Ik heb een valentijszakdoek gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we al kaartjes gehad lieve mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb een valentijszakdoek gehad
AhwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik denk dat ze beledigd zou zijn als ik hem niet zou gebruiken...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Dus je haalt je neus op met haar liefde? Lekkere papa ben je
Ik verwacht nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we al kaartjes gehad lieve mensen?
Ze weet nu al hoe de wasmachine werkt, goed bezig!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beledigd zou zijn als ik hem niet zou gebruiken...
"Pappa, ik heb hem extra met tieshjurtverf gemaakt hoor! die kan in de wasmasjien!"
[..]
Ahh, liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen waarom die schijtende hond?
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
Die snapte ik ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ahh, liefAlleen waarom die schijtende hond?
Nou, daar kwam ze dus gisteren mee inderdaad. Ze wilde een cavia en had met mamma overlegd. Mamma had gezegd: prima, maar dan moet jij hem verzorgen en gaat hij ook mee naar pappa. Maar aangezien wij 9 van de 10x onderweg zijn naar mijn limburgse familie is dat niet handig en dus moest ik nee verkopen. Ergo: wie is nu de boeman....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
Stille hint, papa, ik wil een hont!
Die willen allemaal niet!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
Haal je die limburgers toch hierheen?
Je denkt in beperkingen!
Rare jongens, die limburgers.quote:
Oops..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)owchat&tab=tab_table
Lekker boeiendquote:
Kano is meeverzekerd in deze slowchat als inboedel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Agh jij staat tweede dus wat dat betreft
Vanavond training geven, daarna verjaardag. Vroeg naar bed want morgen waarschijnlijk een wedstrijd fietsen. Zondag naar mijn zus fietsen en nog boodschappen doen ergens tussendoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:02 schreef Merlijn het volgende:
Ach ja. Maar wat gaan jullie dit weekend doen?
Tis maar goed dat de stats van de PUB sc niet zomaar opgehaald kunnen wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Agh jij staat tweede dus wat dat betreft
Ik krijg vanavond schoonouders op bezoek. Hun honden blijven dit weekend hier. Voor de rest heb ik echt nog geen idee. Ja zondag avond blijven ze eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:02 schreef Merlijn het volgende:
werken...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:02 schreef Merlijn het volgende:
Het scheelt dan misschien dat ik alleen in deze SC zit en verder niet zo heel actief ben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de stats van de PUB sc niet zomaar opgehaald kunnen worden
Nope.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het scheelt dan misschien dat ik alleen in deze SC zit en verder niet zo heel actief ben.
Bestaat pub weer dan?
Nee, ik stop halverwege dit keerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanavond training geven, daarna verjaardag. Vroeg naar bed want morgen waarschijnlijk een wedstrijd fietsen. Zondag naar mijn zus fietsen en nog boodschappen doen ergens tussendoor.
Jij? Naar limburg zeker?
Cool, ga je naar de kempervennen ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik stop halverwege dit keerGa een weekendje weg in de buurt van Eindhoven.
Nee, pak een hotelletje in de buurt. Even weg van alles.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Cool, ga je naar de kempervennen ofzo?
Oke, veel plezierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, pak een hotelletje in de buurt. Even weg van alles.
Thnx. Moet eerst nog even centjes verdienen...quote:
Hoort er bij hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Thnx. Moet eerst nog even centjes verdienen...
quote:
voor jezelf begonnen ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]Tijd dat ik mijn eerste factuur eens naar buiten kan sturen... En dan nog pakweg een maand wachten voordat die betaald wordt
Haha ja dat is hier ook altijd zo ellende.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]Tijd dat ik mijn eerste factuur eens naar buiten kan sturen... En dan nog pakweg een maand wachten voordat die betaald wordt
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:31 schreef t-i-m het volgende:
[..]
voor jezelf begonnen ?
je staat wel online....
Het is Vrijdag. Maandag weer proberen ^^quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Ben ik ook. Probeer wat achter de vodden van 3rd parties aan te zitten, maar dat lijkt ook trekken aan een dood paard vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |