quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik blijf erom lachen dat jij zo`n oubollig nummer kent
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:05 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
We moeten wel even doorlullen anders komt dit topique nooit vol en komt er geen vervolg!
dit is geen sc verdommequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:05 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
We moeten wel even doorlullen anders komt dit topique nooit vol en komt er geen vervolg!
Defqon&Hardbassquote:
Toevallig ook Reverze?quote:
Gadver BJ, wat maak je me nouquote:
Zijn vaak de vrouwen met het meeste pitquote:
Zij welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:08 schreef Basxt het volgende:
[..]
Zijn vaak de vrouwen met het meeste pit
Nooit van gehoord, ben er niet mee bezig, is niet echt mijn muzieksmaak dat ik het elke dag luister. Ik blijf een Lana Del Rey fan G. Maar af en toe voor de afwisseling is het wel leukquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:08 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, ben er niet mee bezig, is neit echt mijn muzieksmaak dat ik het elke dag luister. Ik blijf een Lana Del Rey fan G. Maar af en toe voor de afwisseling is het we leuk
quote:
vet!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Stukje van 1:46 tot 2:10 is mooi, beetje Lana style, dat klassieke, maar vanaf 2:24 is ook gewoon leuk. Trouwens die eindshow op Defqon dit jaar
![]()
haha, Dat is Alkmaar!quote:
Jaa die quotes snel veranderen ben je wel goed in ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:18 schreef BlueJeans het volgende:
Hm, wat zal ik eens in deze post posten?
Hihahoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaa die quotes snel veranderen ben je wel goed in ja.
Wel dicht bij strandquote:
welke nooit te gebruiken is door het pauper weer hierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho
[..]
Wel dicht bij strand
Oh echt? Ik ga altijd in de avond naar Wassenaar als het mooi weer is geweest (20-30 graden). In de avond, zeg van 19:00 tot 23:00. Dan is er niemand het is lekker warm en je ziet de zon ondergaan. Lekker op het terrasje wat drinken, kletsen, lekker hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:22 schreef Basxt het volgende:
[..]
welke nooit te gebruiken is door het pauper weer hier![]()
en als het te gebruiken is..5000 duizend man
![]()
![]()
klink goodquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ga altijd in de avond naar Wassenaar als het mooi weer is geweest (20-30 graden). In de avond, zeg van 19:00 tot 23:00. Dan is er niemand het is lekker warm en je ziet de zon ondergaan. Lekker op het terrasje wat drinken, kletsen, lekker hoor
Ze kunnen beter of je fiets lullen dan over je lul fietsen.quote:
Hoezo heb jij geen fotoboek dan?quote:
Ik wil graag mijn DM-box rustig houden.quote:
Gewoon blokken die handel tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn DM-box rustig houden.
Wauw, doe maar bescheiden schat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn DM-box rustig houden.
hahaquote:
Het gaat niet of de FOKster in kwestie mooi is of niet. Dat je uperhaupt al vrouw bént en foto's hebt, daar draaien FOKkertjes helemaal van in het rond.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |