Nee hoor. Kijk maar in de fobo van Korequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het gaat niet of de FOKster in kwestie mooi is of niet. Dat je uperhaupt al vrouw bént én foto's hebt, daar draaien FOKkertjes helemaal van in het rond.
Wie!?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijk maar in de fobo van Kore
Kijk nou maarquote:
dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het gaat niet of de FOKster in kwestie mooi is of niet. Dat je uperhaupt al vrouw bént én foto's hebt, daar draaien FOKkertjes helemaal van in het rond.
Hhahaquote:
vast nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:37 schreef BlueJeans het volgende:
Kun je trouwens een ban krijgen als je een SC aan de gang houdt terwijl het geen SC is?![]()
Ik wil geen ban.
Het is meer een BlueJeans + Basxt SC, want iedereen is weg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
vast nietals ik zie hoe weinig trolls hier bans krijgen dan zullen wij dat al helemaal niet krijgen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het is meer een BlueJeans + Basxt SC, want iedereen is weg.
quote:
Ja ik kan niet over hardbass praten plus ik ben aangeschoten plus andere SCquote:
jazekersquote:
baggeren???quote:
Ja want FOK-IT is..quote:
indd. ts is er gewoon vandoor gegaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja want FOK-IT is..euh euhm....
Hé waarom is dit topique eigenlijk gestart door TS?
Onbekende!?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een topic met alleen maar onbekende wat enorm op bagger lijkt
Omdat hij me lief vindt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja want FOK-IT is..euh euhm....
Hé waarom is dit topique eigenlijk gestart door TS?
...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
Onbekendequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef AMangold het volgende:
[..]
je kent mij wel van mijn koekoek jongen UI. alleen heb ik nu dus een nieuwe!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:43 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja herken niemand in dit topiczover ik zo zag
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OnbekendeHaha
60k post maar maakt niet uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |