niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef Soempie het volgende:
En hebben er al mensen hier kaartjes gekregen?
Jazeker! Twee stuks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef Soempie het volgende:
En hebben er al mensen hier kaartjes gekregen?
Spuit 11.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Jazeker! Twee stuks.
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Niet in dit topicquote:
+1quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef Bart het volgende:
Maar nee, zoals normale mensen moet ik werken dus ik heb geen idee wat er thuis in de brievenbus ligt. Het zou me verbazen als het meer dan 0 kaarten zou zijn.
Zet je adblocker uit.quote:
Ik vermoed dat B. wel beter weet dan dat ze die op FOK! aan heeft staanquote:
Geen idee. Maar dat is de meest voorkomende oorzaak van het niet meer kunnen quoten e.d.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat B. wel beter weet dan dat ze die op FOK! aan heeft staan
Bij mij werkt het als ik naar http://frontpage.fok.nl/ ga. Dan klik ik op het rode handje, en dan Don't run ads on this domain. In de popup schuif je dan de slider helemaal naar rechts, zodat er staat:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Dat heb ik al 300 keer gedaan, maar om de een of andere reden zet chrome die steeds weer aan. En ja, ik heb gedaan wat die video zegt.
Blijkbaar. Nu maar eens zien of het definitief werkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mij werkt het als ik naar http://frontpage.fok.nl/ ga. Dan klik ik op het rode handje, en dan Don't run ads on this domain. In de popup schuif je dan de slider helemaal naar rechts, zodat er staat:
AdBlock won't run on any page matching:
*.fok.nl/*
En dan Exclude klikken.
Werkt dit bij jou?
+1quote:
Mooi, Lubje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:16 schreef lubje25 het volgende:
Kreeg een foto van de stickerboer:
[ link | afbeelding ]
Je wordt 50?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Einde whisky festival Alkmaar. Nu treinen naar huis en zondag weer Schotse brunch in Alkmaar.
Morgen Abraham feestje...
Nee, dat duurt nog een paar jaar.quote:
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog dank voor de overige felicitaties![]()
heeft verrasingsdag/ nacht georganiseerd. We zijn nu in Antwerpen
![]()
dus Goedemorgen
goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
dus Goedemorgen
Wat lief.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
dus Goedemorgen
Morning!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
dus Goedemorgen
Ik moest te lang over de term snijplank nadenkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je een snijplankje hebt gekregen, kom je dan ook weer wat vaker hier?
Multi-tasken, multimedia en dan kom je er wel...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest te lang over de term snijplank nadenken
Snijplankje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu je een snijplankje hebt gekregen, kom je dan ook weer wat vaker hier?
ik ben van nature vrij onnavolgbaar tochquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Snijplankje.
Ja, dat hoop ik wel. Het is in elk geval een stuk makkelijker zo om te volgen wat jullie schrijven.
Is dat Kleintje pils? Of zijn die er helemaal niet bij?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kijk schaatsen op de BBC en in plaats van het praatgroepje dat de NOS uitzendt krijgen wij te zien wat er in het stadion gebeurd tijdens de pauze. Het dweilorkest was zó zó leuk!
3 duizendste, met je ogen knipperen duurt langer denk ikquote:
je zag het aan zijn gezichtquote:
volgens mijn pa was het 4 cm...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
3 duizendste, met je ogen knipperen duurt langer denk ik
bij 50 km/u is het idd 4cmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je zag het aan zijn gezicht
[..]
volgens mijn pa was het 4 cm...
Moet ´ie maar beter z´n best doen, je kan niet allemaal een gouden plak winnen.quote:
Die jongen heeft hier 4 jaar voor getraind, van alles gelaten en voor gedaan. Dan is ie zo dichtbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ´ie maar beter z´n best doen, je kan niet allemaal een gouden plak winnen.
Z´n verongelijkte houding vind ik beneden peil...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ´ie maar beter z´n best doen, je kan niet allemaal een gouden plak winnen.
Z´n verongelijkte houding vind ik beneden peil...
Als eerste reactie niet, maar om daarna als een chagerijn op het erepodium plaats te nemen en lopen janken tijdens een interview voor de NOS vind ik weinig chic.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die houding vind ik als eerste reactie niet gek.
Had ie dan wel gewonnen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mja hij was zó close. Ze zouden gewoon net als in het skiën honderdsten aan moeten houden
Er is er maar één die dat had minieme tijdverschil had kunnen voorkomen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mja hij was zó close. Ze zouden gewoon net als in het skiën honderdsten aan moeten houden
Gewoon op mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Lubje waar typ jij op?
Er staan allemaal gekke Z-met-kringeltjes in je quote
ik snap hem welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als eerste reactie niet, maar om daarna als een chagerijn op het erepodium plaats te nemen en lopen janken tijdens een interview voor de NOS vind ik weinig chic.
Margot Boer won 2 keer brons en zij was wel tevreden, zoals dat m.i. hoort...
beidenquote:
uiteraard heeft hij niet gewonnen omdat hij niet de snelste was, daarover is ook geen discussie. Of wel, als je een artikel daarover in de quest van november leest, maar laten we er gewoon van uitgaan dat de tijdwaarneming klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met MM eens, waarvoor hebben we anders tijdswaarneming? Moeten we er dan zo'n kansloze jurysport van maken, wie schaatst het mooist de 500m
Naarmate je kleinere marges wil meten wordt het moeilijker, en daar heeft Quest inderdaad een artikel over geschreven. Aan de andere kant: in de Formule 1 meten ze standaard in duizendsten en in IndyCar meten ze nog wel eens in tienduizendsten van een seconde. Het kan dus blijkbaar welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met MM eens, waarvoor hebben we anders tijdswaarneming? Moeten we er dan zo'n kansloze jurysport van maken, wie schaatst het mooist de 500m
Niet mee eens. Beerenburg is ook een kruidendrankje, maar dat is aanmerkelijk minder zoet dan Jägermeisterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Jagermeister smaakt zo ongeveer als het gemiddelde kruidendrankje geloof ik
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:03 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, wat ligt dat bed toch weer lekker![]()
De reactie van Boer bij haar eerste brons was geweldig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als eerste reactie niet, maar om daarna als een chagerijn op het erepodium plaats te nemen en lopen janken tijdens een interview voor de NOS vind ik weinig chic.
oh dat heb ik allemaal niet gezien verder. Alleen zijn reactie net na de race heb ik gezien en die snapte ik welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 16 februari 2014 02:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet mee eens. Beerenburg is ook een kruidendrankje, maar dat is aanmerkelijk minder zoet dan Jägermeister
Jij gaat ook naar Groningen in maart toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Joho!
Gisteren een geweldig Abraham feest gehad met een wandelend diner (geen lopend buffet!) en zo meteen op pad naar Alkmaar voor het afsluitende full Scottish breakfast van het Hielander Whisky Festival in de Grote Kerk daar...
Ja, ik ben er de hele zaterdag en overnacht in het University hotel.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar Groningen in maart toch?
E. gaat waarschijnlijk naar het festival met z'n broer, ik ga misschien shoppenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ben er de hele zaterdag en overnacht in het University hotel.
Ben jij dan ook in Grun?
Wat voor koekjes zijn het geworden?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik draag bij aan het antifeministische sentiment door koekjes te bakken op zondagochtend
Banaan-havermoutquote:Op zondag 16 februari 2014 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor koekjes zijn het geworden?
quote:
Zaterdag? Bakkie koffie o.i.d. doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
E. gaat waarschijnlijk naar het festival met z'n broer, ik ga misschien shoppen
Over welke schaatster heb je het?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
Dat ziet er weer goed uit bij het schaatsen.
Nu even over de huidige resultaten op de 1500mquote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over welke schaatster heb je het?
Leenstraquote:Op zondag 16 februari 2014 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over welke schaatster heb je het?
Je liegt, ik lees net dat je het over Leenstra hebt...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu even over de huidige resultaten op de 1500m![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liegt, ik lees net dat je het over Leenstra hebt...
En blik ook nog...quote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ook bij de vrouwen nu goud, zilver en brons voor Nederland!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |