quote:Hall-o hall-o hier spreekt de politie hahaha hier de brandweer.
Dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hall-o hall-o hier spreekt de politie hahaha hier de brandweer.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, Karina schaatst op Noren, dat is veel erger.
XD XD XDquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hall-o hall-o hier spreekt de politie hahaha hier de brandweer.
![]()
![]()
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bewaar mijn prestatie voor het nageslacht.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
Als je te vaak dingen onzinnig aanpast op wikipedia krijg je en IP-ban.Wat een kwajongens xD Bananen. Dat is net zoiets als perziksap. Mexicanobakker vindt dat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je te vaak dingen onzinnig aanpast op wikipedia krijg je en IP-ban.
vrienden hebben dat gedaan. Die veranderden op school steeds de pagina over Thor, god van de donder in 'Thor, God van de bananen'. En toen kon je vanaf school niks meer veranderen in wikipedia![]()
Ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Max23 het volgende:
Het meest trieste van alles is dat ik gewoon zin in Chinees heb gekregen
Vanavond topdrukte in de Chinese restaurants.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Max23 het volgende:
De meisjes bij mijn Chinees zien er veel leuker uit dan Zhangquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Max23 het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een kwajongens xD Bananen. Dat is net zoiets als perziksap. Mexicanobakker vindt dat leuk.
Als je te vaak dingen onzinnig aanpast op wikipedia krijg je en IP-ban.Zometeen dus aardig wat kleuterscholen die niet meer wikipedia kunnen aanpassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Bami Pangang met EPO.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond topdrukte in de Chinese restaurants.
hahahahahahahahahahahahahaaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga de Wikipagina van Toine van Peperstraten maar aanpassen. Toine aka de huilende autocue.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Remzz het volgende:
Ik had ook nog op Margot 1-3 2 euro ingezet
quote:De resultaten van 2014 zijn nog niet helemaal zeker omdat er waarschijnlijk doping is gevonden.
Ik heb het vermoeden dat ook dáár een FOK!ker achter zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Redefine het volgende:
Nu houdt Zhang weer van (matige) leuke grappen
Terwijl ik mijzelf toch op de dijen sla van mijn leuke grap.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Zometeen dus aardig wat kleuterscholen die niet meer wikipedia kunnen aanpassen.
Wat is de winst?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Remzz het volgende:
De spoiler weghalenquote:
Maar goed, daarvoor zaten ze toen ook nog op de middelbare hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een kwajongens xD Bananen. Dat is net zoiets als perziksap. Mexicanobakker vindt dat leuk.
XDquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga de Wikipagina van Toine van Peperstraten maar aanpassen. Toine aka de huilende autocue.![]()
![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat alles is aangepast door mensen van hierquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ook dáár een FOK!ker achter zit
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik dan wel weer waarderen.
Precies, na een paar keer blokken ze je vanzelfquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Zometeen dus aardig wat kleuterscholen die niet meer wikipedia kunnen aanpassen.
Bij de Engelse moeten ze wijzigingen eerst goedkeurenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Kowloon het volgende:
Whehe, en bij Wikipedia zitten ze maar braaf terug te editten.Verder prima uitslag, beter dan ik vooraf dacht eigenlijk
, en toch weer de Noord-Amerikanen die door het ijs zakken.
Zouden ze bij meer sites moeten doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, na een paar keer blokken ze je vanzelf![]()
![]()
Positieve discriminatie. Jwz.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Max23 het volgende:
NOS is ook racistisch met "Een oranje gekleurd podium" en dan een foto met die oranjekop van Zhang in het midden
Goed idee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zouden ze bij meer sites moeten doen.
[ afbeelding ]
Ik heb maar liefst 4 euro winst gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Remzz het volgende:
Waarom moet dat in een spoiler? Mogen mensen op FOK niet weten dat je stiekem toch wel vrienden hebt?quote:
Gaat echt hard ja, belooft nog wat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Remzz het volgende:
Wust gaat gewoon 1.53 schaatsen zondag
ik 2,5quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst 4 euro winst gemaakt.
Rijkdom moneyz yes! ¤¤¤¤
Waarom moeten de uitslagen in het NOS eredivisie topic in een spoiler?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom moet dat in een spoiler? Mogen mensen op FOK niet weten dat je stiekem toch wel vrienden hebt?
En terecht.quote:
Ik doe normaal nooit iets op unibet, maar zag Zhang op 15 staan, daar 2 euro op ingezet en op Margot top 3 dus, zowaar 40 euro gewonnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb maar liefst 4 euro winst gemaakt.
Rijkdom moneyz yes! ¤¤¤¤
Verrassendquote:
Leuk geweest zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toine_van_Peperstraten
Hier verder.
Hihaho, rot op joh bijdehandjequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom moeten de uitslagen in het NOS eredivisie topic in een spoiler?
'FOK! says no to vandalism.'quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius en ik strijden al jaar en dag tegen vandalisme.
[ afbeelding ]
Nou nou nou. Geintje joh, PIquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hihaho, rot op joh bijdehandje
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom moet dat in een spoiler? Mogen mensen op FOK niet weten dat je stiekem toch wel vrienden hebt?
Ik was er een beetje laat bij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik doe normaal nooit iets op unibet, maar zag Zhang op 15 staan, daar 2 euro op ingezet en op Margot top 3 dus, zowaar 40 euro gewonnen
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
Is die Van Beek nou gediskwalificeerd eigenlijk?
Neen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
Mensen op FOK mogen stiekem de uitslagen niet weten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom moeten de uitslagen in het NOS eredivisie topic in een spoiler?
Die neus vertekend een beetje, valt best mee volgens mij.quote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
Is Van Beek nou gediskwalificeerd eigenlijk?
Nee, Lee deed het zelf volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, dat was toch keihard hinderen.
Dat zijn teksten, dat is duidelijke taal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef Redefine het volgende:
Pauline over de tijd van Zhang Hong: 'Jeetje.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |