Heb je gedmt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:30 schreef BlueJeans het volgende:
Hij praat alleen niet niet meer tegen me...![]()
quote:
niet binnen gekregenquote:
Ach kan gebeuren, ik had jouw laatste DM ook pas later gelezen nadat ik m'n DM box checkte (over die Examen-topiques, dat het altijd druk is danquote:
Ga je nog uit zo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren, ik had jouw laatste DM ook pas later gelezen nadat ik m'n DM box checkte (over die Examen-forum, dat het altijd druk is dan)
Uit!? Als in party-hardy?quote:
Donderdag blijft ook beetje uitgaansavond als je nog scholier bent toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Uit!? Als in party-hardy?![]()
Nee, ben (nog) geen student hè?
Oh dacht dat donderdag altijd studentenavond was (dan is het bier voor 50 centquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donderdag blijft ook beetje uitgaansavond als je nog scholier bent toch?
Leren drinkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:35 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh dacht dat donderdag altijd studentenavond was (dan is het bier voor 50 cent....alleen ik drink geen bier
)
Ik ben en blijf een dame ja?quote:
Wat drink jij dan graag?quote:
godver fok-itquote:
Doe eens wat positiever.quote:
Altijd mixdrankjesquote:
een ekte dus!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Altijd mixdrankjes![]()
![]()
Ik drink graag Cola met Amaretto, Malibu, Bacardi. Van alles wel eigenlijk van Wodka tot Safari.
En af en toe als ik genoeg ballen heb na goed indrinken: een paar shotjes Goldstrike.
Bah bah bahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Altijd mixdrankjes![]()
![]()
Ik drink graag Cola met Amaretto, Malibu, Bacardi. Van alles wel eigenlijk van Wodka tot Safari.
En af en toe als ik genoeg ballen heb na goed indrinken: een paar shotjes Goldstrike.
Puschkin!?!? Of hoe je het ook schrijftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah bah bahal heb ik hier ook een fles rode wodka staan dus ik moet niet zeuren
He, in mijn adoratie-topic ga jij geen mooie meisjes lopen hosselen ja.quote:
18 lentes jong!quote:
Petrikovquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Puschkin!?!? Of hoe je het ook schrijft
geen idee hoe ze dr uit ziet dat maakt het nou zo spannend!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He, in mijn adoratie-topic ga jij geen mooie meisjes lopen hosselen ja.
Niet fokken met FOK-IT.quote:
lalalalalallaquote:
De bestequote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Puschkin!?!? Of hoe je het ook schrijft
Dit topic gaat gereekst worden bitch.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit topic gaat gereekst worden bitch.
Voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:42 schreef Basxt het volgende:
[..]
geen idee hoe ze dr uit ziet dat maakt het nou zo spannend!
dm?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ik heb niet eens een foto op FOK! Alleen Fok-it weet alles over mij!quote:
dan maak je toch een fok fotoboek aan!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:47 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een foto op FOK! Alleen Fok-it weet alles over mij!
ALLEEN FOK-IT ALLEEN FOK-IT ALLEEN FOK-ITquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:47 schreef Basxt het volgende:
[..]
dan maak je toch een fok fotoboek aan!
niet dat je er veel aan hebtdie plek is uitgestorven
Jij snapt 't.quote:
Hetzelfde meisje als in de OPquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:50 schreef BlueJeans het volgende:
Hé Fok-it wie was dat meisje ook alweer (je avatar)?
boeie:Pquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALLEEN FOK-IT ALLEEN FOK-IT ALLEEN FOK-IT
Oke, dit klinkt stalkerig
Hahah jij hebt een 3D foto van mij gezien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALLEEN FOK-IT ALLEEN FOK-IT ALLEEN FOK-IT
Oke, dit klinkt stalkerig
Wow zij is pas 22! Wel mooie vrouw hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hetzelfde meisje als in de OP
Kaya Scodelario.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahah jij hebt een 3D foto van mij gezien.Hint hint.
Ze heeft een vriend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wow zij is pas 22! Wel mooie vrouw hoor
ALLES KAN KAPOT!quote:
Vooruit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:55 schreef BlueJeans het volgende:
Linkdump, mag wel in je topique hè? Muziek voor deze rustige nacht alweer.
En haar nieuwe album komt uit op 1 mei!![]()
ik vindt summer time wel een lekker nummer van dr!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:55 schreef BlueJeans het volgende:
Linkdump, mag wel in je topique hè? Muziek voor deze rustige nacht alweer.
En haar nieuwe album komt uit op 1 mei!![]()
Vooral de remixquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:56 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik vindt summer time wel een lekker nummer van dr!
Jaa!quote:
Ben ik te min!? Tu tu tu? Ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben ik te min!? Tu tu tu? Ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik blijf erom lachen dat jij zo`n oubollig nummer kent
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:05 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
We moeten wel even doorlullen anders komt dit topique nooit vol en komt er geen vervolg!
dit is geen sc verdommequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:05 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
We moeten wel even doorlullen anders komt dit topique nooit vol en komt er geen vervolg!
Defqon&Hardbassquote:
Toevallig ook Reverze?quote:
Gadver BJ, wat maak je me nouquote:
Zijn vaak de vrouwen met het meeste pitquote:
Zij welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:08 schreef Basxt het volgende:
[..]
Zijn vaak de vrouwen met het meeste pit
Nooit van gehoord, ben er niet mee bezig, is niet echt mijn muzieksmaak dat ik het elke dag luister. Ik blijf een Lana Del Rey fan G. Maar af en toe voor de afwisseling is het wel leukquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:08 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ben er niet mee bezig, is neit echt mijn muzieksmaak dat ik het elke dag luister. Ik blijf een Lana Del Rey fan G. Maar af en toe voor de afwisseling is het we leuk
quote:
vet!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Stukje van 1:46 tot 2:10 is mooi, beetje Lana style, dat klassieke, maar vanaf 2:24 is ook gewoon leuk. Trouwens die eindshow op Defqon dit jaar
![]()
haha, Dat is Alkmaar!quote:
Jaa die quotes snel veranderen ben je wel goed in ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:18 schreef BlueJeans het volgende:
Hm, wat zal ik eens in deze post posten?
Hihahoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaa die quotes snel veranderen ben je wel goed in ja.
Wel dicht bij strandquote:
welke nooit te gebruiken is door het pauper weer hierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho
[..]
Wel dicht bij strand
Oh echt? Ik ga altijd in de avond naar Wassenaar als het mooi weer is geweest (20-30 graden). In de avond, zeg van 19:00 tot 23:00. Dan is er niemand het is lekker warm en je ziet de zon ondergaan. Lekker op het terrasje wat drinken, kletsen, lekker hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:22 schreef Basxt het volgende:
[..]
welke nooit te gebruiken is door het pauper weer hier![]()
en als het te gebruiken is..5000 duizend man
![]()
![]()
klink goodquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ga altijd in de avond naar Wassenaar als het mooi weer is geweest (20-30 graden). In de avond, zeg van 19:00 tot 23:00. Dan is er niemand het is lekker warm en je ziet de zon ondergaan. Lekker op het terrasje wat drinken, kletsen, lekker hoor
Ze kunnen beter of je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:
Hoezo heb jij geen fotoboek dan?quote:
Ik wil graag mijn DM-box rustig houden.quote:
Gewoon blokken die handel tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn DM-box rustig houden.
Wauw, doe maar bescheiden schat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn DM-box rustig houden.
hahaquote:
Het gaat niet of de FOKster in kwestie mooi is of niet. Dat je uperhaupt al vrouw bént en foto's hebt, daar draaien FOKkertjes helemaal van in het rond.quote:
Nee hoor. Kijk maar in de fobo van Korequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het gaat niet of de FOKster in kwestie mooi is of niet. Dat je uperhaupt al vrouw bént én foto's hebt, daar draaien FOKkertjes helemaal van in het rond.
Wie!?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijk maar in de fobo van Kore
Kijk nou maarquote:
dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het gaat niet of de FOKster in kwestie mooi is of niet. Dat je uperhaupt al vrouw bént én foto's hebt, daar draaien FOKkertjes helemaal van in het rond.
Hhahaquote:
vast nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:37 schreef BlueJeans het volgende:
Kun je trouwens een ban krijgen als je een SC aan de gang houdt terwijl het geen SC is?![]()
Ik wil geen ban.
Het is meer een BlueJeans + Basxt SC, want iedereen is weg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
vast nietals ik zie hoe weinig trolls hier bans krijgen dan zullen wij dat al helemaal niet krijgen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is meer een BlueJeans + Basxt SC, want iedereen is weg.
quote:
Ja ik kan niet over hardbass praten plus ik ben aangeschoten plus andere SCquote:
jazekersquote:
baggeren???quote:
Ja want FOK-IT is..quote:
indd. ts is er gewoon vandoor gegaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja want FOK-IT is..euh euhm....
Hé waarom is dit topique eigenlijk gestart door TS?
Onbekende!?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een topic met alleen maar onbekende wat enorm op bagger lijkt
Omdat hij me lief vindt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja want FOK-IT is..euh euhm....
Hé waarom is dit topique eigenlijk gestart door TS?
...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
Onbekendequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
je kent mij wel van mijn koekoek jongen UI. alleen heb ik nu dus een nieuwe!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:43 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja herken niemand in dit topiczover ik zo zag
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OnbekendeHaha
60k post maar maakt niet uit
actief op andere topics zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OnbekendeHaha
60k post maar maakt niet uit
Overal en nergensquote:
Waar ben jij te vinden dan? Toch niet SEX, R&P en dat soort ongeinquote:
Mij vind je een beetje overal en nergens XD ook wel eens in SEX en R&P (wat dat valt ook onder overal en nergensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar ben jij te vinden dan? Toch niet SEX, R&P en dat soort ongein
waar ben jij te vinden dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar ben jij te vinden dan? Toch niet SEX, R&P en dat soort ongein
Ikke mainly in ONZ, GC, KLB soms SES en LIF.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mij vind je een beetje overal en nergens XD ook wel eens in SEX en R&P (wat dat valt ook onder overal en nergens)
Jij zit te vaak in KLB jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:47 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ikke mainly in ONZ, GC, KLB soms SES en LIF.
'Omdat er altijd wat te klagen valt'
Ai, mijn hartjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
waar ben jij te vinden dan?ik zie je nu pas voor het eerst. naja als user dan
Terechte klacht.quote:
al naar een optreden van lana geweest?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:49 schreef Basxt het volgende:
[..]
al naar een optreden van lana geweest?
Tis wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:51 schreef BlueJeans het volgende:
OMG YOU GUYS HEB GEWOON EEN PUIST OM MIJN SCHOUDER!
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:51 schreef BlueJeans het volgende:
OMG YOU GUYS HEB GEWOON EEN PUIST OM MIJN SCHOUDER!
Net zo ranzig als dat filmpje dat nu op dumpert staat van die gozer die zn been breektquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:53 schreef BlueJeans het volgende:
Overigens doet me denken aan een topique over uitknijpen van GIGA puisten. Leuke Youtube filmpjes daarvan![]()
Heb 'm allang uitgeknepen. Ik hoorde het namelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
gewoon uitnijpen en desinfecteren en go on with your life
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:54 schreef Basxt het volgende:
[..]
Net zo ranzig als dat filmpje dat nu op dumpert staat van die gozer die zn been breekt![]()
Het gaat van kwaad tot erg hierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:54 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb 'm allang uitgeknepen. Ik hoorde het namelijk.![]()
Je hoorde het pus als een fonteintje op je toetsenbord belanden ja?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:54 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb 'm allang uitgeknepen. Ik hoorde het namelijk.![]()
...Maaaaaybe.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoorde het pus als een fonteintje op je toetsenbord belanden ja?
BJ zit in dr bh achter de pc?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoorde het pus als een fonteintje op je toetsenbord belanden ja?
Hou eens op. Ik wil mijn bed nog droog houden vannacht.quote:
Doh.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou eens op. Ik wil mijn bed nog droog houden vannacht.
heldin!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Doh.Of erger: niks. Wat ook wel vaak voorkomt
Ben toch altijd alleen.
Ja joh. maak het nog ergerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Doh.Of erger: niks. Wat ook wel vaak voorkomt
Ben toch altijd alleen.
Jij had anders ook echt vet veel toe te voegen !quote:
Wie weet wat voor verassingen er nog staan te wachtenquote:
Euhm...ik slaap naakt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
Wie weet wat voor verassingen er nog staan te wachten
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euhm...ik slaap naakt?![]()
En dat was het wel zo'n beetje.
Echt? Waarom lijkt je dat kut als man dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:01 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
bevalt dat je? Lijkt mij iig erg kut als man!
Geen idee eigenlijk. Voel me toch wat meer beschermt als ik wat draagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:02 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Echt? Waarom lijkt je dat kut als man dan?![]()
Nee kan ik echt beter van slapen maar ik de winter is dat natuurlijk koud dus dan doe ik de elektrische deken aan.
Als ik ergens anders ben slaap ik alsnog naakt. Tenzij ik met meerdere mensen in een kamer moet slapen, maar dan doe ik echt een XXXL shirt aan, maar geen ondergoed want ik vind dat te strak allemaal zitten om te slapen. Maar goed dat ziet toch niemand echt want je zit onder de dekens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:04 schreef Basxt het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Voel me toch wat meer beschermt als ik wat draag![]()
En het feit dat je er aan went. Dus moet je ergens anders slapen slaapt het misschien raar doordat je t niet gewent bent? Geen idee
Ah okee!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Als ik ergens anders ben slaap ik alsnog naakt. Tenzij ik met meerdere mensen in een kamer moet slapen, maar dan doe ik echt een XXXL shirt aan, maar geen ondergoed want ik vind dat te strak allemaal zitten om te slapen. Maar goed dat ziet toch niemand echt want je zit onder de dekens.
Wat deze jongen zegt.quote:
Ik kan niet op jouw fobo reageren?quote:
Bh vind ik logisch. Dat schijnt ook slecht te zijn, maar helemaal naakt? Lijkt me niet echt prettig liggen met meerdere in 1 kamerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ah okee!
Nou ik zeg ga er vooral mee door hahageen jongen die je tegen houd denk ik
Ik zie waar je heen wilt. doorgaan over dit onderwerp indd!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bh vind ik logisch. Dat schijnt ook slecht te zijn, maar helemaal naakt? Lijkt me niet echt prettig liggen met meerdere in 1 kamer
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik zie waar je heen wilt. doorgaan over dit onderwerp indd!
We zitten al op de 5 6 pagina's ! Genoeg adoratie al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeStoppen, doorgaan met adoratie
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:14 schreef Basxt het volgende:
[..]
We zitten al op de 5 6 7 pagina's ! Genoeg adoratie al zeg ik het zelf
Proef ik daar wat jaloezie?quote:
Dat jij geen topic hebtquote:
Linkje naar je gif?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:16 schreef BlueJeans het volgende:
Geez ik wil een bewegende avatar, maar hij is steeds te groot en weet niet hoe je een bewegend plaatje kleiner kunt maken. Godver.
Dan motte gij slapen, mooie jongen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij geen topic hebt
En mijn ogen valle dicht
Bohh!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:19 schreef Basxt het volgende:
[..]
http://images.ezgif.com/tmp/gif_60x60_5eea5b.gif
npquote:
Via http://ezgif.com/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:20 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Bohh!!![]()
Thanks!![]()
(Hoe doe je dat? Paint?)
jah, heb ik ook met mijn iron ram UI. In mn fobo heb ik een grote versie maar de UI versie is gewoon verracht doordat fok zoveel limiet er op gooitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:27 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vind 'm groter toch mooier![]()
Je kunt niet eens zien dat zij het is...
Ja, zonde. Ach ik vind 'm wel leuk. Deze houd ik voorlopig, zo niet altijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:28 schreef Basxt het volgende:
[..]
jah, heb ik ook met mijn iron ram UI. In mn fobo heb ik een grote versie maar de UI versie is gewoon verracht doordat fok zoveel limiet er op gooit
Wtf?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:31 schreef BlueJeans het volgende:
Wel apart trouwens dat mijn oude posts mijn oude avatar laten zien
Maar jij krijgt dus veel mannelijke pm's ja?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:31 schreef BlueJeans het volgende:
Wel apart trouwens dat mijn oude posts mijn oude avatar laten zien
Oh hè? Laat maar, net was het wel zo, never mind!quote:
Van me wat? Ik krijg weinig mannelijke pm's en dm's.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:32 schreef Basxt het volgende:
[..]
Maar jij krijgt dus veel mannelijke pm's ja?
Van je fobo
Fobo = Fotoboekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Van me wat? Ik krijg weinig mannelijke pm's en dm's. Die foto, dat ben ik niet he, mijn oude profelfoto
Maar ik heb geen foboquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
Fobo = FotoboekDaar kunnen users reacties op elkaas fotoboek plaatsen
maak je dat toch aanquote:
Wat een verschil met je UI ram en die van op je fobo trouwens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:36 schreef Basxt het volgende:
[..]
maak je dat toch aanJe hoeft niet persé fotos
jah klopt haha. jammer :/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wat een verschil met je UI ram en die van op je fobo trouwens.
Eindexamenklas. Hierna Biologie studeren in Groningen.quote:
Tinder!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:43 schreef Basxt het volgende:
Tinder is ook weer lekker bezig
Kut app
Vet!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:02 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Eindexamenklas. Hierna Biologie studeren in Groningen.
[..]
Tinder!___!
Zegt iemand die er wel opzit...quote:
haha, beetje keurenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:04 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Zegt iemand die er wel opzit...
Klopt! hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:06 schreef BlueJeans het volgende:
Hé...I know you!
KLB / WTF IS DEZE Dit ben jij. Je had eerst een raar mannetje als UI haha!
Ik dacht al, die naam zei me wel watquote:
blijft iig bij. das mooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik dacht al, die naam zei me wel wat
Zou Fok-it al slapen denk je?quote:
4:30quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:08 schreef Basxt het volgende:
Hoelang was je nog van plan om door te gaan hier eigenlijk?
geen idee hahaquote:
moet lukkenquote:
heb je morgen vrij?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:10 schreef BlueJeans het volgende:
of 4:50, dat zou echt fantastisch zijn.
Nee maar heb ik de middag al geslapen van 17:00 tot 23:30!quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee maar heb ik de middag al geslapen van 17:00 tot 23:30!
Euhm, nou. In slaap gevallen.quote:
hahaquote:
Hm niet bepaald. Maar ga wel (zoals elk weekend) zaterdag uitquote:
Jah. Je kunt altijd ook nu gaan slapen toch? Niets houdt je tegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:12 schreef BlueJeans het volgende:
Heeft geen reden. Vind het zelf wel kut want nu slaapt natuurlijk iedereen.
Kroeg? Discotheek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:13 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm niet bepaald. Maar ga wel (zoals elk weekend) zaterdag uit![]()
Verschilt per keer. Meestal kroeg, maar heeft een dansvloer achterin.quote:
Sick!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Verschilt per keer. Meestal kroeg, maar heeft een dansvloer achterin.
Oh da's wel heel vervelend ja. (Ik woon 3 meter van de kroeg vandaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
Sick!
Alkmaar is dus zo dood als wat. Ik moet dus altijd naar schagen toeklote taxi kost me bakke geld.. En 3 uur fietsen zie ik ook niet zitten
Zullen we het om draaien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh da's wel heel vervelend ja. (Ik woon 3 meter van de kroeg vandaan) Maarja, then again, jij hebt het strand
Lokpostquote:
ik geloof zeker dat je dat bent hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:23 schreef BlueJeans het volgende:
ONTHOUD: GEZELLIGHEID KENT GEEN TAAIT!
Wie of wat moet ik doen?quote:
Dat komt wel goedquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:25 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ga ff een topique maken in ONZ, ik ben in de mood voor een nieuw topique
Geplaatst. Nu slapen.Goodnightquote:
Slaapse!quote:
Oh leef jij ook nog? Laten we geen ouwe koeien uit de sloot halenquote:
Yesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh leef jij ook nog? Laten we geen ouwe koeien uit de sloot halen
LB in mijn sig is genoegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jelly omdat jij niet een adoratie topic hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |