quote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]Is het je ook opgevallen dat hij 5 poppetjes maakte van de blikjes bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, we zien wel hoe het afloopt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Goed gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 19:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is het je ook opgevallen dat hij 5 poppetjes maakte van de blikjes bier?
pfff ik had nooit verwacht aan het begin van deze serie zo'n verhaal te lezen als mogelijke verklaring.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dit is trouwens zeeeer ophelderend.
Zeker. Verwacht een behoorlijke samenzwering waar mensen met behoorlijk wat macht de moordenaars op vrije voeten houden. Cohle is gewoon nog steeds bezig met deze zaak, daarom is hij bij dat plaats delict gespot.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef seto het volgende:
Geniale aflevering weer
Ik denk zelf dat Cohle er inderdaad achter komt dat de zaak veel groter is dan ze oorspronkelijk dachten en dat hij na al die jaren nog steeds geobsedeerd is erdoor. Misschien dat hij daarom een conflict krijgt met Hart, dat die niet verder in de zaak durft of wil gaan.
Sowieso dat de man met de grasmaaier er nog wat mee te maken heeft.
Ja, als ze in de auto zitten onderweg naar die gevangene die zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
Help me even, er was toch ook een scène waarin Cohle suggereerde dat de Task force de zaak wou nemen omdat ze er iets mee te maken hebben? Ik hou van samenzweringen !
Jep, maar dezelfde schrijver gaat ook seizoen 2 schrijven.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Het is trouwens anthology format toch? Ik vrees dat ze het niveau van dit seizoen echt niet meer zullen aantikken.
Hopelijk komt er 1 character weer in terug van dit seizoenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jep, maar dezelfde schrijver gaat ook seizoen 2 schrijven.
Ook weer met een detective duo.
Of ze weten weer zo'n extreem interessant personage te verzinnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk komt er 1 character weer in terug van dit seizoen. *kuch* Cohle *kuch*.
Welke aflevering + wat bedoel je er mee?quote:
Dat symbool dat tijdens ze zaak steeds voorbijkomt. Is volgens mij een symbool dat samenhangt met de cult -> ''The Yellow King''. Dit was volgens mij aflevering 2.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welke aflevering + wat bedoel je er mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die boom was waar Dora Lange is gevonden. Waarom daar opeens een cirkel hing weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:43 schreef Re het volgende:
welke boom was het trouwens waar Cohle naar keek (met die cirkel) en die school was eerder bezocht omdat dat ene meisje was vermist, toch... ik miste dat even waarom hij weer naar die school terugging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |