Tof! Ik ben erbijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]TV / [Gratis] Kaartjes voorvertoning Non-Stop![/warning]
Dank je wel hoor!quote:
Ja? Gaaf! Ben benieuwd hoe je in 't echt bentquote:
In dit geval geen optie. Ik moet opruimen om mijn spullen bij elkaar te kunnen leggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
Jazeker. Meestal laat ik het dan een rotzooi zijn en ga wat leuks doen.
Dan smijt ik vaak alles wat ik niet nodig heb in 1 hoek en de spullen die ik wel nodig heb in de anderequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In dit geval geen optie. Ik moet opruimen om mijn spullen bij elkaar te kunnen leggen.
Ach ja.. zal wel een uitloopje zijn van de toch al niet zo toffe avond gisteren...
tis er aan de hand?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In dit geval geen optie. Ik moet opruimen om mijn spullen bij elkaar te kunnen leggen.
Ach ja.. zal wel een uitloopje zijn van de toch al niet zo toffe avond gisteren...
Herkenbaar. Een grote zooi bij mij momenteel. Had van de week wat nodig, alles overal vandaan getrokken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:32 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. kennen jullie dat, een waslijst aan dingen op de todo...voorgenomen om het huis een beetje aan kant te maken, spullen klaarleggen maar ondertussen maak je er een nog grotere zooi van?![]()
K heb alleen 't 6e les #can'ttouchmequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef J03llV het volgende:
Mogguh,
3 uurtjes school dan weer naar huis! Lekker heur
Ik heb geen lesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
K heb alleen 't 6e les #can'ttouchme
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan smijt ik vaak alles wat ik niet nodig heb in 1 hoek en de spullen die ik wel nodig heb in de andere
Eigenlijk vanalles, maar een "we moeten even praten" momentje met de vriendin hakt er wel altijd in.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk vanalles, maar een "we moeten even praten" momentje met de vriendin hakt er wel altijd in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |