Ga eens slapen. Kinderbedtijd is al geweest.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Susteren het volgende:
Fot battles, het moet niet gekker worden.
Ik had zojuist een heel verhaal getypt maar me bedacht. Hoef me toch niet te verantwoorden voor een mening over bepaalde users?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, er omheen praten natuurlijk wel the easy way out.
Wat heb ik er mee te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ouwesok, die net als altijd een droge opmerking plaatst die ik wel kan waarderen, maar die blijkbaar niet ziet. En je hebt het over meervoud. Maarja, ik heb het tegen de jongen die altijd gelijk heeft.
Weltrusten
Fok hoeft toch geen safe harbor of peace te zijn, er mag toch ook gewoon kritiek worden gegeven? Ik ga ook niet huilen als Stefan weer een opmerking over gear maakt tegen mij, is z'n goed recht.quote:
quote:
Heel de dag visite gehad dus helaas. Jij nog op pad geweest?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
nog foto's gemaakt? Het weer zat wel mee vandaag.
Jij moet trouwens eens naar een meet komen met zo'n beeste motor van je, vind ik wel gaaf.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Snap niet wat iedereen altijd op susteren haat. Lekker makkelijk met z'n allen.
Nee ook niet. Heb vrij weinig gedaan. Vooral voetbal gekeken eigenlijk. Had nergens zin in vandaag.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel de dag visite gehad dus helaas. Jij nog op pad geweest?
Ik haat helemaal niet op Susteren. Maar ik mag best mijn mening geven en of dat nou Susteren, Kano, Ynske, Puala had geweest had geen reet uitgemaakt. Ik vind Susteren best vermakelijk dus so far geen problemen mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
Snap niet wat iedereen altijd op susteren haat. Lekker makkelijk met z'n allen.
Is helemaal niet erg lekker lummelenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ook niet. Heb vrij weinig gedaan. Vooral voetbal gekeken eigenlijk. Had nergens zin in vandaag.
Als 't een beetje uitkomt en mooi weer is dan kan dat wel geregeld worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jij moet trouwens eens naar een meet komen met zo'n beeste motor van je, vind ik wel gaaf.
Bij mijn flickr staat een fotoquote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Susteren het volgende:
Toch wil ik echt eens een meet inclusief Stefan en alle andere fotters, dat lijkt me pas echt gaaf. Is er teminste een gezicht achter zo'n ava.
Heb ik ook nog stukje van gekeken. Ze kunnen het beter het nk noemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg lekker lummelenheb wel het schaatsen gekeken.
Haha ja echt he. 1,2,3 en 4quote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik ook nog stukje van gekeken. Ze kunnen het beter het nk noemen.
Ait!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als 't een beetje uitkomt en mooi weer is dan kan dat wel geregeld worden.
Zit op mobiel dus kan je flickr link niet zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij mijn flickr staat een foto
Mijn ava is veel knapper dan ik in het echt benquote:Op zondag 16 februari 2014 22:38 schreef Susteren het volgende:
Toch wil ik echt eens een meet inclusief Stefan en alle andere fotters, dat lijkt me pas echt gaaf. Is er teminste een gezicht achter zo'n ava.
http://www.flickr.com/photos/85740832@N06/quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zit op mobiel dus kan je flickr link niet zien.
Vast niet hihihihi xxxquote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Uncle het volgende:
[..]
Mijn ava is veel knapper dan ik in het echt ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |