging gisterenavond alles weg. Maar een kaartje met een lieve hond gekocht ^^ vannacht stiekem zitten schrijven en op zijn nachtkastje gelegd. Ik werd wakker bij een bos rozen. Dat was onze Valentijn weer ^^quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:14 schreef xuryah het volgende:
Wilde nog even een Valentijnskaart kopen... nou alles van Valentijn is alweer weg in de winkels!

Alweer in Amsterdamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]TV / [Gratis] Kaartjes voorvertoning Non-Stop![/warning]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |