Ik reageer 9/10 keer serieus, maak ik eens een grapje en meteen op te tenen getrapt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed nadenken als iedereen er hetzelfde over denkt.
Niet echt de plek om een grap te maken he. Beginners nemen het voor waar aan wat mensen met meer ervaring te melden hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik reageer 9/10 keer serieus, maak ik eens een grapje en meteen op te tenen getrapt.
Hoop dat je in real life anders reageert als je shit over je heen krijgt, maarja ik ken je dan ook niet.
De rest van de wereld snapt je niet, lijkt me idd duidelijk niet jouw fout.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik reageer 9/10 keer serieus, maak ik eens een grapje en meteen op te tenen getrapt.
Hoop dat je in real life anders reageert als je shit over je heen krijgt, maarja ik ken je dan ook niet.
Gelukkig is fok dan ook niet mn hele wereld.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:04 schreef freud het volgende:
[..]
De rest van de wereld snapt je niet, lijkt me idd duidelijk niet jouw fout.
Wat? Waar krijgt T-P shit over zich heen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid posts die je maakt zou je soms anders verwachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gelukkig is fok dan ook niet mn hele wereld.
Haha klopt heb wel een zwak voor fok hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid posts die je maakt zou je soms anders verwachten
Dan nog was dat niet een handige plek voor een lolletjequote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Haha klopt heb wel een zwak voor fok hoor.
Maar jongens calm down, ik maak gewoon soms een lolletje, in het echt ook. Toch heb ik ook vele malen serieuze en uitgebreide adviezen gegeven, maar alleen het negatieve wordt weer aangehaald.
Lolletje maken is prima, maar het was gewoon niet het moment en de plek ervoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar jongens calm down, ik maak gewoon soms een lolletje, in het echt ook. Toch heb ik ook vele malen serieuze en uitgebreide adviezen gegeven, maar alleen het negatieve wordt weer aangehaald.
Oke het was wellicht niet echt fair tegenover een beginner, maarja het ging bijna vanzelf.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan nog was dat niet een handige plek voor een lolletje
Oh, geweldig.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar jongens calm down, ik maak gewoon soms een lolletje, in het echt ook.
Ik vraag me af of sommige hier in het echt net zo broos zijn als dat ze hier doen voorkomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Oh, geweldig.
Wanneer kunnen we de eerste zo ongeveer verwachten
Geloof me ik ben niet broos, niet boos of wat dan ook. Maar dit was gewoon echt niet handig en blij dat je dat nu zelf ook inzietquote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommige hier in het echt net zo broos zijn als dat ze hier doen voorkomen.
Vroeger nooit in de zandbak mogen spelen?
Op wie doel je daarmee?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommige hier in het echt net zo broos zijn als dat ze hier doen voorkomen.
Vroeger nooit in de zandbak mogen spelen?
Niet op jou in ieder geval, jij bent nou niet echt wat je noemt een broos figuur.quote:
Wie dan wel? Als je zo stoer bent om beschuldigingen te uiten moet je ook maar even erbij vertellen over wie je het hebt.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Niet op jou in ieder geval, jij bent nou niet echt wat je noemt een broos figuur.
Wie quote ik?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie dan wel? Als je zo stoer bent om beschuldigingen te uiten moet je ook maar even erbij vertellen over wie je het hebt.
Ouwesok, die net als altijd een droge opmerking plaatst die ik wel kan waarderen, maar die blijkbaar niet ziet. En je hebt het over meervoud. Maarja, ik heb het tegen de jongen die altijd gelijk heeft.quote:
Sleep tight. Don't let the bedbugs bitequote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ouwesok, die net als altijd een droge opmerking plaatst die ik wel kan waarderen, maar die blijkbaar niet ziet. En je hebt het over meervoud. Maarja, ik heb het tegen de jongen die altijd gelijk heeft.
Weltrusten
Tsja, er omheen praten natuurlijk wel the easy way out.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Susteren het volgende:
Fot battles, het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |