Ik heb het meteen gewijzigd in mijn fok-boekje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar wel gestopt met fiscaal recht ja, en overgestapt op notarieel recht. Het eerste jaar is gewoon gelijk, dus zit nu gewoon in het tweede jaar.
Beter opletten.
Wat staat er nog meer in?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het meteen gewijzigd in mijn fok-boekje.
Een stamboom alleen dan van fokkers die met elkaar het bed in hebben gedoken.quote:
sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze is wel echt lekker![]()
Ik kop terug met
Hoeveel keer met Paxcon? Dan kan ik corrigeren indien nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een stamboom alleen dan van fokkers die met elkaar het bed in hebben gedoken.
Jouw naam komt opvallend vaak terug.
14 keer met Paxcon, ik heb de volgende voor volgende week dinsdag staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel keer met Paxcon? Dan kan ik corrigeren indien nodig.
Dit klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 keer met Paxcon, ik heb de volgende voor volgende week dinsdag staan.
Ik heb na de basisschool nooit meer een klasgenoot teruggezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:38 schreef xcachet het volgende:
Kom deze week al veel oude klasgenootjes tegen van de basisschool. Wat een tijd was dat
Noem mijn naam niet altijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel keer met Paxcon? Dan kan ik corrigeren indien nodig.
waaromquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb na de basisschool nooit meer een klasgenoot teruggezien
Paar keer verhuisd dus jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom
heb nog makkelijk een maatje of 8 die ik sinds de basisschool ken
Je weet dat er een sherlock tool is en je dus alles kan vinden met Paxcon Pax Paxje enzovoort?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop je dan met mij stalken? Het moet wel van beide kanten komen.
Heel het land al doorgegaanquote:
Ik geloof niet bepaald dat jij 24/7 zit te sherlocken. Iedere keer als ik jouw naam noem, kom jij binnen 10 minuten opdraven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je weet dat er een sherlock tool is en je dus alles kan vinden met Paxcon Pax Paxje enzovoort?
Oh ik nu weer bij mij op school in zwollequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb na de basisschool nooit meer een klasgenoot teruggezien
Met haar wel he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik nu weer bij mij op school in zwolle
Ga dinsdag weer met iemand afspreken
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
In die tijd ben ik zo'n 6x verhuisd. En nog steeds zie ik ze regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |