Ik ben er nog niet over uit of dat stijl is of domheid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kaas kleedt zich ook stukken beter dan de meeste wielrenners. Naar de cross op elegante puntschoenen
Die grijze?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:42 schreef kaasplankje het volgende:
Toen ik vant weekend weg ging bij de Patroontjes ging ik miss Patroon gedag zeggen. Toen zei ze met een heel schattig Fries accent: "Mooie jaaas" en toen kreeg ik een kusje.
Triest jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:38 schreef Patroon het volgende:
China frame is al mwah..maar dat ze er dan ook nog Colnago opschrijven terwijl het geen Colnago is...
kijk je uit Oksel, aliexpress is hartstikke leuk, maar als je een briefje van de douane krijgt dat je frame word vernietigd omdat het een namaak artikel is?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef muzas het volgende:
Ik bedacht me een leuke overeenkomst tussen de twee 'grote' toertochten die ik ga doen dit voorjaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef muzas het volgende:
Ik bedacht me een leuke overeenkomst tussen de twee 'grote' toertochten die ik ga doen dit voorjaar
[ afbeelding ]
Ja, al ingeschreven ook.quote:
Thnx. Geen carbon topmodel of Italiaans raspaard, maar ik ben er erg blij mee. Beetje jammer van die schaafplek op de crank... mjah. En nog ff vorkbuis af laten zagen.quote:
TCR ltd? Ik heb denk ik de versie van een jaar eerder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, al ingeschreven ook.
[..]
Thnx. Geen carbon topmodel of Italiaans raspaard, maar ik ben er erg blij mee. Beetje jammer van die schaafplek op de crank... mjah. En nog ff vorkbuis af laten zagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |