weten we nog nietquote:
Onderweg naar werkquote:Op zondag 23 februari 2014 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
Andy waar ben je gvd? Ik zag je net op tijd binnenkomen en achterin zitten. Waar ben je nu?
doet er ook niet meer toe, zit al in de trein naar huisquote:
Rembrandt.quote:
Proost mensen.quote:
Zekerquote:
Is maar voor 4 personen he.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef Bart het volgende:
Ondertussen, op de aftermeet.
[ afbeelding ]
we hebben inmiddels nog drie schotels erbij besteldquote:
En voor de anderen ook nog iets?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
we hebben inmiddels nog drie schotels erbij besteld
Je mag mijn kaartje wel hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:50 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil wel komen, zijn er nog kaartjes over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, je kan niet alles hebben.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
we hebben inmiddels nog drie schotels erbij besteld
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Het was een vermakelijke film. Al was ie nog vermakelijker geweest alsHet was ook geen Final Destination heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, je kan niet alles hebben..
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Het was een vermakelijke film. Al was ie nog vermakelijker geweest alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, je kan niet alles hebben.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Godver.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:36 schreef Bart het volgende:
Ondertussen, op de aftermeet.
[ afbeelding ]
eigen schuld, jij glipt weg zonder gedag te zeggenquote:
Ik rook bier.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
eigen schuld, jij glipt weg zonder gedag te zeggen
quote:
ik heb het geproefdquote:
quote:
niets mis met een paar potjes guinnessquote:
Die kreeg ik ook nog wel mee. Jou op nummer 34 oid zoietsquote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie (jonge allochtoon) riep er nou meteen na de film heel blij hey blablanummer naar een andere fokker?
Had nooit verwacht dat mens van het interwebz zoiets zouden durfenbest veel vrouwen trouwens... weer zo´n stereotype dat niet klopt
dan zal je naast mij gezeten hebbenquote:
Ik zat schuin achter je volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan zal je naast mij gezeten hebbenik had een rugzak vol bij me
heb je wel je mede DIG-mods gemistquote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook nog wel mee. Jou op nummer 34 oid zoiets.
Heb niemand herkend, maar daar ging ik ook niet voor
ik had een grijze lonsdale trui met capuchon aan. ik ken jou niet van gezicht, Bart en MPG heb ik wel gespot (bart al in de zaal, mpg pas achteraf)quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zat schuin achter je volgens mij.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:02 schreef Bart het volgende:
[..]
niets mis met een paar potjes guinness
zeg dan ff hoiquote:
Ik ga toch niet schreeuwen in De Munt. En je weet hoe mijn hoofd eruit ziet.quote:
had je ook tegen mij kunnen doen, ik ben je voorbij gelopen na afloopquote:
nou ja, je weet nu wat je gemist hebtquote:Op zondag 23 februari 2014 22:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ga toch niet schreeuwen in De Munt. En je weet hoe mijn hoofd eruit ziet.
Niks, ik heb ook een leuke avond gehad.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:12 schreef Bart het volgende:
[..]
nou ja, je weet nu wat je gemist hebt
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niks, ik heb ook een leuke avond gehad.
quote:
Ik heb 'm een mannelijke hand gegeven. Nohomo.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen die niet Bart gewoon knuffelen.
Dat zag er wel lekker uit.quote:
ik durfde niet, er stonden teveel andere mensen omheenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen die niet Bart gewoon knuffelen.
Oh daar heb ik nooit zo'n last van. Gewoon volgende keer naar hem toe rennen en hem knuffelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik durfde niet, er stonden teveel andere mensen omheen
ik ben wat dat betreft wel echt mensenschuw gewordenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit zo'n last van. Gewoon volgende keer naar hem toe rennen en hem knuffelen.
Scheelt wel dat ik de rij waar ik in zat allemaal al vrij lang ken en al vaak gezien heb natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben wat dat betreft wel echt mensenschuw gewordenzelfs mensen die ik ken durf ik in een groep nauwelijks aan te spreken
De meeste mensen van de rij kende ik ook wel. Alleen de twee personen links van me en de 2 rechts van MPG kende ik nietquote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik de rij waar ik in zat allemaal al vrij lang ken en al vaak gezien heb natuurlijk.
Zo ver heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
De meeste mensen van de rij kende ik ook wel. Alleen de twee personen links van me en de 2 rechts van MPG kende ik niet.
Yep. Ik zwaaide ook terug toch?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik op dezelfde rij zat en naar je zwaaide he?.
Ja, je zwaaide terugquote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Ik zwaaide ook terug toch?
zelfs al had ik iedereen in de zaal gekend, waarschijnlijk was ik dan nog als een bange eend weggeslopen na afloopquote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik de rij waar ik in zat allemaal al vrij lang ken en al vaak gezien heb natuurlijk.
Wat leuk. Welkom metgezel.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:39 schreef mrpat het volgende:
Mijn filmmetgezel heeft zich ook meteen aangemeld bij FOK! na de filmZe vond het erg gezellig waar we zaten (2e rij van boven)
Als dat niet je ding is mis je er ook niet zoveel aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
zelfs al had ik iedereen in de zaal gekend, waarschijnlijk was ik dan nog als een bange eend weggeslopen na afloopik ben nooit een groepsmens geweest, zal het nooit worden ook.
ons bent zunigquote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan zal je naast mij gezeten hebbenik had een rugzak vol bij me
dan moest jij opschuiven he? Zat je naast mijquote:Op zondag 23 februari 2014 22:39 schreef mrpat het volgende:
Mijn filmmetgezel heeft zich ook meteen aangemeld bij FOK! na de filmZe vond het erg gezellig waar we zaten (2e rij van boven)
Ah ja dat was ik dan inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan moest jij opschuiven he? Zat je naast mij
Nee, dat was ik danquote:Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef mrpat het volgende:
[..]
Ah ja dat was ik dan inderdaaddus jij stootte tegen me aan
Ah, we weten wie er tussen jou en damart in zaten?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan moest jij opschuiven he? Zat je naast mij
ja halllo. bijna 4 euro voor één biertjequote:
ik ook niet, maar de laatste keer dat ik me kan heugen, was een halve liter bier geen vier euroquote:Op zondag 23 februari 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gewoon bier en chips gehaald. Zo vaak ga ik nou ook weer niet naar de film.
De beste rij.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef mrpat het volgende:
[..]nou ik vond het een leuke rij, toppertjes!
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De beste rij.
Nu probeer ik me heel hard te herinneren wie er tussen Mart en Vinnie zat maar echt geen idee.
val je niet in slaap??quote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef MPG het volgende:
Bijna bij Den Bosch. De helft van de terugreis zit er weer op
Nope, geen belletje. Maar dat heb ik altijd als ik Bart zie, dan ben ik een beetje in de war.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:00 schreef mrpat het volgende:
[..]Metgezel had kort rood haar en ik krullekop met bril
Naja better luck next timequote:Op zondag 23 februari 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, geen belletje. Maar dat heb ik altijd als ik Bart zie, dan ben ik een beetje in de war.
Niets gehoord, daarvoor was ik zelf te hard aan het lachen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef mrpat het volgende:
[..]
Naja better luck next timezo bijzonder zijn we ook weer niet
Kreeg alleen een ontzettende hoestbui omdat ik me verslikte in een stuk popcorn
Ja dat was grappig toevallig.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef jefmen het volgende:
Eindelijk thuis na een gezellig dagje. onderweg zie je liesje in de trein naast je zitten.
Is een apart topic in FB voor de volgende keer een idee zodat je in een dergelijke situatie middels een smartphone een modje om bescherming kan vragen?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:07 schreef DJMO het volgende:
wel vraag ik me nog steeds af wie het nodig vond om steeds tegen mijn stoel aan te schoppen (ging niet eens express, maar ik voelde het wel)
neuh, volgende keer gil ik wel om Bart ..quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is een apart topic in FB voor de volgende keer een idee zodat je in een dergelijke situatie middels een smartphone een modje om bescherming kan vragen?
Of je regelt het zelf.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh, volgende keer gil ik wel om Bart ..
het was maar een paar keer, niet hinderlijk genoeg om er iets van te zeggen (of misschien ben ik wat dat betreft wel echt gewoon een watje jaquote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of je regelt het zelf.
Als je al niet even je om durft te draaien om te zeggen dat je het vervelend vindt dat iemand tegen je stoel schopt zal Bart roepen in een bioscoopzaal ook wel niet lukken.
Ik heb denk ik ook wel een paar keer tegen de stoel voor me geschopt, weinig beenruimte enzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
het was maar een paar keer, niet hinderlijk genoeg om er iets van te zeggen (of misschien ben ik wat dat betreft wel echt gewoon een watje ja)
neem je ook je eigen drinken mee naar de kroeg?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja halllo. bijna 4 euro voor één biertjedaar heb ik er thuis acht voor
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, geen belletje. Maar dat heb ik altijd als ik Bart zie, dan ben ik een beetje in de war.
Worst!quote:Op maandag 24 februari 2014 05:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
neem je ook je eigen drinken mee naar de kroeg?
nee, want ik ga nooit naar de kroeg ,. mij te duurquote:Op maandag 24 februari 2014 05:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
neem je ook je eigen drinken mee naar de kroeg?
vrijdag bij mijquote:
adres?quote:
Twee keer de helft!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |