De goedkoopste 11 speed groep is de athena, en dan is athena alu iets voordeliger tov athena carbon. Maar dat scheelt niet zo heel veel. Je kan de 10 speed centaur wel nemen alleen moet je dan steeds cassette wisselen als je wielen wisselt. Je kan wel op dezelfde wielen 10 speed of 11 speed monteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:26 schreef Oksel het volgende:
Alleen vind de groep eigenlijk nog wat te duur. Maar is de goedkoopste zwarte groep 11sp waarmee ik kan uitwisselen met mijn andere fiets. Of toch gewoon een 10SP Centaur Carbon groep erop? SRAM moet op een Shimano body toch? Of kan dat ook op een Campa body?
Streven was <1000 EUR.
Doe es poetse jonge!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die van mij ook alu, mix van ultegra en 105. Al wel uit 2011 geloof ik.
[ afbeelding ]
Dat velglintquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef kaasplankje het volgende:
Hahaha die alieexpress heeft ook nep bora ultra two voor 540.- USD zullen ze leuk vinden bij Campa.
http://www.aliexpress.com(...)13137_798522629.html
En dan past 't ook mooi bij zijn fietsprestatie's!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:42 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien hebben ze ook wel nepgroepen Okkie dan kan je een Colnago met bora's in mekaar trappen voor 1500.-
Doet het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:02 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier klopt Bouke Sven!
mollema?quote:
rvnh schrijf ik me altijd eigenlijk op de dag zelf inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef ddx het volgende:
Heb me op dit moment alleen nog ingeschreven staan voor Ronde van Noord-Holland en Jan Janssen Classic
(en zie dat ik zit te reageren op oude discussie)
Dan rij ik zwartquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:13 schreef ddx het volgende:
Ach kreeg spam van ze dus toen maar ff ingeschreven
En met temperaturen van dit jaar zou het nog best wel eens druk kunnen zijn/icm max tickets ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |