En qua smeermiddel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook die BBB blokjes in de winterfiets Kaneau, in de koersfiets doe ik of originali Campa of koolstops, die vind ik ook okay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Verwen je ketting eens op deze speciale dag Kano.Tijdje geprobeerd, maar zo'n mango lucht is ook maar raar op het pontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Tjonge jongequote:Let op: momenteel zijn we onderbezet omdat we op de Eurobike 2013 zitten. Wij zijn 31 augustus terug. Hierdoor worden orders met vertraging behandeld.
Koolstop werkt prima voor mij, 10¤ voor een setje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook die BBB blokjes in de winterfiets Kaneau, in de koersfiets doe ik of originali Campa of koolstops, die vind ik ook okay.
ja allangquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
Heb je de fiets van mevrouwkaas eigenlijk al gefixt? Daar was ze laatst nogal gepikeerd over dacht ik
Het voordeel van carbon blokjes is dat ze remmen op carbon remoppervlak. Met alloy remvlak heb je die dus niet nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Koolstop SHIMANO 1PR/KRT RACE? En wat is eigenlijk het voordeel van Carbon blokken?
@Fromage: dank je voor plaatsen waar ik aan dacht, maar op m'n werk niet kan Googelen lol
Omdat je een mooie jas aanhadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:42 schreef kaasplankje het volgende:
Toen ik vant weekend weg ging bij de Patroontjes ging ik miss Patroon gedag zeggen. Toen zei ze met een heel schattig Fries accent: "Mooie jaaas" en toen kreeg ik een kusje.
Misspatroon is een meisje hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je een mooie jas aanhad![]()
Rare jongens die friezen.
Kaas kreeg trouwens dat kusje omdat hij het eerste terug was.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je een mooie jas aanhad![]()
Rare jongens die friezen.
Ik ben er nog niet over uit of dat stijl is of domheid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kaas kleedt zich ook stukken beter dan de meeste wielrenners. Naar de cross op elegante puntschoenen
Die grijze?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:42 schreef kaasplankje het volgende:
Toen ik vant weekend weg ging bij de Patroontjes ging ik miss Patroon gedag zeggen. Toen zei ze met een heel schattig Fries accent: "Mooie jaaas" en toen kreeg ik een kusje.
Triest jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:38 schreef Patroon het volgende:
China frame is al mwah..maar dat ze er dan ook nog Colnago opschrijven terwijl het geen Colnago is...
kijk je uit Oksel, aliexpress is hartstikke leuk, maar als je een briefje van de douane krijgt dat je frame word vernietigd omdat het een namaak artikel is?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef muzas het volgende:
Ik bedacht me een leuke overeenkomst tussen de twee 'grote' toertochten die ik ga doen dit voorjaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef muzas het volgende:
Ik bedacht me een leuke overeenkomst tussen de twee 'grote' toertochten die ik ga doen dit voorjaar
[ afbeelding ]
Ja, al ingeschreven ook.quote:
Thnx. Geen carbon topmodel of Italiaans raspaard, maar ik ben er erg blij mee. Beetje jammer van die schaafplek op de crank... mjah. En nog ff vorkbuis af laten zagen.quote:
TCR ltd? Ik heb denk ik de versie van een jaar eerder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, al ingeschreven ook.
[..]
Thnx. Geen carbon topmodel of Italiaans raspaard, maar ik ben er erg blij mee. Beetje jammer van die schaafplek op de crank... mjah. En nog ff vorkbuis af laten zagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |