Wie weet wat voor verassingen er nog staan te wachtenquote:
Euhm...ik slaap naakt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
Wie weet wat voor verassingen er nog staan te wachten
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euhm...ik slaap naakt?![]()
En dat was het wel zo'n beetje.
Echt? Waarom lijkt je dat kut als man dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:01 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
bevalt dat je? Lijkt mij iig erg kut als man!
Geen idee eigenlijk. Voel me toch wat meer beschermt als ik wat draagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:02 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Echt? Waarom lijkt je dat kut als man dan?![]()
Nee kan ik echt beter van slapen maar ik de winter is dat natuurlijk koud dus dan doe ik de elektrische deken aan.
Als ik ergens anders ben slaap ik alsnog naakt. Tenzij ik met meerdere mensen in een kamer moet slapen, maar dan doe ik echt een XXXL shirt aan, maar geen ondergoed want ik vind dat te strak allemaal zitten om te slapen. Maar goed dat ziet toch niemand echt want je zit onder de dekens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:04 schreef Basxt het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Voel me toch wat meer beschermt als ik wat draag![]()
En het feit dat je er aan went. Dus moet je ergens anders slapen slaapt het misschien raar doordat je t niet gewent bent? Geen idee
Ah okee!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Als ik ergens anders ben slaap ik alsnog naakt. Tenzij ik met meerdere mensen in een kamer moet slapen, maar dan doe ik echt een XXXL shirt aan, maar geen ondergoed want ik vind dat te strak allemaal zitten om te slapen. Maar goed dat ziet toch niemand echt want je zit onder de dekens.
Wat deze jongen zegt.quote:
Ik kan niet op jouw fobo reageren?quote:
Bh vind ik logisch. Dat schijnt ook slecht te zijn, maar helemaal naakt? Lijkt me niet echt prettig liggen met meerdere in 1 kamerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ah okee!
Nou ik zeg ga er vooral mee door hahageen jongen die je tegen houd denk ik
Ik zie waar je heen wilt. doorgaan over dit onderwerp indd!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bh vind ik logisch. Dat schijnt ook slecht te zijn, maar helemaal naakt? Lijkt me niet echt prettig liggen met meerdere in 1 kamer
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik zie waar je heen wilt. doorgaan over dit onderwerp indd!
We zitten al op de 5 6 pagina's ! Genoeg adoratie al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeStoppen, doorgaan met adoratie
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:14 schreef Basxt het volgende:
[..]
We zitten al op de 5 6 7 pagina's ! Genoeg adoratie al zeg ik het zelf
Proef ik daar wat jaloezie?quote:
Dat jij geen topic hebtquote:
Linkje naar je gif?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:16 schreef BlueJeans het volgende:
Geez ik wil een bewegende avatar, maar hij is steeds te groot en weet niet hoe je een bewegend plaatje kleiner kunt maken. Godver.
Dan motte gij slapen, mooie jongen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij geen topic hebt
En mijn ogen valle dicht
Bohh!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:19 schreef Basxt het volgende:
[..]
http://images.ezgif.com/tmp/gif_60x60_5eea5b.gif
npquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |