Sommige mensen lijk ik te negeren, maar eigenlijk zeg ik niks tegen ze omdat ik ze niks nuttigs te melden hebquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel zoveel mogelijk op iedereen te reageren
Je hebt natuurlijk niet met iedereen evenveel. Maar ik vind het vooral irritant als je genegeerd wordt als je net online komt of weggaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sommige mensen lijk ik te negeren, maar eigenlijk zeg ik niks tegen ze omdat ik ze niks nuttigs te melden heb
Misschien is het beleid aangepast?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
Jullie weten dit vast: als de politie jarenlang het parkeren op een terrein tijdens evenementen gedoogd, dan is het toch tegen het vertrouwensbeginsel in als ze opeens gaan handhaven met boetes ipv waarschuwingen?
DIE MOET IK WETEN.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
Jullie weten dit vast: als de politie jarenlang het parkeren op een terrein tijdens evenementen gedoogd, dan is het toch tegen het vertrouwensbeginsel in als ze opeens gaan handhaven met boetes ipv waarschuwingen?
doet hij bij iedereenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik word gewoon al de hele dag genegeerd door Danny, echt schandalig
Wie is de eigenaar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
watdanquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Had wat te vragen aan hem.quote:
Of jij een ban kan krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat dan? ik ben de tussenpersoon, dus ik geef wel ff door dan.
Oh, ik zal het even doorgeven. Dat betekent dan ook meteen dat jij een ban krijgt want banaanvraag.quote:
Gewoon yvonne dm'enquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Geen dank, Littlerabbit. Ik heb het risico genomen om Paxcons hart te breken, wat weliswaar is gebeurd aangezien hij nu nogal chagrijnig is en kortaf reageert via de andere middelen buiten FOK! om. Maar ja, risico van het vak he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedankt Etsutje van me. Vergeten en vergeven, bedankt dat je rekening met mij houdt
Had ik eerst gedaan, en die zei: Je moet Danny dm`en. Dus ik kan geen kant opquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon yvonne dm'en
had laatst binnen 5 minuten een reactie
Ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik eerst gedaan, en die zei: Je moet Danny dm`en. Dus ik kan geen kant op
Klopt, maar dit gaat alleen op als je had gezegd: buiten DM om, of buiten PM om.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Op FOK! heb je verschillende manieren om iemand te bereiken.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt, maar dit gaat alleen op als je had gezegd: buiten DM om, of buiten PM om.
Hoe was je dagquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn haar zit irritant. Ik ga de zijkanten maar in scheren denk ik.
Matjes
Wat is er gebeurd met je UI?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn haar zit irritant. Ik ga de zijkanten maar in scheren denk ik.
Matjes
uhquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is dan ook mijn wil dat het niet zo is, en mijn wil is wet.Snap je?
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is het beleid aangepast?
Kutstudent ben je ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
DIE MOET IK WETEN.Daar ging mijn tentamen vorige maand over en had ik een zesje. Godver.
Gemeentelijk terrein. Jaarlijks parkeer ik daar 20 keer. Politie en stadstoezicht surveilleerden daar wel, maar nooit bekeurd. Toen plots een bekeuring gehad. Nadien hebben ze daar nooit meer opgetreden.quote:
Hoi Peter. Gekke FoBo-hooligan van me.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Peter het volgende:
*Vervelend dat je dat zo hebt ervaren*
Hoi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Peter het volgende:
*Vervelend dat je dat zo hebt ervaren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |