quote:
Karmaquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt. Kwalijke zaak.
Oh. Dat is inderdaad heel erg boeiend. Dit toont aan dat ik niet zo belangrijk ben voor jou.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je dat een kwalijke zaak vindt.
Nee klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Dat is inderdaad heel erg boeiend. Dit toont aan dat ik niet zo belangrijk ben voor jou.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je bent ook niet de slimste thuis he?
Het is Fopjequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Selectieve protocolfetisjisten hier
Oke.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik kwalijk, snap je?
Uit de lucht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef arachide. het volgende:
Enorme onweersflits net. Waar de fuck kwam dat vandaan
Ik reageer ook op wat jij zegt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ookDie reageerde ten minste op mij
Die zag ik ook. Spannendquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef arachide. het volgende:
uit de donkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef arachide. het volgende:
Ik ook. Inso mis ik ook heel erg..quote:
Ik hou van jou, Cachet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Inso mis ik ook heel erg..
Ik zit in de stress voor school. Ik ga mijzelf even een ban van 3 uur opleggen. Fijn je gekend te hebben Etsu. xoxo
Wie negeert je dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ookDie reageerde ten minste op mij
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NS-man controleert me, ik zou niet ingechecked zijn. Maar andere NS-man controleerde me in vorige trein en alles was goed/
"Oh verkeerd gekeken"
Wat
Die mensen hebben het al zo zwaar. opperste concentratie is voor hun de hele dag vereist. Dan is een foutje maken snel gebeurt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NS-man controleert me, ik zou niet ingechecked zijn. Maar andere NS-man controleerde me in vorige trein en alles was goed/
"Oh verkeerd gekeken"
Wat
*gebeurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen hebben het al zo zwaar. opperste concentratie is voor hun de hele dag vereist. Dan is een foutje maken snel gebeurt.
LAATquote:
Wanneer is net?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen net, dacht ik. Nu weet ik het niet meer
Ik probeer altijd wel zoveel mogelijk op iedereen te reagerenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen net, dacht ik. Nu weet ik het niet meer
Sommige mensen lijk ik te negeren, maar eigenlijk zeg ik niks tegen ze omdat ik ze niks nuttigs te melden hebquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel zoveel mogelijk op iedereen te reageren
Je hebt natuurlijk niet met iedereen evenveel. Maar ik vind het vooral irritant als je genegeerd wordt als je net online komt of weggaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sommige mensen lijk ik te negeren, maar eigenlijk zeg ik niks tegen ze omdat ik ze niks nuttigs te melden heb
Misschien is het beleid aangepast?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
Jullie weten dit vast: als de politie jarenlang het parkeren op een terrein tijdens evenementen gedoogd, dan is het toch tegen het vertrouwensbeginsel in als ze opeens gaan handhaven met boetes ipv waarschuwingen?
DIE MOET IK WETEN.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
Jullie weten dit vast: als de politie jarenlang het parkeren op een terrein tijdens evenementen gedoogd, dan is het toch tegen het vertrouwensbeginsel in als ze opeens gaan handhaven met boetes ipv waarschuwingen?
doet hij bij iedereenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik word gewoon al de hele dag genegeerd door Danny, echt schandalig
Wie is de eigenaar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
watdanquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik word gewoon al de hele dag genegeerd door Danny, echt schandalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |